navid.sedighi skrev:2494675AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
får jag uppmärksamhet nu
Ja, av mig.
När du lärt dig använda skiljetecken, versaler och andra olösta mysterier inom skriftspråket kanske nån annan bryr sig också.
navid.sedighi skrev:2494675AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
får jag uppmärksamhet nu
HanneZ skrev:2494644Det tror jag nog visst du tycker.
Denna tråden borde heta "Hej jag är tjej och jag vill visa upp mig".
Ricken skrev:2494702Hoppsan vad den här tråden spårade ur.
SKulle vi inte få lite fler fina bilder eller hur var det?
Ja det var lite klantigt gjort av dig, be om ursäkt, som om du menar det...Mattias skrev:2494707Jag tror att jag brände för mycket krut, för tidigt. Fan. Upp med bilder nu tjejer, ni är jättesnygga!
DaPirate skrev:2494749Suck vad jobbigt det är när ni får uppmärksamhet tjejer...stackars
er men snart blir ni 40-50-60 år och märker att ni inte är så intressanta längre och blir avis på 20-30 åriga tjejer som är jättepoppis. Så håll ut ni blir tids nog gamla, smårynkiga och bittra
Mrs. Laphroaig skrev:2494641Tycker det är lite så när man kommer gående på cykelbana längs vägen eller ställer sig vid övergångställe, helvete vad det ska rusas motorer, tuta, blinka med lysen å annat.. Senast idag när jag gick från lunchstället så kom en mc med nån grabb på å herrejössös vad man kunde gasa iväg efter att ha öppnat visiret å blinkat med ögat...
Priset tar väl när samma bil eller hoj åker förbi några gånger och det blir jäkligt genomskinligt varför han gör det
SÅ snygg tycker ja inte att jag är
Retep skrev:2494804Och du kommer att ha ett arsel som ser ut som en persika i 100 år?
smallsocks skrev:2494798okej jag har inte skrattat såhär mycket på bra länge. hahhahaha ni är för roliga hela bunten!
skulle vara skoj om ni skulle vara lika rappa i käften och ironiska och hela faderullan live också!
hehe
Mitra skrev:2494834Många tjejer är exakt lika IRL
Speedgirl skrev:2494857Ojojoj vad här haglar trevliga kommentarer....
Tjejer....det är väl bara trevligt om killen/killarna vill styla lite för oss.
Samtidigt får man någon att "tävla" mot.
issi skrev:2493915När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|