Undrar hur många som mytomanar ihop mytoman historier i denna tråd?
Haha..
-------------------
Min höjdare (och enda rejäla) var en tjej som gick i min klass typ 1,5 termin på gymnasiet.
Bästa var när hon var sen till lektion för att hon var jagad av polska maffian, och de fick tag på henne på Coop-parkeringen.. Men då kom Ryska maffian som också jagade henne, och så stod de med varsin pistil mot tinningarna på henne, och precis när de sköt så duckade hon så de sköt varandra.
(Extrem kortvariant)
Jag älskar hur de historierna var så brutalt detaljerade och med vilken inlevelse hon berättade dem. Alla var som tysta och lyssnade för det var verkligen så att man undrade hur det gick på slutet, som sagostunderna på dagis ungefär!
haha blev ju en riktigt kul tråd!
Har tänkt många gånger att fråga om regnummer alternativt att fråga om man får åka och kolla på den. Men då förvarnar man ju honom och han kan komma på nått som hänt när han börjar fatta va som händer.
Är mer inne då på att ringa till transportstyrelsen och köra den vill köpa en hoj av honom men vill inte bli blåst.
sen kolla upp fler saker för att sedan de sista dagarna han går hos oss börja knäcka lögn efter lögn.
Fast de är klart, han slår ju ner minst 2 pers per helg så han måste va en jävel på att slåss. Får nog se upp så man inte ryker på en knogmacka
Ambience skrev:Är mer inne då på att ringa till transportstyrelsen och köra den vill köpa en hoj av honom men vill inte bli blåst.
Kollade upp snubben på Facebook nyligen. Han har varit reggad över ett år och har skrapat ihop 8 vänner. (För er som inte använder Fejan kan man säga att mellan 60 och 120 vänner är normalt för någon lagom blyg och asocial person i 20-årsåldern. Många har flera hundra, men ja.. Mjo..)
asså...öhm...jag är mållös
Skönt att jag har kommit över "lagom blyg, asocial"-gränsen.
Snackar rätt mycket med #46 för övrigt, på fejjan. Nämen på riktigt, jag gör det! Han säger att jag har potential!
Äckligt sant, jag kan samtliga regnummer på mina nöjesfordon.
Dock blandar jag ofta ihop regnummerna på 125orna eftersom de har nästan samma, men jag kan båda!
Varför lär man sig aldrig telefonnummer lika lätt?
Jag brukar slå till med att redogöra för hur många år jag varit anställd på olika ställen.Hade vi en "tusenåring" ja de kallas så, dem som har gjort så mycket att de måste minst vara tusen år.
Tack, det värmerDet är aldrig försent att plugga!
Över trettio och lärling
Jopp, det låter onekligen som en full blown mytoman
Jag blir 40 i sommar och läser på LTH
Jag brukar slå till med att redogöra för hur många år jag varit anställd på olika ställen.
Smmanlagda arbetstiden blir längre än min livstid.
Utan att ljuga.
Som mest blev det när jag körde lastbil.
Han som hade åkeriet hade flera företag registrerade, med olika fraktuppdrag.
Jag körde åt samtliga samtidigt.
Med fullastad bil körde jag veckotidningar åt ett åkeri, företagspaket åt ett annat, gods åt ett tredje.
Min runda tog ungefär fem-sex timmar.
Efter det jobbade jag några timmar åt speditören som godsåkeriet körde åt.
Samtidigt hade jag ett eget fenmansöretag som kördes utöver dessa anställningar, plus att jag ibland var scenarbetare på helgerna.
varje år hade jag arbetslivserfarenhet för sex år.
Första året jag jobbade så, så hade jag deklarerad inkomst från åtta ställen.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|