Killar och mode?!!

TLS

Nabbedäck
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Röfors
Hoj
390, 570, 660, 1300
Orkar inte läsa hela tråden utan planterar bara mitt högst personliga svar här.
Då jag ser ut som skit kan jag lika gärna klä mig så också, slitet och bekvämt, och sen det blev småbarn så har jag piffiga matfläckar på det mesta jag har på mig också.
Fult? Ja!
Billigt? Ja!
Har jag råd med annat? Ja!
 

Johanna

Guest
orkar inte läsa allt. men alla har ju olika smak. jag tycker de e rätt fult me killar som klär sig me för mkt stil/moderiktigt osv. ser lite gay ut. Ett par jeans som sitter snyggt å en tshirt e snyggt på killar. eller jobbar kläder me smuts på =D hihi
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Håller med, jeans och en skön tröja eller flanellskjorta är djäkla skönt. Dessutom kan man då sticka direkt från jobbet ned till båten eller garaget eller vad man vill. Kostym har jag bara om omständigheterna kräver det. Det är ett för mig hämmande plagg i vilket jag ej kan utöva ngt av mina fritidsintressen. Förutom supa och äta.

Jag tycker det är töntigt att ha det egna utseendet, mode och sin egen klädsel som främsta intresse. I mina ögon blir man en trendängslig opersonlig standardtyp som det finns 10 på dussinet av här i sthlm, mest inflyttade. De som har solglasögan även när solen inte skiner. Skulle de få bestämma över affärs- och restaurangutbud så skulle Sthlm bli en kopia av miljön i ngt av deras favvosåpor, typ Sex and the City och allt vad skitn heter.

Jag önskar, nästan dagligen, att jag ska vakna upp å va gej. Då skulle jag fråga chans på dig direkCt.

EDIT:

Till trådskaparen.

Det är som med allt annat skräp. Är det värdelös så måste man ju smycka ut det för att sälja.

Är produkten ren och skär kvalitet behövs inte det.

Detta går att applicera på allt från Ducati till Modemupparna där ute.
 
Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Jag måste ändra min inställning lite :)

Damen fick mig att testa en scarf efter lite protester.



Nu är det så gott som beställt en bunt scarfar, lite jeans och några schyssta tröjor från HM som faktiskt inte såg förjävliga ut.

Billigt, så billigt att tom jag har råd. Fast jag tror de flesta killar förstår mig när jag tjatar på damen att beställa i hennes namn. Inte fullt så manligt att komma hem med ett HM paket :gnissla
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Jag måste ändra min inställning lite :)

Fast jag tror de flesta killar förstår mig när jag tjatar på damen att beställa i hennes namn. Inte fullt så manligt att komma hem med ett HM paket :gnissla

Nej jag förstår faktiskt inte. Har du låg självkänsla eller? :va

Däremot tycker jag faktiskt det känns lite gay att ha scarf på sig. På mig då alltså, det kan passa sjukt bra på många killar.:tummenupp
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Nej jag förstår faktiskt inte. Har du låg självkänsla eller? :va

Däremot tycker jag faktiskt det känns lite gay att ha scarf på sig. På mig då alltså, det kan passa sjukt bra på många killar.:tummenupp

??!!
Tycker du den här killen ser gay ut? :näsblod :D
 

Bifogat

  • gay.jpg
    gay.jpg
    3.5 KB · Visningar: 127

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
??!!
Tycker du den här killen ser gay ut? :näsblod :D

Nej, jag tycker han ser ut som en terrorist.:tungan Eller hucklekärring i svensk simhall.

Det där är ju inte riktigt vad jag tänker på när nån nämner ordet scarf men om du läser vad jag skrev så står det inte att jag tycker det ÄR gay utan att jag tycker det KÄNNS gay att ha på mig (över bara en tee tex). Tvärtom tycker jag det ser bra ut på många killar. Självklart använder jag halsduk eller liknande till jacka eller rock om det behövs. :tummenupp
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
inte att jag tycker det ÄR gay utan att jag tycker det KÄNNS gay att ha på mig (över bara en tee tex). Tvärtom tycker jag det ser bra ut på många killar.

Oki, vi gör ett nytt försök.
Samma typ av sjal, annan snubbe.
Vad är ditt ställningstagande nu? :D
 

Bifogat

  • jöback.jpg
    jöback.jpg
    4.1 KB · Visningar: 123

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Nej jag förstår faktiskt inte. Har du låg självkänsla eller? :va

Däremot tycker jag faktiskt det känns lite gay att ha scarf på sig. På mig då alltså, det kan passa sjukt bra på många killar.:tummenupp

Att bli gayförklarad för att jag har scarf må vara hänt. För det är varmt och mysigt :rodnar

Att bli gayförklarad för att jag har ett HM-paket under armen, ja det är bara onödigt :D


Skämt åsido, det var tänkt som ett skämt. Men ironin är som sagt död :gnissla
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Att bli gayförklarad för att jag har scarf må vara hänt. För det är varmt och mysigt :rodnar

Att bli gayförklarad för att jag har ett HM-paket under armen, ja det är bara onödigt :D


Skämt åsido, det var tänkt som ett skämt. Men ironin är som sagt död :gnissla


Efter att ha läst vad som stått i tidigare inlägg i den här tråden framgick verkligen inte ironin i det där med HM-paketet.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Gay gay och åter gay, varför springa runt i kläder som inte är användbara förutom att ragga upp massa andra strureplanare.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top