Knäcka en mytoman!

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99
Om man säger att man är mytoman fast man egentligen inte är det, är man en mytoman då? :va

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Undrar hur många som mytomanar ihop mytoman historier i denna tråd? :va

Haha..

-------------------

Min höjdare (och enda rejäla) var en tjej som gick i min klass typ 1,5 termin på gymnasiet.

Bästa var när hon var sen till lektion för att hon var jagad av polska maffian, och de fick tag på henne på Coop-parkeringen.. Men då kom Ryska maffian som också jagade henne, och så stod de med varsin pistil mot tinningarna på henne, och precis när de sköt så duckade hon så de sköt varandra.

(Extrem kortvariant)

:rofl

Jag älskar hur de historierna var så brutalt detaljerade och med vilken inlevelse hon berättade dem. Alla var som tysta och lyssnade för det var verkligen så att man undrade hur det gick på slutet, som sagostunderna på dagis ungefär!

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
På ett tidigare jobb

Hade vi en "tusenåring" ja de kallas så, dem som har gjort så mycket att de måste minst vara tusen år.

För att nämna några jobb han hade klämt: Bagare, stunt high chaparall, polerare, maskinist och sist men inte minst cirkusartist och expert på enhjuling.

Saken hör till den att vi kände med säkerhet till 16 år av hans 25 års gamla karriär och jag har missat en massa andra jobb han knäckt.

Till saken när enhjulingssnacket kom så var han busted. En av arbetskamraterna hade en enhjuling hemma och tog med sig den nästa dag utan att säga ett ljud. På lunchrasten bad vi han komma ut och la fram enhjulingen till honom. Hade massa ursäkter men då det blev en massa buande kände han sig tvungen. Gissa om han kunde cykla på den där enhjulingen.

NOT. Han kom inte en meter på den och klara inte ens starta. Men som en sann mytoman blev det bortsnackat. En riktig mytoman går inte att haffa så är det bara.

Vi fick alla en ny syn på honom... även om misstankarna var rätt säkra redan innan.

Var nästan lika roligt dock att lyssna på honom vid luncherna ändå, om hans fantastiska bravader och alla kneg han haft. Håller med talaren ovanför. Det var som sagostund på dagis ;)

Dominator-Rocks

Guest
Haha..

-------------------

Min höjdare (och enda rejäla) var en tjej som gick i min klass typ 1,5 termin på gymnasiet.

Bästa var när hon var sen till lektion för att hon var jagad av polska maffian, och de fick tag på henne på Coop-parkeringen.. Men då kom Ryska maffian som också jagade henne, och så stod de med varsin pistil mot tinningarna på henne, och precis när de sköt så duckade hon så de sköt varandra.

(Extrem kortvariant)

:rofl

Jag älskar hur de historierna var så brutalt detaljerade och med vilken inlevelse hon berättade dem. Alla var som tysta och lyssnade för det var verkligen så att man undrade hur det gick på slutet, som sagostunderna på dagis ungefär!

Fyfaan :skrämd :rofl

Om du inte är mytoman så var det ju helt klart ett top of the line mytto :yoparty

Ambience

Ny medlem
Gick med
9 May 2008
Hoj
KTM 660 smc
haha blev ju en riktigt kul tråd!
Har tänkt många gånger att fråga om regnummer alternativt att fråga om man får åka och kolla på den. Men då förvarnar man ju honom och han kan komma på nått som hänt när han börjar fatta va som händer.
Är mer inne då på att ringa till transportstyrelsen och köra den vill köpa en hoj av honom men vill inte bli blåst.
sen kolla upp fler saker för att sedan de sista dagarna han går hos oss börja knäcka lögn efter lögn.
Fast de är klart, han slår ju ner minst 2 pers per helg :näsblod så han måste va en jävel på att slåss. Får nog se upp så man inte ryker på en knogmacka :va

Dominator-Rocks

Guest
haha blev ju en riktigt kul tråd!
Har tänkt många gånger att fråga om regnummer alternativt att fråga om man får åka och kolla på den. Men då förvarnar man ju honom och han kan komma på nått som hänt när han börjar fatta va som händer.
Är mer inne då på att ringa till transportstyrelsen och köra den vill köpa en hoj av honom men vill inte bli blåst.
sen kolla upp fler saker för att sedan de sista dagarna han går hos oss börja knäcka lögn efter lögn.
Fast de är klart, han slår ju ner minst 2 pers per helg :näsblod så han måste va en jävel på att slåss. Får nog se upp så man inte ryker på en knogmacka :va

Ha ha du får nog passa dig, om lögnerna tar slut får du nog en käftare :jäs

Paco

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
RSV4 -14
Ambience skrev:

Den kommer ju inte att funka.
Det kommer inte stå nån hoj på honom, för den "står ju såklart på hans morsa".

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Trummisen i mitt förra band snackade jämt om när vi var mindre om alla brudar han knullat och hur också maffian var efter han. Sen så självklart om hur bra han kunde sloss. Men sanningen var att han bara var tjock och ful. Idag är han inte lika mycket mytoman men han ljuger lite då och då om småsaker. Men nu är han bara allmänt en jävla idiot

Sen hade vi ju också en kille som hette Eliot i min klass i högstadiet. Snackade också jämt om hur mycket bråk han var i och hur cool han var som "patriot" och hur han hade "slagits med svartskallar" när sanningen var att han knappt fick gå utanför huset på kvällen för sin stränga morsa som var lågstadielärare och helt vrickad. När han var 13 snackade han jämt om hur han drack på helgerna som bara också var bullshit. kan fortsätta snacka om hans släkt i finland som var miljonärer och som han rökte på hos, när sanningen var att han var halvdansk.

EDIT: Han blev flyttad till en annan skola i nian. Han sa att han blev "utslängd" för att han var så bråkig. Men man viste ju att det var för att hans morsa hade flyttat honnom för att det gick andra stökiga personer i klassen.

Vill fan egetligen förtränga det där, för som någon sa, det är en sak att höra dem prata.. Men en heeeeeeelt annan sak att han dem inpå sitt liv.

EDIT 2:
Här är ett annat skönt klipp av en skön kille. är från andra mytomantråden på mc-relaterade forumet.
[YOUTUBE-ID]tEKtvMQl--0[/YOUTUBE-ID][/QUOTE]

Last edited:

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Kollade upp snubben på Facebook nyligen. Han har varit reggad över ett år och har skrapat ihop 8 vänner. (För er som inte använder Fejan kan man säga att mellan 60 och 120 vänner är normalt för någon lagom blyg och asocial person i 20-årsåldern. Många har flera hundra, men ja.. Mjo..)

:hihi asså...öhm...jag är mållös :D

Skönt att jag har kommit över "lagom blyg, asocial"-gränsen. :tummenupp

Snackar rätt mycket med #46 för övrigt, på fejjan. Nämen på riktigt, jag gör det! Han säger att jag har potential! :tummenupp

Merovingian

Guest
:hihi asså...öhm...jag är mållös :D

Skönt att jag har kommit över "lagom blyg, asocial"-gränsen. :tummenupp

Snackar rätt mycket med #46 för övrigt, på fejjan. Nämen på riktigt, jag gör det! Han säger att jag har potential! :tummenupp

Jag kallar alla som äger en TV för blyga och asociala, inte helt utan anledning :hihi

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Under gymnasietiden förgylldes tillvaron av en lustig rackare.

Det bästa var när han skulle åka till Tyskland för att delta i en golftävling under helgen, han har ju haft hcp 2 sedan han var 14 år. Otur för honom att vi såg honom på stan nämnda helg! Och när vi konfronterade honom och frågade hur golftävlingen hade gått så hade han bara kommit tvåa, men fick ändå 200 lax i prispengar. Varpå vi givetvis undrade hur han kunde vandra omkring vid Sergels torg samtidigt som han var i Tyskland? Han bytte klass och försvann.

bluebear

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Hoj
21 växlad
Hade en sån där jäkel i min klass 2006-2007 som ljög ju ta mig f..n om allt. Grannen hans hade köpt en F1 bil och att han hade hittat en värdetransportbil sönder skjuten i skogen osv..för min del så slutade det med att jag fick 2500kr böter +5500 skadestånd till honom för att hade hade sagt att jag hade misshandlat honom då det inte ens fans bevis så som bilder och vittnen hade han bara tagit från gatan. Fy fan det där grämer mig än idag,skulle jag träffa han ensam i skogen så skulle det gå illa.:mad:

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Hoj
-01 Honda 929rr
En fd granne till mig var också en jäkel på ljugar-fronten.

Han fick för sig att samla in pengar till cancerfonden genom att gå ifrån haparanda till skåne vilket han faktiskt påbörjade (kom till arboga tror jag han sa).
Men det hände lite roliga grejjer under tiden han vandrade, dels så fick han följe av en FN-soldat som tydligen hade förirrat sig i skogarna uppe i norr och visste inte vägen hem? När dom skulle sova för natten så plockade FN-soldaten fram sin AK5 och la under kudden "-bara ifall att..." Men det riktigt roliga var när han vaklnade på morgonen och klev ut ur tältet, solen låg över den spegelblanka sjön och där stod det 10st (!!!) rådjur som kom fram till honom och åt ur hans hand!!!

När jag frågade var tomten höll hus blev han förbannad och sa att det minsann var sant, han skulle ringa FN soldaten så att han kunde bekräfta fenomenet.

Crilljack

Säg Hej vettja!
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
Husa 650-04, Yamaha R6-01
Äckligt sant, jag kan samtliga regnummer på mina nöjesfordon.

Dock blandar jag ofta ihop regnummerna på 125orna eftersom de har nästan samma, men jag kan båda!

Varför lär man sig aldrig telefonnummer lika lätt? :va

Exakt. Lider också utav det, fast det kanske har spridit sig lite mer i mig :hihi
Kan många utav mina släktingas regnummer på bilar osv...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hade vi en "tusenåring" ja de kallas så, dem som har gjort så mycket att de måste minst vara tusen år.
Jag brukar slå till med att redogöra för hur många år jag varit anställd på olika ställen.
Smmanlagda arbetstiden blir längre än min livstid.
Utan att ljuga.
Som mest blev det när jag körde lastbil.
Han som hade åkeriet hade flera företag registrerade, med olika fraktuppdrag.
Jag körde åt samtliga samtidigt.
Med fullastad bil körde jag veckotidningar åt ett åkeri, företagspaket åt ett annat, gods åt ett tredje.
Min runda tog ungefär fem-sex timmar.
Efter det jobbade jag några timmar åt speditören som godsåkeriet körde åt.
Samtidigt hade jag ett eget fenmansöretag som kördes utöver dessa anställningar, plus att jag ibland var scenarbetare på helgerna.
varje år hade jag arbetslivserfarenhet för sex år.
Första året jag jobbade så, så hade jag deklarerad inkomst från åtta ställen.

MikkE

Guest
När jag jobbade i Fredrikstad, Norge hade vi en skön lirare som tyckte om att brassa på historier lite extra. Det var allt från att ha kontakter inom maffian (eh, i Fredrikstad?!) och massa MC-gäng till de många fighter han var med i när han jobbat extra som säkerhetsvakt på krogarna (bra jobbat). Han var cirka 30 år gammal och hade en sammanlagt jobbat i 60 år eller så när vi räknade ihop alla hans jobb han haft. Farsan hans var den brutalaste i hela Fredrikstad. Totalt besatt av vapen, väktare/säkerhetsvakter och militären och for iväg med sköna stridshistorier. Totalt upphetsad av detta också.
Kompisen och jag spelade in ett långt samtal med mytomanen på mobilen och skrattade gott när man fick lyssna på det efteråt. SKulle vara jävligt kul att få höra det igen.

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Självklart men jag minns inte alla jobb han haft. De ena mer otroligt än det andra. Sedan att han blev busted med enhjulingen oxo :D

Jag brukar slå till med att redogöra för hur många år jag varit anställd på olika ställen.
Smmanlagda arbetstiden blir längre än min livstid.
Utan att ljuga.
Som mest blev det när jag körde lastbil.
Han som hade åkeriet hade flera företag registrerade, med olika fraktuppdrag.
Jag körde åt samtliga samtidigt.
Med fullastad bil körde jag veckotidningar åt ett åkeri, företagspaket åt ett annat, gods åt ett tredje.
Min runda tog ungefär fem-sex timmar.
Efter det jobbade jag några timmar åt speditören som godsåkeriet körde åt.
Samtidigt hade jag ett eget fenmansöretag som kördes utöver dessa anställningar, plus att jag ibland var scenarbetare på helgerna.
varje år hade jag arbetslivserfarenhet för sex år.
Första året jag jobbade så, så hade jag deklarerad inkomst från åtta ställen.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum