Mattias skrev:2494923Jag hittade bilder på trådstarterskan. Klicka här för att skicka PM till henne.
Jag fick ett anfall av hjälpsamhet.
smallsocks skrev:2494927länken funka inte
Crotchrocket skrev:2493933Haha, hade jag ens försökt så hade jag väl dratt ner i diket på bakhjulet eller slått runt. Men det var en väldigt underhållande beskrivning
Gustav1 skrev:2494676Stanna vid rödljuset?
issi skrev:2493915Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...
I regel går det till ungefär så här:
Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.
Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid...
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...
Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad….
Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ?
Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....
Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad??
Puss å kram!
/issi
Mattias skrev:2494923Jag hittade bilder på trådstarterskan. Klicka här för att skicka PM till henne.
Ricken skrev:2493932Jag skulle nog reagera precis tvärtom, bli lite förlägen när jag ser att det är en tjej som jag står bredvid, och när det blir grönt så skulle jag nog låta henne åka före, så hon inte ser när jag får motorstopp efter 2 meter och tippar in i mötande körbana
Lam-Kaka skrev:2495103Du hade inte kunnat ringa in henne också , ett tips för er som inte kan lista ut vem hon är på bild2 så kolla in stövlarna på bild1 o jämför de med stövlarna på tjejerna i bild2
granath_ skrev:24949081976 , du skulle ju kunna vara min mamma jue, så därför skulle jag köra iväg sakta & försiktigt & visa vad duktig jag ärgranath_ skrev:2494908
fyyyy vad taskig...
Jag är licenserad jägare också, med egna vapen, jag dödar för att det är kul... Du är död, snorunge!
/issi
-med svårartad 30-års kris...
Tack... tror jag
issi skrev:2494540Moahahahahha!!!
Det kan iof. vara en rimlig förklaring!
Men ... ingen av hojtjejjerna som jag känner passar in på den beskrivningen.
Alla är jättesöta, goa och riktigt snygga.
Här är två av dem... Emmi och Wheeliegirl
Å vilken tur, jag satt o kikade på den typen vid husknuten.Lam-Kaka skrev:2495103Du hade inte kunnat ringa in henne också , ett tips för er som inte kan lista ut vem hon är på bild2 så kolla in stövlarna på bild1 o jämför de med stövlarna på tjejerna i bild2
Anderzzon skrev:2495130Tack jag blev lite förvirrad först
Såg inte så pjåkigt ut på det avståndet iaf
Good from far, far from good?
issi skrev:2495131
fyyyy vad taskig...
Jag är licenserad jägare också, med egna vapen, jag dödar för att det är kul... Du är död, snorunge!
/issi
-med svårartad 30-års kris...
Det är inte hon som är gammal, det är du som är en snorungegranath_ skrev:2495250bäst att springa...
du vet att detta forum är uppbygt på ironi va..
fööörlåt
granath_ skrev:2495250bäst att springa...
du vet att detta forum är uppbygt på ironi va
Ricken skrev:2495256Det är inte hon som är gammal, det är du som är en snorunge
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras