Kemora 2010 V21 24/5 -- 27/5

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Den inställningen gillar vi ju:)
Krascher och benbrott är en del av utvecklingen till snabba tider:D

Är det inte minst ett "Det här kommer aldrig gå" per varv så blir man inge snabbare.. hehe

Snarare då... "-JÄVLARS.... JÄVLARS...HELEVETE....NÄÄÄ.... JAAAA....JÄVLARS...........

.............

.......Ja, det gick...."

Kan iofs vara taget från Roffes sovrum...?

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Njae, någon vänlig själ upplyste mig om hur mycket längre läketid jag tydligen har som 40+ gentemot Er unga, förtappade själar. Så jag väljer att ta "den lite långsammare vägen" till zen:) Men visst - att svälja ner hjärtat några ggr per varv, det känner vi igen och lär väl bara vara karaktärsdanande

Är det inte minst ett "Det här kommer aldrig gå" per varv så blir man inge snabbare.. hehe

Så lång tid kan man väl inte hålla på. Då blir man ju svettig och förbränner någon surt förvärvad kalori? :)
Kan iofs vara taget från Roffes sovrum...?

_rills_

Guest

jaja, nog är det så, det är ju lite underhållande att vara åkrädd med sig själv och tänka" vad håller tokfan på med"

Aja ska försöka skrota hojen i nån annan kurva än karusellen denna gång i allafall, en gång räcker mer än väl där :huvet

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
jaja, nog är det så, det är ju lite underhållande att vara åkrädd med sig själv och tänka" vad håller tokfan på med"

Aja ska försöka skrota hojen i nån annan kurva än karusellen denna gång i allafall, en gång räcker mer än väl där :huvet

eftersom jag aldrig varit på kemora så satsar jag på att skrota minst en gång i varje böj :yoparty sen dag två när hojen är skrot så ska jag bara gå i depån och dricka öl och skruva fel på sunkans fjädring :D

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
eftersom jag aldrig varit på kemora så satsar jag på att skrota minst en gång i varje böj :yoparty sen dag två när hojen är skrot så ska jag bara gå i depån och dricka öl och skruva fel på sunkans fjädring :D

Hahaha.. Min fjädring ska du ge fan i:D
Däremot tillhör jag dom som ska hålla mig på hjulen, och det beror enbart på att jag har lackat mina racekåpor så snyyygt och vill inte göra om de...

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Däremot tillhör jag dom som ska hålla mig på hjulen, och det beror enbart på att jag har lackat mina racekåpor så snyyygt och vill inte göra om de...

Föreställ dig att du har en kille bakom dig med lite mindre seriös lack och större bollar i påsen som dessutom vill förbi. Du ska inte vara för säker på att vi inte ses i sandfållan nån gång mellan passen.

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Ja nog blir det att försöka hålla sig på hjulen allt. Kommer ju att ha slängt ofantligt mycket pengar på hojen innan Maj månad är här. Hade fått en fin modern maskin för pengarna. 14500kr inköp + 20000kr and counting i delar... :död

Vore ju en tragedi att klota på jungfrufärden (på bana). :näsblod

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?

Haha... Mmm. Det där funkar ju säkert. :D Jag provade ifjol :gnissla

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
Föreställ dig att du har en kille bakom dig med lite mindre seriös lack och större bollar i påsen som dessutom vill förbi. Du ska inte vara för säker på att vi inte ses i sandfållan nån gång mellan passen.

större Bollar kan du säkert ha, Bara du inte blir besvärad av dom i skinnstället så du vinglar ut oss i sanden därför:D

Om du börjar närma dig för mycket så tar jag till töreknepet som jag alltid använt i min andra motorsport... Sluta ögonen halvt, Kramphålla i styret å sen ge fullt å prova om det funkar..

Haha... Mmm. Det där funkar ju säkert. :D Jag provade ifjol :gnissla

Hahaha, just ja. det gick ju så för dig:) Är den upplackad nu då?

Last edited:

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Nix, ska bara svetsa ihop kåpstagen. Tror inte jag ska köra med dom najade en säsong till hehe. Orkar inte lacka upp dom igen, det funkar som dom är nu samt att dom har inte samma dragningskraft till sandfållan när dom är lite keso. Allt som är helt vill ju inget annat än krascha.

_rills_

Guest
Allt som är ser lite slitet ut + plus lite silvertejp här och var kanske nån rulle ståltråd också, det är racing, eller hmm........

Det som ser ut så har ju i allafall en historia att berätta :D:yoparty

mr p-j

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Hoj
gixxer 1000
Snarare då... "-JÄVLARS.... JÄVLARS...HELEVETE....NÄÄÄ.... JAAAA....JÄVLARS...........

.............

.......Ja, det gick...."

hm, några såna varv hade man ju ifjol faktiskt. tror det blev att testa nästan alla sandfållor iaf. men det är kul att köra offroad också. :tummenupp

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
mja, tror att cafekurvan å törekurvan fortfarande är osulder för mig på kemora iaf. resten är besudlade, :tuttar

Det är rätt, gå ut och ge järnet och i de fall det inte går så backar man en liiiiiten aning och testar igen, till slut går det bra HELA varvet. Sen tar du nästa bana och gör samma sak. Till slut så kör du ifrån Rossi:tummenupp

mr p-j

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Hoj
gixxer 1000
Det är rätt, gå ut och ge järnet och i de fall det inte går så backar man en liiiiiten aning och testar igen, till slut går det bra HELA varvet. Sen tar du nästa bana och gör samma sak. Till slut så kör du ifrån Rossi:tummenupp

ska börja med att köra ifrån ingon och sunk. rossi får vackert vänta till närmare hösten! :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati