sandstream skrev:Kan vi inte komma överens om att ignorerar sånna här trådar istället?
Om ingen svarar så tröttnar nog puckona till slut, kan man hoppas.
Mycket roligare att vara ironisk, cynisk och raljant mot de små liven än att hålla tyst.
sandstream skrev:Kan vi inte komma överens om att ignorerar sånna här trådar istället?
Om ingen svarar så tröttnar nog puckona till slut, kan man hoppas.
Ja trådar som dessa livar upp stämmningenbenrangel skrev:Mycket roligare att vara ironisk, cynisk och raljant mot de små liven än att hålla tyst.
GSXR1100R skrev:Ja trådar som dessa livar upp stämmningen
GSXR1100R skrev:Ja trådar som dessa livar upp stämmningen
Blondie skrev:Finns inte Ural som diesel oxå?
Nels skrev:Och om du vill veta mer om honom finns han även på Qx Sveriges Homo och bisexuella sida.....Lycka till!
gurra snurra skrev:Tröttnat på inlägg typ;jag drar upp den på slangen i går för Nu har jag köpt racingdäck
Anledning till de djävla höga remierna är enligt min mening.
1.Hur många av er lurar FB? Kör på bakhjulet & Krachar halvförsäkrade dumpar hoj och anmäler stulen? Säljer den i delar. :kocko
2.Får inte hojen såld anmäler den stulen säljer den till Krister Lindholm typ.
3.Köper krachad hoj ovetande som 52 ägaren upptäcker en fetbuckla i ramen wobblar av vägen in i ett räcke
4. Ni kan inte köra men tror det så ni klotar så in i helvete och FB löser in hojen.
Därför är premierna förb: höga ingen vettig människa vill väl betala 110000 i helförsäkring på sin hoj VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Mitt förslag.Förbjud klass7 till er som inte är över 24 år och uppkörningar med avancerad kurv och broms teknik så typ 50% kuggar. . Uppskattar att kanske 25% på detta forum behärskar sina fjollraketer.
På så vis kommer domkan köra hoj som jag tex ha råd att ha en fin klass 7 hoj.
SEVEN ARE SOON IN HEAVEN!
PS:Jag är dryg men räcker längre
Pewo skrev:Jag tror nog att Gurra saknar en & annan på loftet, men jag håller med om att det livar upp stämmningen.
:corn :corn
Pewo skrev:Jag tror nog att Gurra saknar en & annan på loftet, men jag håller med om att det livar upp stämmningen. kredit till att han lyckats få 5 sidor med svar på bara 4 timmar
:corn :corn
bikerwoman skrev:Jag är impad över Gurras skicklighet att få folk upprörda
Att få så mkt. uppmärksamhet för ingenting är inte illa!
Hurtig skrev:jag tycker att vissa delar av hans ideér inte är helt fel..
Dock så kanske man inte behöver vara så "extrem" som gurra är.. men en viss poäng har han..
om man tar åldern tex.. om man ser skillnaden generelt sett så är den personliga mognaden på en 24 åring och en 18 - 20 åring riktigt stor, jag har några kompisar som är runt 18 - 20 år och ibland undrar man fan hur gamla dom är, och se dom åka på en klass 7 hoj vill jag inte göra.. inte ens en strypt klass 7 hoj.
Jaja nu vet jag inte vad jag skulle skriva.. sitter på jobbet och blev störd nu... jaja ha det bra alla.
gurra snurra skrev:Tröttnat på inlägg typ;jag drar upp den på slangen i går för Nu har jag köpt racingdäck
Anledning till de djävla höga remierna är enligt min mening.
På så vis kommer domkan köra hoj som jag tex ha råd att ha en fin klass 7 hoj.
SEVEN ARE SOON IN HEAVEN!
PS:Jag är dryg men räcker längre
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar