Knutstorp heldag idag 1st som körde?...!

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Jag menar så klart ,att jag (privatperson) inte kommer att informera er som inte är angelägna nog att hitta bandagar,vill man köra bana får man vara aktiv,inte bara sitta här på sporthoj och snacka skit!

Exakt! sitta här o snacka skit :) tydligen verkar det vara helt OK att kräkas på att det inte kommer deltagare, men tvärtom går inte? (dvs klaga på dålig information från arrangör)

men eftersom du(privatperson) verkar vara intresserad och fundersam över varför HMS inte lyckades nå ut till kunderna så tror jag du har svaret för länge sen.
Ta upp det med HMS istället för att kräkas här på SH och snacka en massa skit om möjligen framtida deltagare, det gör ju inte reklamen för HMS såvärst mycket bättre....

För säkerhets skulle repeterar jag, vill man inte ha deltagare, gör man ingen reklam.:fyllisar

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Gör vad tusan ni vill,jag skiter fullständigt i det!!!

Det här blir ju roligare och roligare!:tummenupp Skapade du inte tråden för att vi INTE gjorde något, att vi INTE kom på träningen??? Borde du inte säga
- Gör för tusan inget, jag skiter fullständigt i det!!!

jonasb46

160 varv på ringen (2006)
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
RSV4 Factory, RS 250
Cred till trådskaparen för att han så hämningslöst blottar sin personlighet och sina åsikter här på forumet, speciellt när dom är sådana som dom är och (får man utgå från) även är representativa för hans MC verksamhet i södra Sverige :)

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Cred till trådskaparen för att han så hämningslöst blottar sin personlighet och sina åsikter här på forumet, speciellt när dom är sådana som dom är och (får man utgå från) även är representativa för hans MC verksamhet i södra Sverige :)

Touché

Last edited:
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Det här blir ju roligare och roligare!:tummenupp Skapade du inte tråden för att vi INTE gjorde något, att vi INTE kom på träningen??? Borde du inte säga
- Gör för tusan inget, jag skiter fullständigt i det!!!

Tråden skapades över min förvåning att det bara var vi som deltog,är man bandagsintresserad som jag,så surfas det en hel del på både nya och gamla sidor,och ibland upptäcker man ett och annat.Sen uttrycker du dig helt OK,jag har inget som helst problem med att vara ensam Bandagshyrare,desto mer tid för allt.

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Jag valde bort att åka dit pga att det kostade 1400 kr (Filip Backlund tar 1200 kr en vecka senare) samt att dagen var tillsammans med bilar. OFTA är bil/MC en dålig kombo; bilar har en tenens att dra upp grus på banan OCH läcka olja.

Men håller med, det var bara tur att jag visste om dagen den 1/8, råkade få höra dt av en kompis som råkat få reda på det.

Om man löste medlemsskap(för junior)så kostade det 1000 + 100=1100.- dvs för oss em mycket billig bandags dag,träningen var endast för bilar,och vi har varit på många bandagar med folk som glömt naja och spänna saker och ting på motorcyklar,så inte bara ett bilproblem.

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Vad är det du vill säga här egentligen? Först säger du "Visst har Hms misslyckats med info om bandagen,hoppas dom gör om och gör bättre!" för att sedan säga att "Så vänta ingen tråd om bandag från oss nästa gång Hms har ett event!"
Vad menar du? Att HMS ska, eller inte ska, informera bättre?:va

Läs om,oss är grabben och jag.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Tråden skapades över min förvåning att det bara var vi som deltog,är man bandagsintresserad som jag,så surfas det en hel del på både nya och gamla sidor,och ibland upptäcker man ett och annat.Sen uttrycker du dig helt OK,jag har inget som helst problem med att vara ensam Bandagshyrare,desto mer tid för allt.

En liten fråga, inte bara till dig utan även resten av er som resonerar på samma sätt, hur stor tror du chansen är att det blir fler sådanahär tillfällen när ingen dyker upp?

Som jag ser det så ligger det i allas och inte minst sitt eget intresse att sprida sådanhär information så det kommer deltagare så arrangören känner att det kan vara värt att fixa en till.
Iaf. om man känner för att åka en gång till, tror inte arrangörren gör om det annars...

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Ja, vad ska man säga. Gör man ingen reklam så kommer ingen... Testdag för hms medlemmemmar är ju fint?
Det är ett jättebra sätt att få många deltagare har jag hört, en arrangör som väldigt sällan har mc, gör ingen mer reklam än på sin egen hemsida och skriver så lite info och sen kan man dessutom läsa endast för hms medlemmar....

Nja, syftet är väl kanske uppnått, hms styrelse kommer anse att det inte finns mc intresse och inte göra nåt för mc framöver, förmodligen det de ville uppnå med dagen.

Tex, varför gjorde inte du den här tråden innan träningsdagen? Då hade det garanterat kommit fler. Nu känns det mest löjligt att undra varför ingen kom när man inte gör reklam.

Hur visste du om dagen?

Hur skall jag veta att det inte kommer någon på en bandag?Hur kan det vara löjligt att starta en tråd om en fråga,sporthoj finns väl till bla för det!

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Ännu ett informationsfientligt inlägg, dessutom är det snarare HMS som borde skriva här.
Sporthoj är den kanal jag använder för att hitta banarrangemang, skulle jag ordna en egen och lägga den på default.nu finge jag nog räkna med väldigt få deltagare.

Inforrmationsfientligt inlägg?För att man ställer en fråga, och får en massa skit för det!

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Det kostar inget att lägga in en tråd om bandag här på sporthoj ( utom en garanterad plats för swedie på bandagen, villket han är värd )

Eftersom det här är sveriges största mc-forum med mycket medlemmar. Finner jag det underligt att man inte lagt in en tråd här om banåkning på knutstorp med hyllinge ms. Men lägger in en tråd att det inte kommer folk????

Det är urbota korkat. Något annat är det inte.

:confused::va
Tråden lades in som en fråga varför det inte kom någon till knutstorp,hur i hela fridens namn kan det vara urbota korkat?

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Hur skall jag veta att det inte kommer någon på en bandag?Hur kan det vara löjligt att starta en tråd om en fråga,sporthoj finns väl till bla för det!

Nä, helt ok att inte tipsa, du kunde inte veta att ingen skulle komma. Att däremot säga att du hoppas ingen kommer nästa gång heller och att du tänker minsann inte tipsa så du får banan själv låter liiite dumt. . . . .

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika
Hmmmmmm, nu blev det lite kul här... Du orkar skriva 4 stycken inlägg om att vi hojåkare är slappa och dåliga för att vi inte kommer till HMS (i princip) oannonserade träningar, men du orkar (vill) inte inte skriva "TJOHO - Träning på Knudan!" nästa gång det är träning!!!!

Det var kul tycker jag!:rock Tack för det!:rofl

(i princip?)Tolkar du inte om det lite väl mycket nu,sporthoj är väl ingen dokusåpa,eller?

Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Många olika

Representiva för min MC Verksamhet???Sådana som dom är???och får man utgå från???
Vad har du för rätt att kritisera min MC rörelse,är det den vi diskuterar här???
jag har under 20års tid med långa dagar jobbat hårt för det jag idag har,vi har haft Team inom svensk roadracing i 10 års tid,tävlat både nationellt och internationell,har du något att säga till mig är du Välkommen till Godsvägen 10 i Trelleborg!!!Ring innan så skall jag till och med sätta på kaffe och bjuda på kaka!!,

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning