Lou siffer
officiellt lammkött
Jag sitter nu och surfar från muggen och det är nog min värsta ovana, att ta med mig laptopen på muggen.
vad har ni för mysko ovanor?
vad har ni för mysko ovanor?
Min "värsta ovana" lämpar sig inte för detta forum.. Objekten nedan kan, efter att ha kombinerats i lämplig ordning, ge en fingervisning om aktiviteten i fråga..
Det skulle la vara det faktum att man under lediga dagar på morgonen inbillar sig själv att man behöver onanera. Sen blir man fast i runkträsket hela förmiddagen eftersom det är näst intill omöjligt att komma när man är nyvaken.
Det skulle la vara det faktum att man under lediga dagar på morgonen inbillar sig själv att man behöver onanera. Sen blir man fast i runkträsket hela förmiddagen eftersom det är näst intill omöjligt att komma när man är nyvaken.
Hmm, tror du han vill ha en instruktionsfilm?...kan vara något för PPG (några inlägg tidigare)...
Käkar chilinötter med pincett eller som jag kallar den, Chilinöts-tången
Hehe såndär är jag med mitt problem är att det gäller alltNär jag ska cykla någonstans så kan jag aldrig låta bli att cykla så snabbt jag kan. Jag satsar verkligen 100%. När jag kommer till jobbet brukar jag stappla in med darriga ben, flåsandes och helt genomsvettig.
Jag är en anal pedant och kan INTE sova på ett lakan med en rynka på det, eller ett påslakan där tyget inte ligger kant i kant med själva täcket. Eller en korrekt fluffad kudde.
Min flickvän blir tokig varje kväll, det har hänt att jag har tvingat henne ur sängen för att jag ska bädda om sängen. Jag har försökt lära henne bädda sängen men det går ungefär lika bra som det gör med att lära henne vika mina strumpor och t-shirts på rätt sätt. 9 år snart, ge mig 10 till så har hon nog fan lärt sig...
Ingen ovana för mig, men enligt tjejen så är det en ovana.
En ovana som jag själv stör mig på är att jag alltid måste dammsuga två gånger när jag städar lägenheten ordentligt, vilket innebär dammsuga-skura-dammsuga. Lite jobbigt då det är ca 120kvm, igår städade jag i 2 timmar och svetten rann som ett Niagarafall nedför ryggen och när jag var klar så kom tjejen hem och frågade om jag hade städat
Och enligt bartendern ikväll så är det en ovana att bara be om en isbit i groggen samt att de blandar alla rom-groggar med flask-cola åt mig. För mig är det naturligt, man vill väl dricka goda groggar och inget skit med syrup-cola och tonvis med is
Att jag dessutom påpekade deras stavfel i menyn var grädden på moset
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |