Kom till Anderstorp 30 April! SM i Roadracing!

Status
Ej öppen för fler svar.

Tobbe (R1)

Medlem
Gick med
21 Sep 2004
Ort
Emmaboda
Hoj
Såld
Här är listan på de som säker kommer..!!! :banana

1. Bazooka
2. Långa farbron
3. Chirre
4. TwinSucker
5. Tobbe (R1)
 

stefans

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2006
Ort
Sthlm
Hoj
V-Strom
Aldrig varit där...

Dum fråga från en som aldrig varit där, men blev intresserad, hur fungerar det? Kan man som åskådare röra sig lite längs banan, eller är det typ läktaren vid start/mål-rakan man får hålla sig till?


// Stefan
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
stefans skrev:
2094011 Dum fråga från en som aldrig varit där, men blev intresserad, hur fungerar det? Kan man som åskådare röra sig lite längs banan, eller är det typ läktaren vid start/mål-rakan man får hålla sig till?


// Stefan
Skulle tro att du kan gå utanför stacketet runt banan
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
stefans skrev:
2094011 Dum fråga från en som aldrig varit där, men blev intresserad, hur fungerar det? Kan man som åskådare röra sig lite längs banan, eller är det typ läktaren vid start/mål-rakan man får hålla sig till?


// Stefan
Det finns rätt stora ytor du kan gå utmed. Finns läktare vid start och mål, och det finns läktare längre bort (som jag rekommenderar för lite ballare högfartsgrejer). Går även att stå på en kulle mitt i banan. Det är en bit att gå, men nog värt det för att få lite bättre syn på racet.
 

sandstream

Guest
Tänkte "lura" med mig familjen på söndagen men fick snabbt klart för mig att det som alla 30/4 är Valborg och då ska det eldas brasa mm :(
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
sandstream skrev:
2094467 Tänkte "lura" med mig familjen på söndagen men fick snabbt klart för mig att det som alla 30/4 är Valborg och då ska det eldas brasa mm :(

Tänk, det fick jag också väldigt klart förklarat för mig för en liten stund sedan.
 

sandstream

Guest
Neutral skrev:
2094777 Du åker alltså själv då. :)
Förhoppningsvis men jag tror det blir svårt (ska till Kinnekulle dagen innan och leka :) ).

Om man nu vill ha mer publik, varför lägger man tävlingen på Valborgsmässoafton?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
sandstream skrev:
2095400 Förhoppningsvis men jag tror det blir svårt (ska till Kinnekulle dagen innan och leka :) ).

Om man nu vill ha mer publik, varför lägger man tävlingen på Valborgsmässoafton?
För att folk är lediga då?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
hittebarn skrev:
2095448 Kommer d finnas möjlighet å shoppa lite beggade rejsdäck där??
Gissa!! 250 förare som anmält sej, de flesta kommer att ha några 20-minutersdäck efter kvalen på lördagen :tummenupp
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Nr:18 skrev:
2095461 Gissa!! 250 förare som anmält sej, de flesta kommer att ha några 20-minutersdäck efter kvalen på lördagen :tummenupp
Då kanske man får rensa ut bagagen på bilen då... nä men då e d spikat att man tar bilen...
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
sandstream skrev:
2095400 Förhoppningsvis men jag tror det blir svårt (ska till Kinnekulle dagen innan och leka :) ).
Jag också, sedan finalerna på söndag. Bästa helgen någonsin (om jag inte vurpar).
 

malken

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
2003 KTM 640 LC4 Supermotard
Undertecknad åker ner med NRS som banfunktionär. Ska bli ruskigt kul att vara nära inpå och se tävlingen.

Ska försöka filma så mycket jag hinner mellan all flaggviftning.. :)
 

MC Doktorn

Guest
Är sugen på att komma ner på söndagen men ........Hade tanken att åka direkt från kullen till Anderstorp men var ska man sova med ett släp med min motogp hoj.
 

sandstream

Guest
2ono skrev:
2096502 Är sugen på att komma ner på söndagen men ........Hade tanken att åka direkt från kullen till Anderstorp men var ska man sova med ett släp med min motogp hoj.
I depån på Anderstorp?
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
2ono skrev:
2096502 Är sugen på att komma ner på söndagen men ........Hade tanken att åka direkt från kullen till Anderstorp men var ska man sova med ett släp med min motogp hoj.

Klart du ska komma och kolla! :yoparty

Tror precis som Sandstream att det borde gå att ordna så du kan ha hojen ståendes i depån. Sova kan man ju alltid göra i bilen. Du har ju en stor bil. :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top