Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Har du munsår..sluta va så ANTI!
Äh, han går inte på allt bara...
PS. Min krups kan göra kakdegar å allt annat med...
Har du munsår..sluta va så ANTI!
Äh, han går inte på allt bara...
PS. Min krups kan göra kakdegar å allt annat med...
o sedan slängs den ner i ett dammigt skåp
Du är säker på att du inte är tjej, du är e f*n mer enveten än många tjejer jag känner
Kom å titta
Den kommer inte stå i något skåp, kommer stå granne med en av de saker vi är ense om: Nespresson
/ Jens
Jag ser inget .den är så liten ...(den bjöd du på)
Halleluja ..vi är överens om något
Jag handlade en kitchenaid i england förra året, ny, 3000 sek (+lite växel, kommer inte ihåg). Inte jättekul att ta med som handbagage på planet, men men, min hemmavarande köksassistent blev glad!
Hon har använt den *mycket* under tiden den stått hos oss och den tickar på glatt än så länge, men jag skall be henne vara försiktig med surdegsbröd. Hon gjorde nån hårdbrödsdeg som var riktigt jävla tung och seg, det går inte att jämföra?
Sen ska man självklart välja produkt efter användning. Men jag föredrar alltid kvalitet och funktion än design på en produkt man använder ofta.
/ Jens
Det ena behöver ju inte utesluta det andra.
Nu är den i alla fall på väg, pathfinder gjorde en smygbeställning utan vetskap nämligen så den bör vara hemmavid på fredag.
Var o hälsade på farsan som har höll i all mat- och baklagning när jag växte upp. Berättade att vi hade köpt en köksassistent och han frågade om det var det där amerikanska märket som gav livstids garanti.
Hm..du menar en kitchen aid..ja just precis ..det är en mycket bra assistent, . När det gäller sådana här saker litar jag blint på farsans omdöde, har ju nästan hängt med lika länge som kitchen aiden o är inte det kvalité så vet inte jag .
1) 1 av 5 plåtar kanelbullar.
2) Pannkakor till frukost
3) Sockarkaka.
Grymt!
Testa...
Korvis. Hur många hästkrafter levererar er orangea Hugin? Går den på el eller diesel?
När det gäller sådana här saker litar jag blint på farsans omdöde, har ju nästan hängt med lika länge som kitchen aiden o är inte det kvalité så vet inte jag
Jag har ingen aning faktiskt. Det är bara Husan som använder den och jag är osäker på om hon är insatt i tekniskt mumbo jumbo. Däremot låter det sannerligen som om den skulle gå på diesel och granit.
Brukar stå instansat nånstans. Kolla upp det nästa gång du snurrar till i köket!
Ni ljuger, man kan ha träslev och diskbänk lika bra. Fråga korvgubbe!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|