clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
fråga.
bullerkrav.. om man "råkar" komma över 95 db, är det tack åå adjö eller 1 varning?
bump....
ingen?
fråga.
bullerkrav.. om man "råkar" komma över 95 db, är det tack åå adjö eller 1 varning?
svarar i egenhet av vanlig klubbmedlem:
Syftet med bullergränsen är ju inte att man vill skicka hem folk utan det är för att hålla god relation med banägaren så man även i framtiden får hyra banan, vet du att din hoj låter för mycket är det väl lika bra att försöka åtgärda det innan så blir det enklare både för dig och KMK.
skulle du låta för mycket tror jag dock du får både en och två varningar innan du blir hemskickad, meningen är ju att alla ska ha en rolig dag.
Jag får inte riktigt ihop tidplanen för dagen. 5 körpass, 3 grupper och körning mellan 09:00 och 16:00. Det borde bli 7 st körpass, eller är det något jätteavbrott för lunch?
Hur ser platstillgången ut?
Är slicks, kraschkåpor m.m. okej så länge hojen är reggad och trafikförsäkrad?
Hur är tillgången på el på Kinnekulle? Är det elverk som gäller eller finns det gott om uttag?
Ursäkta sent svar. Alldeles för många trådar att hålla liv i.
Crashkåpor och slicks är ok.
Gör dock inte som en kille gjorde förra året och blås på för fullt första varvet. Det gick inte så bra.
Bullermätning håller jag i, och jag kör med varning.
Det finns gott om eluttag.
Vi kommer göra så att grupperna kör i 20 min pass och roterar hela dagen. Endast avbrott för vurpor etc. Lunchvagn står på plats och ni får ta det mellan passen. Sista timmen brukar folk vara slutkörda så då är det nästa tomt på banan
Ursäkta sent svar. Alldeles för många trådar att hålla liv i.
Crashkåpor och slicks är ok.
Gör dock inte som en kille gjorde förra året och blås på för fullt första varvet. Det gick inte så bra.
Bullermätning håller jag i, och jag kör med varning.
Det finns gott om eluttag.
Vi kommer göra så att grupperna kör i 20 min pass och roterar hela dagen. Endast avbrott för vurpor etc. Lunchvagn står på plats och ni får ta det mellan passen. Sista timmen brukar folk vara slutkörda så då är det nästa tomt på banan
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |