Håller med till fullo. Sköna "naturliga" snubbar och tjejer som känner sig bekväma i sig själva och sina kläder.
Visst är det hett med en kille som har en snygg stil och kan ska klä sig.
Däremot är det bara löjligt och oattraktivt om nån försöker vara något de inte är och "klär ut sig". Märk skillnaden.
Jag har själv "hjälpt" många av mina killkompisar med "shopping"
och skulle aldrig få för mig att kritisera någons outfit,
skulle kännas som personligt angrepp.
Däremot om någon frågar och undrar om jag vet någon/några bra ställen/butiker i stan där de kan hitta de plagg de söker,
delar jag gärna av min kunskap.
Har många killkompisar och dessa drar sig oftast för att handla kläder då de vet inte vart de ska gå till för ställen, finns ju en djungel med butiker i sthlm, orkar inte plöja utbudet utan vill att det ska gå smidigt och vara kul.
Senast igår var jag med en killkompis och hjälpte honom att hitta nåt HAN tyckte var snyggt. Han visste vilket plagg han ville ha, men var lite osäker på hur det skulle se ut.
Han ville ha en snygg vinterkappa och vinteboots till det.
Något elegant, fast inte för stramt, och ändå lite casual var hans önskemål.
Jag vet vart man ska gå, och vi gick dit.
Han blev kär, köpte sakerna och så var saken biff!
Snabbt, enkelt och smärtfritt + lite tips från cochen!
Tror många killar drar sig för att handla kläder pga av allt jäkla letande.
Jag hatar själv att behöva leta, leta, leta!
Tröttsamt.
Massa människor, överallt.
En plåga.
Trångt.
Opps, var finns toan?
Jag skulle aldrig släpa med någon (inte ens mina tjejkompisar) på stan för att shoppa kläder. Jag hänger aldrig med någon av min kompisar, om det inte är då killarna som bett mig att hänga med som "stöd".
Jag går oftast ensam en typ tisdag förmidda och strosar runt för att slippa "stressen". Det ska va kul att handla kläder, inte jobbigt.