fezt skrev:Dé é ju en självklarhet att klass7 hojjar ska finnas ! Om du é fundersam på att folk klagar över höga premier så får du nog tänka länge. Folk kommer alltid klaga på någonting, höga skatter, dåliga löner, dyra bilar, hojar,dyr bensin & dyra försäkringar..
Folk klagar ju på allt, de é bara att acceptera och låta bli att bry sig... Man kan ju ge ett alternativ till nästan allt oxå... dyr försäkring=teckna bara trafik och håll dig på hjulen, höga skatter=flytta till ett annat land osv,,,, ´
Men självklart ska klass 7 hojarna finnas där till de stackare (alla vi glada här på SH) som vill lägga ner allt de äger och har på just dessa hojar... Finns ingen anledning till att ta bort den glädjen...
Givetvis håller jag med, Friheten att få göra som man vill är det absolut dyrbaraste en människa har utan den skulle inte jag vilja bo kvar här. Men storebror politiken och nollvisionen vill gärna se ett stopp på MC döden och med den diskussionen som underlag tror jag att klass 7 går i graven. Jag är student och jobbar som ett djur paralellt med studierna för att få råd med att köra mc. Det spelar ingen roll hur dyrt det blir byrokrat svinen ska aldrig få mig på knä. Detta land lägger inte så stor vikt i att låta folk välja sitt öde och stå för sina egna beslut. Vi får väl se 2006