fahlgren
Daniel "Snigeln" Fahlgren
Hej Kurtan
Jag behöver all hjälp jag kan få,HAHAHA
Jag kommer hänga på dig hela dan
Fahlgren
Fahlgren
Hej Kurtan
Fahlgren
Härligt Herr Fahlgren! Nu har du ju en riktig hoj med, en sån där värschting-Yamamammaha!
Pappa Kurt-Olsson ska lära dig allt han kan om så kallad "höghastighets-motorcykelkörning".
Om inte annat får du hjälpa mig att springa igång mig hoj, mitt batteri är lika torrt som min tunga på en ordentlig bakfylla!
du kan behöva springa lite själv
ses imorgon grabbar
Nu Jävlar! Kurt-Olsson gör premiär 2013 totalt otränad och pank med stela höfter!
Finns det några Roookiieee Tyyysen förare som vill förbättra sina tider så kom gärna fram till mig så kan ni få tips om körteknik som tex: motstyrning mot sig själv / ställa in bakdäck / hur man kör fortare än 103km/h / växlar vid så kallade "höga varv". Våga fråga! Alla svar ÄR dumma!
Vilken sorts luft rekommenderar du att man kör med på bakhjulet. Bör man köra med statoilluft i bakdäcken eller äre bättre med biltemas racingluft?
Tiden räcker inte till så därför säljer jag min plats i medelgrupp...
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=70906
Vi var förbi sjukhuset och hälsade på den första av våra olycksfåglar. Det såg illa ut till en början vid avkörningen och han är definitivt inte tipp topp den närmsta tiden men ser ut att klara sig bra på sikt.
Tack för alla uppmuntrande kommentarer, det värmer. Ni skötte er riktigt bra, bra tempo i grupperna och riktigt trevligt i depån. Så självklart blir det nytt arrangemang nästa år.
Haha va inte så snål och byt batteri då,
Ha de gött kurtan så ses vi
Fahlgren
Bilderna kommer i morgon blev ca 1900 klanta mig ovanligt mycket idag huvudet kom inte med, några bara halva hojen så alla blev inte super bra
någon som vet vad det här är för hoj?
View attachment 386778
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |