Knäcka en mytoman!

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Finns en massa människor som jämt måste vara BÄST (oerhört tröttsamt).. Är kanske mytomanen en talanglös "måste vara BÄST" person?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Något som är farligt imo är mytomaner med sunt förnuft och en gnutta kunskap.
Då vet man aldrig om det är sant eller inte, med tanke på att de sällan överdriver särskilt mycket. Men tillräckligt för att ställa till problem.

Haha, jävligt sant :D

Jag blir 40 i sommar och läser på LTH :näsblod

Jag förstår din situation, det kan inte vara lätt :gnissla

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
En lirare som jag träffade förut då och då när jag gick i gymmnasiet drog en historia: Liraren hade duschat och fixat frillan med daxvax, var på väg till skolan då han kände att det droppade nåt i håret på honom, kände med handen och insåg att det var motorolja. Kollade upp i skyn och såg ett plan åka högt upp över honom, tydligen läckte den olja och det störde honom enorm då den smutsat ner hans grymma frilla. Så han tar ut sitt tuggumi, siktar in planet och kastar det upp mot planet och det täpper igen där det läckte olja. Men håret var ingen fara, han var mest stolt att han räddat en hel del liv då planet annars kunde ha störtat.

En annan gång möte han ett rasse gäng i jakobsbergstunneln, det var bara han och hans 2år yngre brorsa. 50 rassar springer emot dem med alla möjliga sorts vapen. Han och hans brorsa hade tydligen spöat alla rassar, utan vapen. Scenerna han berättade så verkade det som det var värsta kungfu fighten som i Matrix.

Last edited:

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Kan man få veta namnet på arbetsplatsen för den mytomanen i det första inlägget? Låter som en kille jag känner. :näsblod

Dominator-Rocks

Guest
Måste slänga in det här Mytoman klippet från tuben här igen, det var väldigt längesedan jag postade det nu, men kommer ihåg det väl eftersom han mailade och tackade för att jag hade sett till att han hade fått loads med visningar av videon.

En trevlig prick :)

[YOUTUBE-ID]ltreh6lFrsA[/YOUTUBE-ID]

Dom gjorde även en uppföljare men den var inte lika bra.

[YOUTUBE-ID]RxWfKIZNyOk&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Haha, ja mytomaner är för roliga. Tjejen hade en praktikant nyligen och historierna blev många och roliga... vad det än gälda så vskulle denna person alltid vara "bäst och värst" :)

1. Min granne vann 56 miljoner i månaden i 50 år och dottern fick fem Mercor och en villa. (I ett samtal om grannar)

2. Min killes pappa är mångmiljonär så nu har jag grejer överallt för att vi får flytta omkring så mycket. (I ett samtal om lägenheter)

3. Min killes pappas flygplan hade försvunnit så vi var tvungna att leta efter det (Ursäkt efter sen ankomst till jobbet) :rofl

Ja så fortsatte det under ett par veckor...

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Fråga efter regnummret på hojjen, det måste han kunna :hihi

Äckligt sant, jag kan samtliga regnummer på mina nöjesfordon.

Dock blandar jag ofta ihop regnummerna på 125orna eftersom de har nästan samma, men jag kan båda!

Varför lär man sig aldrig telefonnummer lika lätt? :va

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Finns en annan sida av myntet, när människor inte tror på det man säger.. Kan hända att man berättar nå anekdot ur sitt sköna liv då någon kläcker ur sig "visst, ta inte i så du spricker", jävligt irriterande..

Merovingian

Guest
Vi hade en mytoman av rang på min gamla hemort.
Man kunde räkna kallt med att allt som kom ur munnen på människan var ren lögn.
Det var allt ifrån smålögner till globala konspirationer. Man behövde aldrig ta första steget och locka fram lögnen heller, han attackmyttade så fort han fick syn på en. Mötte honom för nåt år sedan, då hade jag inte sett honom på flera år. Det första han gör är att gå fram till mig och börja ljuga mig rakt upp i ansiktet om bilen han kommit dit i. Det var en sprillans ny MG ZR köpt kontant av honom. Den hade 250 hästar original och han skulle börja råtrimma den så fort den var inkörd.
Efteråt kollade jag upp allt han sagt. Den hade 90-nånting häst, och tillhörde hans mamma, köpt på avbetalning. Modern var dessutom ett ökänt white trash i kommunen. En av de sämsta människor jag mött.
Killen mår ju givetvis inte bra, och det är garanterat därför han tagit till mytomanin. Men man tycker att han borde insett nånting och bättrats lite under de 10 år jag kände människan, men istället blev det värre.

Kollade upp snubben på Facebook nyligen. Han har varit reggad över ett år och har skrapat ihop 8 vänner. (För er som inte använder Fejan kan man säga att mellan 60 och 120 vänner är normalt för någon lagom blyg och asocial person i 20-årsåldern. Många har flera hundra, men ja.. Mjo..)

Last edited:

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Hahahahaha !

vi har en här på jobbet med :näsblod
han kommer för sent titt som tätt, men bortförklaringen som tog alla pris var när han hävdade att när han var på väg till jobbet, stannade han vid ett rödljus.
Då hade det helt plötsligt kommit en kille på cykel, som lagt sig under fronten på bilen (suv) och snott oljepluggen..........:dummer:3freak

det var bara ett i raden av alla mysko bortförlklaringar han haft.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum