EBS
The one and only
Lite mer film
- Fan, första passet skulle egentligen vara ett kval-pass med Q1 och Q2 och hela skiten! Varje åkare borde ha en transponder.
Kanondag!
Mega-Stort tack till min instruktör Stefan Bohman som coachade och lånade ut sin tokslut-batteri-startare. Fick riktigt bra flyt i körningen o humöret var på topp alla passen. (ej tack till fahlgren som stod och garvade varje gång jag var tvungen att skruva bort sadeljäveln)
Absolut roligaste/lärorikaste dag jag haft på kullen so far!
Ps fy fan vad vi garvade i bilen hem när du brände om med bussen! Haha
- Helt klart är att det hade tenderat att bli hetskörning. Att mildra effekterna av det hade ju kunnat vara att endast banåkarledningen hade haft tillgång till tiderna. Om tidtagning sker under hela dagen så kan ju ledningen laborera med grupperna så att att jämnast möjliga grupper uppnås.Transponderutrustng kostar en del att hyra /köpa.
Det största problemet är att tidtagning lätt gör att arrangemanget kan uppfattas som träning inför tävling och då gäller inga trafikförsäkringar m.m. , vilket det kan göra om det är frågan om en "trafikövning".
Tjenare Peter, nu förstår jag inte hur du menar....
garvade du åt Ströms El bussen ??
Tänk på de stackare som stod & väntade
Det gäller att alltid hålla tidtabellen så slipper någon vänta
Jag tycker om att göra folk glada. Du och din vapendragare Ola såg definitivt ut at trivas, trots gliringarna om en lös sadel
(från hr Fälggren på den fina blå mopeden)
had et bäst
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |