Börjar det hela med att säga att jag inte har körkort så den som vill ha 100% seriös information kan sluta läsa här.
V70 som nån föreslog, måste va den vanligaste orsaken till att folk somnar och kör av vägen.
Usch tvi och pekel, den är ju till och med trist att övningsköra med.
Vet inte vilken model det va men den va verkligen dryg att köra 30 mil med, Vist det är odramatiskt, för att inte säga sövande, har aldrig suttit och hoppats på att behöva köra om bilar förut, men med den behövde man nånting som fick en att skärpa sig så man inte somna..
Vår S10 pickup är 20 000 gånger intresantare att köra.
Mer utrymme, SMIDIGARE, råare gång vid acceleration (v70 är ju livsfarlig, märker ju ingen skilnad på hur mycket man gasar utan att stirra på hastighetsmätaren)
Ett tips till vintern föresten är att ta en bakhjulsdriven pickup utan last och leka med. skitkul
sluta i en snövall men det va bara backa upp igen. Farsans komentar säger allt: Tur det inte va en volvo..
v40 Hade syrran en 2.4t från 95 tror jag, va alltid inne på service för allt möjligt kan ta reda på exakt vad om nån vill men den va inne lätt 5 gånger för saker man inte kan(läs vill) fixa själv, Problembil. Nu har hon enn passat 1,8T och har det inte vart något skitt med och den är väll bekväm att åka i, men det är snudd på hatt tvång i den, intriören andas gubbil.
Så nu har jag sabbat tråden tillräkligt.