kommer inte brazzarnicke? eller kom han bort i thailandet?
härligt att det kommer med en supermoppe också! hoppas det inte ser för kul ut att köra så att man måste köpa en sån där mackapär också!
då är vi uppe i två supermoppar än så länge. =)
kommer inte brazzarnicke? eller kom han bort i thailandet?
härligt att det kommer med en supermoppe också! hoppas det inte ser för kul ut att köra så att man måste köpa en sån där mackapär också!
Väldigt sugen, skulle vara både nyttigt och roligt. Sen skulle man ju få möjlighet att se hur hojen presterar efter vinterns ombyggnationer.
Hur pass snart ska alla betalningar vara inne?
Kommer att komma ut info inom kort med priser och boenden och allt men det är lungt vI Hinner som dom säger i Norrland.
Har ni redan fixat vem ni vill bo med så hör av er vi pm eller mail till mig så försöker jag fixa allt men glöm inte det betalas per stuga inte bäddplats så jag försöker stuva omkring alla efter ort och önskemål.
Kan även fixa dubberum mot extra kostnad för dom som vill, pris om detta kommer senare.
Men hur är det nu igen med körningen. Är det allt ifrån totala banåkar noviser (jag typ) till raceknuttar?
...Men hur är det nu igen med körningen. Är det allt ifrån totala banåkar noviser (jag typ) till raceknuttar?
Ingen fara, ta bara rygg på Gulleplutt och släpp sedan inte gasrullen. Överlever Du det passet är det lugnt sedan. Tveka inte att fråga människor som är där om det är något Du funderar på, det är rutinerat, vänligt och erfaret folk som arrangerar och kör. Och så NiklasiNorr förstås.
Iskall och Tommen, kanske lika bra att sätta upp en reservlista på en gång?
Gott slut på Er
Ingen fara, ta bara rygg på Gulleplutt och släpp sedan inte gasrullen. Överlever Du det passet är det lugnt sedan. Tveka inte att fråga människor som är där om det är något Du funderar på, det är rutinerat, vänligt och erfaret folk som arrangerar och kör. Och så NiklasiNorr förstås.
Iskall och Tommen, kanske lika bra att sätta upp en reservlista på en gång?
Gott slut på Er[/QUOTE
vi kollar hur många som kan få plats på campingen det får bli max antal deltagare, för dom som testar detta för första gången så är det inget att oroa sig för det finns många som hjälper er med allt ni funderar på
eller hur Nicklasinorr och Roffe_s som är erfarna instruktörer om man har frågor eller funderingar,
Vi återkommer med mer info inom kort,
Funderingar eller så skicka mail eller pm så hör jag av mig
/Tommen (morgonpigg som fan)
vi kollar hur många som kan få plats på campingen det får bli max antal deltagare, för dom som testar detta för första gången så är det inget att oroa sig för det finns många som hjälper er med allt ni funderar på
eller hur Nicklasinorr och Roffe_s som är erfarna instruktörer om man har frågor eller funderingar
Jepp.. Du behöver inte vara orolig för körningen, det finns så det passar alla..
Kvällarna däremot med Bastu öl och minttu kan skrämma även de tuffaste
Nej, både Roffe och jag är otrevliga jävlar så vi kommer inte att svara på några som helst frågor...
Om ni inte har en bra personlighet och snygga bröst förstås, då kan vi ju iallafall diskutera frågan?
Har svårt att tro dig. när har du sagt nej till någon som frågar om hjälp. samma gäller Roffe så det är lungt eller hur?
Jag vet att jag inte kan
Alla kan. Det är inte svårt alls. Det gäller bara att sluta "säjfa".
RR är ett psykologiskt krig där vett och sans är din fiende.
Alla kan. Det är inte svårt alls. Det gäller bara att sluta "säjfa".
RR är ett psykologiskt krig där vett och sans är din fiende.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|