Man kan sitta ute på parkeringen med AC på och kolla på film...
Jo, men man får inte glömma att varva ur dieseln en gång i halvtimmen (eller oftare) för att blåsa ur sotet, för den går fett som fan på tomgång.
Man kan sitta ute på parkeringen med AC på och kolla på film...
På vilket sätt?
Lite hur man vinklar det men precis som ovan om inte annat bara för ac men sen är räckvidden överlag bättre i varmare väderlek även om det kanske inte krävs 30+, ändå
Hehe, jo... Jag får ta och få den fixad... Vilket år som helst.Jag som åkte till kontoret bara för att få sitta i en kall bil en stund
Whip it, whip it good! Som DEVO sa.när jag var liten varnade dom för en ny istid.....på 70-80 talet
så allt deras klimat snack kan sticka upp i rö.....
nu ska jag ut o smiska harley´n
...i en affär, uti Målilla...Det lät som att det var rejält varmt hos Hakan som säljer termosar....
Apropå mupp-partiet, deras reklam jag får överallt säger absolut inget om partiet, bara visar gulliga djur på gräsmattor och annat irrelevant skräp. Det är ju tydligt vilka röster de tror sig få.Det blev bara 36,6 grader så klimatet är bättre än på 30- och 40-talet.
Eller så blev det inte så varmt väder som man trodde.
Mycket nyheter om att några dagars gott väder är undergången. Kommer media lyckas rädda MP även detta val?
De har "värsta torkan på 1200 år".Vad händer i Portugisien då?
Jag tror inte svenskarna såg det som en framgång för klimatet 1867-1869 heller. Vad är din poäng? Att alla på jorden inte har gott väder samtidigt? Vilken chock.Jag tror inte att portugiserna ser det som gott väder.
The Azores High is a persistent atmospheric high-pressure ridge over the North Atlantic surrounded by anticyclonic winds that steer rain-bearing weather systems and modulate the oceanic moisture transport to Europe. The areal extent of the Azores High thereby affects precipitation across western Europe, especially during winter. Here we use observations and ensemble climate model simulations to show that winters with an extremely large Azores High are significantly more common in the industrial era (since ce 1850) than in pre-industrial times, resulting in anomalously dry conditions across the western Mediterranean, including the Iberian Peninsula.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|