Lg
Yes its an STI....
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
Meh..
Kommer ihåg min första hoj det var en GSX400F trodde det skulle vara en perfekt första hoj att ha i ett par säsonger , tror det tog 2 veckor . Sen ville jag byta . Försök att få din kamrat att byta till en större hoj .
Frugan har snöat in på lillninjan, mest för att den är låg och lätt. Vad jag förstått kan hon dock inte köra upp på en sån även om hon accepterar vilket A-kort som helst, någon som har koll på det där?
Men den går ju bara lite "sakta" rakt fram! I övrigt duger den bra Men vem kan inte köra fort rakt fram liksom?!?!
Små hojar är rejält underskattade här i Svedala. Billiga, och de går fortfarande att köra fort på. Man får växla lite mer, och polarna axar ifrån dig på rakorna. Men hur svårt är det att hålla stumt där?
Finns det inga vårdade 900 Fireblade längre utan att behöva vara skabbiga .För övrigt så skulle jag sörja djupt om jag tappade en hoj i backen oavsett om den var ny eller inte .Runt 500cc borde ju vara en vettigt ställe att börja leta på om man inte vill varva ur mot nästa stjärnsystem i redan måttlig fart.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|