Kommer GSX-R att överleva de närmaste åren?

Kommer GSX-R 1000 snart vara bättre än BMW S 1000 RR?

• Antal röstningar
    0

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Du kan inte har arbetat i varken Sverige eller Nya Zeeland. :fakta

”Den sammanlagda skattenivån är 36 procent av BNP jämfört med Sveriges dryga 50 procent.”

”- Det är verkligen inte ett alternativ för oss ha skatter på Sveriges nivå, sade Clark [premiärminister i NZ].”

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/persson-vill-inte-harma-nya-zeeland_395315.svd

Haha va fan den där aritkelln är ju år gammal..Nej alla som tjänar över 40k blir beskattade med 30%, under 40k är det 20%...Jag både arbetar som anställd och har eget företag här så kan säga dig att det är precis lika jävla dyrt bo och leva här som i Sverige... Fordons industrin i sverige tar ut jävla priser, det är bara att konstatera...BMWn var ju billigare här än i Sverige och då har den cykeln rest runt jordklotet... Fordons försäljare i Sverige tar ut sina jävla priser så han kan köpa nyaste båten varje år, något annat är det inte...

Attityden till eget företag i Sverige är att bli "rik", folk ska jävlar det i mig betala för jag ska HA stor villa och fin volvo osv...

Samt vi har en Moderat regering nu!

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
If you kick on japan, Japan kicks back.... Var inte orolig japan tycker inte om att ligga i underläge och den tyska bmw kommer nog få en ninja eller en gixxer upp i avgasröret snart. Är det något Japan är bra på så är att visa var skåpet ska stå

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Inte? Ducati 1198 har 170 hk och 130 Nm.

Känns som jag har hört det förut.

Vilken kapitalvara ”man känner för” har ett starkt samband med hur de olika alternativen beskrivs i medierna. Kanske inte för dig, men för de allra flesta.