Killar som vill visa upp sig..

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
watson skrev:
2495950 Det handlar om att denna tråd kräver inte så hög IQ....:tomten

/Carin
Ahh, så du menar att det inte finns så många på detta forum som är lika smart som mig, därmed ingen som jag kan bolla ideer med. :tråkad

Det skulle förklara saken.
Tack för komplimangen :tummenupp
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Något som jag har upplevt som ganska roligt är när man kör hoj i stan och lilla jag sitter på en stor sporthoj och en lång blond svans sticker ut då vänder sig ganska många om och nästan pekar och pratar. Men ännu roligare är det när jag kör till jobbet och parkerar iband alla tantcyklar, jag jobbar nämligen på sjukhuset som sjuksköterska bland en massa trista tanter och där är det inte så vanligt med sporthojar. Så det finns egentligen bara ett annat ställ jag har på mig för utom mitt skinnställ och det är min sjuksköterskedräkt, lite kvinnligare enligt vissa tyvärr. så kan man inte stå ut på jobbet så får man stå ut till och från jobbet.
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Ricken skrev:
2495961 Ahh, så du menar att det inte finns så många på detta forum som är lika smart som mig, därmed ingen som jag kan bolla ideer med. :tråkad

Det skulle förklara saken.
Tack för komplimangen :tummenupp

Japps! Precis så är det...

Kawakex skrev:
2495968 Något som jag har upplevt som ganska roligt är när man kör hoj i stan och lilla jag sitter på en stor sporthoj och en lång blond svans sticker ut då vänder sig ganska många om och nästan pekar och pratar. Men ännu roligare är det när jag kör till jobbet och parkerar iband alla tantcyklar, jag jobbar nämligen på sjukhuset som sjuksköterska bland en massa trista tanter och där är det inte så vanligt med sporthojar. Så det finns egentligen bara ett annat ställ jag har på mig för utom mitt skinnställ och det är min sjuksköterskedräkt, lite kvinnligare enligt vissa tyvärr. så kan man inte stå ut på jobbet så får man stå ut till och från jobbet.


Realitycheck?

/Carin
 
Last edited:

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
lady skrev:
2493956 jag känner igen det där men kan bara hålla med,det e sjukt underhållande å se på. Den ena e värre än den andra:) det blir typ halva nöjet me stadskörning...:)

Det är bara att tacka och buga. Freud hade säkert haft en fin teori om det hela om han levt nu. Finns säkert någon förklaring till fenomenet, men varför förklara det hela om man tycker att det är roligt med pågar som ska visa sig på styva linan. Bara att tack och ta emot, eller hänga på han o dra om så han sätter kådden i halsen.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nu är jag jättetrött och svarar jag på några inlägg nu så blir det bara jätteelakt och då måste jag be om ursäkt sen och jag hatar att be om ursäkt så jag skiter i det. God natt.
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
rallyfisken skrev:
2495980 Det är bara att tacka och buga. Freud hade säkert haft en fin teori om det hela om han levt nu. Finns säkert någon förklaring till fenomenet, men varför förklara det hela om man tycker att det är roligt med pågar som ska visa sig på styva linan. Bara att tack och ta emot, eller hänga på han o dra om så han sätter kådden i halsen.

Det hela är ganska enkelt, och sitter rotat djupt inne i männens hjärna sen urminnes tider (och ses fortfarande i djurriket).

Det hela handlar om artens fortlevnad. För artens fortlevnad är det bäst för honorna om de parar sig med de starkaste och bäst anpassade hannarna. Därför försöker hannarna hela tiden sticka ut från mängden med diverse metoder, för att meddela att "HÄR ÄR JAG, DET ÄR MIG DU SKA PARA DIG MED!!".

Dessvärre för hannarna i den moderna tiden (läs: MC-förare) är honorna inte lika lättlurade längre. Bara vissa. :D
 

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
HanneZ skrev:
2494644 Det tror jag nog visst du tycker.

Denna tråden borde heta "Hej jag är tjej och jag vill visa upp mig".

:klappar

Edit: Efter att ha läst ett par inlägg var jag tvungen o lägga till ännu en :klappar
 
Last edited:

Dawe

Guest
issi skrev:
2493915 Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...

I regel går det till ungefär så här:

Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.

Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad…. :squid

Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ? :näsblod

Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....

:rofl :rofl

Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi


Ja men herregud så fel det kan bli. Jag har länge förstått att detta språk missbruk skulle sluta illa. Ja där står stackars flickan ensam kvar och bara undrar varför drömprinsen bara drog i väg som en raket. Medans han känner sig riktigt manlig som gjort DET. DET som alla vill göra. Men det är inte DET. Alltså! Att Steka en brud är inte att köra ifrån henne utan att köra i henne.

Dawes ordbok

Steka= Ha sex med en flicka
Sex=fråga mamma
Stekare= Pojke med flotigt hår som har sex med många flickor

Här på forumet pratas det ofta om att steka varandra vilket jag tror många pojkar missförstår och tror att köra ifrån någon är sex. Det här kan leda till problem för en del pojkar eftersom dom steker andra pojkar.
 

IronMike

Guest
issi skrev:
2493915

Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi
Jag är visserligen mot kvinnlig rösträtt men även om hondjuren är samhällsvådliga när de släpps lösa i politiken så har de dock något att säga till om och vi bör i somliga fall lyssna på dem. Konservativa är bättre på detta än nyliberaler.

Kvinnan är ett kollektivistiskt känslodjur och hon tilltalas av konservatismens sociala ansvar, manlighet, gentlemannamässighet, disciplin, struktur, tradition, estetik etc.

Så även i trafiken.....många av oss har inte släppt det där med kvinnlig rösträtt än, det känns fel att se ett hondjur på hoj, likväl i en talarstol eller på en chefspost.

Det tar emot.

Den dagen ett hondjur skall bestämma över mig, så går jag en annan väg. Och den dagen en hona kör ifrån mig på hojen (det kommer iofs aldrig hända), så slutar jag åka hoj.

Samtidigt som jag är världens snällaste kille och tycker om honor.. Testosteronet styr dock, så är det. Och så anser alla män, oavsett om de vågar yttra sig eller ej.

:7peta
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
IronMike skrev:
2496212 Jag är visserligen mot kvinnlig rösträtt men även om hondjuren är samhällsvådliga när de släpps lösa i politiken så har de dock något att säga till om och vi bör i somliga fall lyssna på dem. Konservativa är bättre på detta än nyliberaler.

Kvinnan är ett kollektivistiskt känslodjur och hon tilltalas av konservatismens sociala ansvar, manlighet, gentlemannamässighet, disciplin, struktur, tradition, estetik etc.

Så även i trafiken.....många av oss har inte släppt det där med kvinnlig rösträtt än, det känns fel att se ett hondjur på hoj, likväl i en talarstol eller på en chefspost.

Det tar emot.

Den dagen ett hondjur skall bestämma över mig, så går jag en annan väg. Och den dagen en hona kör ifrån mig på hojen (det kommer iofs aldrig hända), så slutar jag åka hoj.

Samtidigt som jag är världens snällaste kille och tycker om honor.. Testosteronet styr dock, så är det. Och så anser alla män, oavsett om de vågar yttra sig eller ej.

:7peta

Ställer mig bakom på detta. Även om jag inte håller med till 100% så är det ungefär så det känns. Fast jag vill bli en bättre man. Jag lovar.
Finns du där ute som kan göra mig till det? Samtidigt som du är vacker, betalar halva hyran och sköter hemmet?

:D ;);)
 

IronMike

Guest
Rash skrev:
2496215 Ställer mig bakom på detta. Även om jag inte håller med till 100% så är det ungefär så det känns. Fast jag vill bli en bättre man. Jag lovar.
Finns du där ute som kan göra mig till det? Samtidigt som du är vacker, betalar halva hyran och sköter hemmet?

:D ;);)
Det är så, men många inser det inte.. Och ändå var det vi som ordnade deras rösträtt, ändå är de inte tacksamma, utan undrar varför vi ska dra ifrån vid rödljusen.

*suck*

:rolleyes:
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
issi skrev:
2493915 Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...

I regel går det till ungefär så här:

Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.

Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad…. :squid

Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ? :näsblod

Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....

:rofl :rofl

Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi
Sådär gör jag för:
Tjejjer som går på gatan.
Tjejjer i bilar.
Tjejjer på mc.
Tjejjer på cykel.
Tjejjer på etc...

Så tyvär alla mc-flickor gäller det på dom flesta former av tjejjer bara dom ser BRA ut.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
QUOTE=IronMike]2496212 Jag är visserligen mot kvinnlig rösträtt men även om hondjuren är samhällsvådliga när de släpps lösa i politiken så har de dock något att säga till om och vi bör i somliga fall lyssna på dem. Konservativa är bättre på detta än nyliberaler.

Kvinnan är ett kollektivistiskt känslodjur och hon tilltalas av konservatismens sociala ansvar, manlighet, gentlemannamässighet, disciplin, struktur, tradition, estetik etc.

Så även i trafiken.....många av oss har inte släppt det där med kvinnlig rösträtt än, det känns fel att se ett hondjur på hoj, likväl i en talarstol eller på en chefspost.

Det tar emot.

Den dagen ett hondjur skall bestämma över mig, så går jag en annan väg. Och den dagen en hona kör ifrån mig på hojen (det kommer iofs aldrig hända), så slutar jag åka hoj.

Samtidigt som jag är världens snällaste kille och tycker om honor.. Testosteronet styr dock, så är det. Och så anser alla män, oavsett om de vågar yttra sig eller ej.

:7peta[/QUOTE]

:kulspruta :finger
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Hähä, vilken rolig tråd. Jag tror att det är samma killar som blir lite speedade av att det är en tjej som kör hoj som spammar tjejernas gästböcker på det här forumet.
Mattias skrev:
2495664
No offence, men ofta om man frågar en tjej om hennes kompis är snygg så svarar hon "hon är JÄTTETREVLIG!". Killar skiter i sånt. Killar funderar på om hon ser bra ut med tomteskägg, typ.
Oj, nu rodnar nästan jag av igenkännande.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
IronMike skrev:
2496212 Jag är visserligen mot kvinnlig rösträtt men även om hondjuren är samhällsvådliga när de släpps lösa i politiken så har de dock något att säga till om och vi bör i somliga fall lyssna på dem. Konservativa är bättre på detta än nyliberaler.

Kvinnan är ett kollektivistiskt känslodjur och hon tilltalas av konservatismens sociala ansvar, manlighet, gentlemannamässighet, disciplin, struktur, tradition, estetik etc.

Så även i trafiken.....många av oss har inte släppt det där med kvinnlig rösträtt än, det känns fel att se ett hondjur på hoj, likväl i en talarstol eller på en chefspost.

Det tar emot.

Den dagen ett hondjur skall bestämma över mig, så går jag en annan väg. Och den dagen en hona kör ifrån mig på hojen (det kommer iofs aldrig hända), så slutar jag åka hoj.

Samtidigt som jag är världens snällaste kille och tycker om honor.. Testosteronet styr dock, så är det. Och så anser alla män, oavsett om de vågar yttra sig eller ej.

:7peta
Tycker du om honom så har jag väldigtr svårt att förstå det och du kom inte till halmstad om du inte vill sluta åka hoj för här blir du omkörd av moi. Jag har just utmanat dig din tönt!!!!!:banana
 

Gabor

Guest
Kawakex skrev:
2496258 Tycker du om honom så har jag väldigtr svårt att förstå det och du kom inte till halmstad om du inte vill sluta åka hoj för här blir du omkörd av moi. Jag har just utmanat dig din tönt!!!!!:banana

:tummenupp :) :yoparty
 

JACKOKRIM

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Lusabergha 650 -04
Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

brukar springa efter tjejer, inte ifrån dom:tuttar ... Men det kanske bara jag???:yoparty

ps. issi vill du dejta?:) ds
 

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
IronMike skrev:
2496212 Jag är visserligen mot kvinnlig rösträtt men även om hondjuren är samhällsvådliga när de släpps lösa i politiken så har de dock något att säga till om och vi bör i somliga fall lyssna på dem. Konservativa är bättre på detta än nyliberaler.

Kvinnan är ett kollektivistiskt känslodjur och hon tilltalas av konservatismens sociala ansvar, manlighet, gentlemannamässighet, disciplin, struktur, tradition, estetik etc.

Så även i trafiken.....många av oss har inte släppt det där med kvinnlig rösträtt än, det känns fel att se ett hondjur på hoj, likväl i en talarstol eller på en chefspost.

Det tar emot.

Den dagen ett hondjur skall bestämma över mig, så går jag en annan väg. Och den dagen en hona kör ifrån mig på hojen (det kommer iofs aldrig hända), så slutar jag åka hoj.

Samtidigt som jag är världens snällaste kille och tycker om honor.. Testosteronet styr dock, så är det. Och så anser alla män, oavsett om de vågar yttra sig eller ej.

:7peta


Jag vet inte om man ska skratta eller gråta :confused:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top