Killar som vill visa upp sig..

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Berget
Hoj
ZX9R svarten
Pinky skrev:
2495539 Visst kan vi se det som forskning ;). Jag ska väl egentligen inte klaga på att killar försöker ragga här på SH men tycker ändå det är lite kul att se hur många killar desperat försöker få till det med allt som rör sig, jag är inte bättre själv men jag löser det på annat sätt :).

Lite skrämmande dock att man får höra från bekanta tjejer här på SH att dom ibland undviker att skriva i trådar för då syns dom och vipps så kommer en hel hög med PM flygandes :hihi. Min lösning på det "problemet" som dom kallar det är att kanske inte ha en bild på sig själva i sin profil :tuttar.

Men men, tack för infon Issi. Hoppas du överlever alla grabbar som desperat vill ge dig lite luuuuve :tummenupp.



EDIT: Wirres inlägg i din gästbok ska inte räknas till dom övriga eftersom han skrev det innan det att Mattias postade bilder på dig (jodå, jag har bra koll :hihi).


Nä inte raggar jag inte, Jo Tjena:D :tummenupp
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
lappmögel skrev:
2495587 Nä inte raggar jag inte, Jo Tjena:D :tummenupp

Tolkar dig som att du påstår att jag också raggar? Jodå, det skrev jag ju också att jag gör, dock på annat sätt än via PM. Är ju trevligare att locka in tjejerna till ett PM via en öppen tråd istället ;).
 

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Berget
Hoj
ZX9R svarten
Pinky skrev:
2495610 Tolkar dig som att du påstår att jag också raggar? Jodå, det skrev jag ju också att jag gör, dock på annat sätt än via PM. Är ju trevligare att locka in tjejerna till ett PM via en öppen tråd istället ;).

Sant så sant:tummenupp
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Pinky skrev:
2495539 Visst kan vi se det som forskning ;). Jag ska väl egentligen inte klaga på att killar försöker ragga här på SH men tycker ändå det är lite kul att se hur många killar desperat försöker få till det med allt som rör sig, jag är inte bättre själv men jag löser det på annat sätt :).

Lite skrämmande dock att man får höra från bekanta tjejer här på SH att dom ibland undviker att skriva i trådar för då syns dom och vipps så kommer en hel hög med PM flygandes :hihi. Min lösning på det "problemet" som dom kallar det är att kanske inte ha en bild på sig själva i sin profil :tuttar.

Men men, tack för infon Issi. Hoppas du överlever alla grabbar som desperat vill ge dig lite luuuuve :tummenupp.



EDIT: Wirres inlägg i din gästbok ska inte räknas till dom övriga eftersom han skrev det innan det att Mattias postade bilder på dig (jodå, jag har bra koll :hihi).

Ok.. vi räknar bort Wirres inlägg....

Men vi kanske ska lägga till en...
för Mattias (som var söt nog att lägga ut bilden på mig) la till mig på MSN och frågade om jag skulle köra hoj till jobbet imorgon, för tydligen visste han vart jag jobbar... :D

Förlåt Mattias... Hämden är ljuuuuuuv :blah :blah :blah
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Mattias skrev:
2494508 Eller så är det så att eftersom 93% av alla hojåkande tjejer inte alls är tjejer utan manhaftiga troll, så försöker killarna komma därifrån fortast möjligt.
nu tror jag du har snurrat till det hela å framför allt siffrorna. jag känner flera hoj tjejer å ingen e ful,riktigt fina faktiskt!:yoparty
du kanske mena tvärt om, 93% fina å 7% manhaftiga troll som du kalla det:tungan
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
issi skrev:
2495641 Ok.. vi räknar bort Wirres inlägg....

Men vi kanske ska lägga till en...
för Mattias (som var söt nog att lägga ut bilden på mig) la till mig på MSN och frågade om jag skulle köra hoj till jobbet imorgon, för tydligen visste han vart jag jobbar... :D

Förlåt Mattias... Hämden är ljuuuuuuv :blah :blah :blah


Nänä, jag ska inte ha nåt, tack. Jag sitter nöjd. Mitt samvete brukar alltid galoppera efter att jag har varit lite elak i nån tråd. Stryk mig från din önskelista nu.

lady skrev:
2495661 nu tror jag du har snurrat till det hela å framför allt siffrorna. jag känner flera hoj tjejer å ingen e ful,riktigt fina faktiskt!:yoparty
du kanske mena tvärt om, 93% fina å 7% manhaftiga troll som du kalla det:tungan

No offence, men ofta om man frågar en tjej om hennes kompis är snygg så svarar hon "hon är JÄTTETREVLIG!". Killar skiter i sånt. Killar funderar på om hon ser bra ut med tomteskägg, typ.
 
Last edited:

MC Doktorn

Guest
enchanter skrev:
2495285 Då gör du som dom smarta, man låter fröken rulla fram sen lägger man sig snett bakom och beundrar utsikten :tuttar

Ja speciellt på kvällarna när man tar av sig och ........
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Mattias skrev:
2495664 Nänä, jag ska inte ha nåt, tack. Jag sitter nöjd. Mitt samvete brukar alltid galoppera efter att jag har varit lite elak i nån tråd. Stryk mig från din önskelista nu.


Hmm jag hittar inte ditt namn i min önskelista...
vänta... jag kollar igen.............

Näää... det finns inte där... :confused:
Konstigt :hihi
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Det finns faktiskt söta tjejer, som kör hoj och det är bara att erkänna grabbar att ni blir alldeles till er.
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Kawakex skrev:
2495722 Det finns faktiskt söta tjejer, som kör hoj och det är bara att erkänna grabbar att ni blir alldeles till er.

eller så handlar det om att åter påminna det svaga könet om sin üntermench position:tungan :D
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
tsss... tjejer...
tror att dom är snygga bara för att de hamnar bakom nån som kör bakhjul :hihi
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Ingel skrev:
2495800 tsss... tjejer...
tror att dom är snygga bara för att hamnar bakom nån som kör bakhjul :hihi
tsss...tjejer....
tror att dom är snygga bara för att de hamnar bakom nån som kör bakhjul: hihi
menar han :mattias
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Kawakex skrev:
2495836 tsss...tjejer....
tror att dom är snygga bara för att de hamnar bakom nån som kör bakhjul: hihi
menar han :mattias

Ditt inlägg är inte solklart. Jag fattar till exempel inte vad du menar.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Mattias skrev:
2495865 Ditt inlägg är inte solklart. Jag fattar till exempel inte vad du menar.
Nej, jag var bara väldigt tråkig och rättade hans svenska för jag hade inget roligt att komma med.
:tungan
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Det är lite roligt att trådar startade av en tjej kan leva i flera veckor och bli jättemånga inlägg lång.

Men om jag frågar varför luftfiltret ska sitta med öppningen neråt och inte uppåt då blir det bara 2 inlägg sen kan jag gå o lägga mig.
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Ricken skrev:
2495937 Det är lite roligt att trådar startade av en tjej kan leva i flera veckor och bli jättemånga inlägg lång.

Men om jag frågar varför luftfiltret ska sitta med öppningen neråt och inte uppåt då blir det bara 2 inlägg sen kan jag gå o lägga mig.

Det handlar om att denna tråd kräver inte så hög IQ....:tomten

/Carin
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top