Tobbe (R1)
Medlem
Här är listan på de som säker kommer..!!!
1. Bazooka
2. Långa farbron
3. Chirre
4. TwinSucker
5. Tobbe (R1)
1. Bazooka
2. Långa farbron
3. Chirre
4. TwinSucker
5. Tobbe (R1)
Skulle tro att du kan gå utanför stacketet runt bananstefans skrev:2094011Dum fråga från en som aldrig varit där, men blev intresserad, hur fungerar det? Kan man som åskådare röra sig lite längs banan, eller är det typ läktaren vid start/mål-rakan man får hålla sig till?
// Stefan
Det finns rätt stora ytor du kan gå utmed. Finns läktare vid start och mål, och det finns läktare längre bort (som jag rekommenderar för lite ballare högfartsgrejer). Går även att stå på en kulle mitt i banan. Det är en bit att gå, men nog värt det för att få lite bättre syn på racet.stefans skrev:2094011Dum fråga från en som aldrig varit där, men blev intresserad, hur fungerar det? Kan man som åskådare röra sig lite längs banan, eller är det typ läktaren vid start/mål-rakan man får hålla sig till?
// Stefan
Du åker alltså själv då.sandstream skrev:2094467Tänkte "lura" med mig familjen på söndagen men fick snabbt klart för mig att det som alla 30/4 är Valborg och då ska det eldas brasa mm
sandstream skrev:2094467Tänkte "lura" med mig familjen på söndagen men fick snabbt klart för mig att det som alla 30/4 är Valborg och då ska det eldas brasa mm
Förhoppningsvis men jag tror det blir svårt (ska till Kinnekulle dagen innan och leka ).Neutral skrev:2094777Du åker alltså själv då.
För att folk är lediga då?sandstream skrev:2095400Förhoppningsvis men jag tror det blir svårt (ska till Kinnekulle dagen innan och leka ).
Om man nu vill ha mer publik, varför lägger man tävlingen på Valborgsmässoafton?
Gissa!! 250 förare som anmält sej, de flesta kommer att ha några 20-minutersdäck efter kvalen på lördagenhittebarn skrev:2095448Kommer d finnas möjlighet å shoppa lite beggade rejsdäck där??
Då kanske man får rensa ut bagagen på bilen då... nä men då e d spikat att man tar bilen...Nr:18 skrev:2095461Gissa!! 250 förare som anmält sej, de flesta kommer att ha några 20-minutersdäck efter kvalen på lördagen
Jag också, sedan finalerna på söndag. Bästa helgen någonsin (om jag inte vurpar).sandstream skrev:2095400Förhoppningsvis men jag tror det blir svårt (ska till Kinnekulle dagen innan och leka ).
Långa farbron skrev:2089203Redan inbokat
Ja, de flesta är lediga på söndagarNr:18 skrev:2095412För att folk är lediga då?
Ska du inte vara med och tävla i R600?Neutral skrev:2095648Jag också, sedan finalerna på söndag. Bästa helgen någonsin (om jag inte vurpar).
I depån på Anderstorp?2ono skrev:2096502Är sugen på att komma ner på söndagen men ........Hade tanken att åka direkt från kullen till Anderstorp men var ska man sova med ett släp med min motogp hoj.
2ono skrev:2096502Är sugen på att komma ner på söndagen men ........Hade tanken att åka direkt från kullen till Anderstorp men var ska man sova med ett släp med min motogp hoj.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|