Konstigaste/värsta ovanan?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag sitter nu och surfar från muggen och det är nog min värsta ovana, att ta med mig laptopen på muggen.:brinnerup

vad har ni för mysko ovanor?

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
Tröttna på och byta ut flickvänner efter några månader. : /

schizophrana

Guest
Jag käkar is som godis! Kan mula ett helt block och ändå va sugen på mer. :va

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Min "värsta ovana" lämpar sig inte för detta forum.. Objekten nedan kan, efter att ha kombinerats i valfri ordning, ge en fingervisning om aktiviteten i fråga..

Bifogat

• 211144s.jpg
    211144s.jpg
    10.8 KB · Visningar: 771
  • 121.jpg
    121.jpg
    19.1 KB · Visningar: 41
  • i.jpg
    i.jpg
    5.9 KB · Visningar: 42
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Surfar ganska mycket på sporthoj.com - det är en både en ful och konstig ovana :tungan ;)

Annars så när jag är rastlös och "inte tänker" så upptäcker jag mig själv pilla/riva av en nagel eller tjugo.

Merovingian

Guest
Det skulle la vara det faktum att man under lediga dagar på morgonen inbillar sig själv att man behöver onanera. Sen blir man fast i runkträsket hela förmiddagen eftersom det är näst intill omöjligt att komma när man är nyvaken. :mad:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det skulle la vara det faktum att man under lediga dagar på morgonen inbillar sig själv att man behöver onanera. Sen blir man fast i runkträsket hela förmiddagen eftersom det är näst intill omöjligt att komma när man är nyvaken. :mad:

:D:D

Du får väl hitta nån som kan det där bättre än dig då?:tummenupp

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Hoj
Moddad XJ600s

och DÄR tog du död på hela tråden :zpy

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
Käkar chilinötter med pincett eller som jag kallar den, Chilinöts-tången

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
När jag ska cykla någonstans så kan jag aldrig låta bli att cykla så snabbt jag kan. Jag satsar verkligen 100%. När jag kommer till jobbet brukar jag stappla in med darriga ben, flåsandes och helt genomsvettig.
Hehe såndär är jag med mitt problem är att det gäller allt :3freak
Mina löprundor brukar sluta i spurta-ramla-hulka-spurta-ramla-spy-försöka ta mig hem :3freak

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag är en anal pedant och kan INTE sova på ett lakan med en rynka på det, eller ett påslakan där tyget inte ligger kant i kant med själva täcket. Eller en korrekt fluffad kudde.
Min flickvän blir tokig varje kväll, det har hänt att jag har tvingat henne ur sängen för att jag ska bädda om sängen. Jag har försökt lära henne bädda sängen men det går ungefär lika bra som det gör med att lära henne vika mina strumpor och t-shirts på rätt sätt. 9 år snart, ge mig 10 till så har hon nog fan lärt sig...
Ingen ovana för mig, men enligt tjejen så är det en ovana.

En ovana som jag själv stör mig på är att jag alltid måste dammsuga två gånger när jag städar lägenheten ordentligt, vilket innebär dammsuga-skura-dammsuga. Lite jobbigt då det är ca 120kvm, igår städade jag i 2 timmar och svetten rann som ett Niagarafall nedför ryggen och när jag var klar så kom tjejen hem och frågade om jag hade städat :mad:

Och enligt bartendern ikväll så är det en ovana att bara be om en isbit i groggen samt att de blandar alla rom-groggar med flask-cola åt mig. För mig är det naturligt, man vill väl dricka goda groggar och inget skit med syrup-cola och tonvis med is :confused:
Att jag dessutom påpekade deras stavfel i menyn var grädden på moset :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag är en anal pedant och kan INTE sova på ett lakan med en rynka på det, eller ett påslakan där tyget inte ligger kant i kant med själva täcket. Eller en korrekt fluffad kudde.
Min flickvän blir tokig varje kväll, det har hänt att jag har tvingat henne ur sängen för att jag ska bädda om sängen. Jag har försökt lära henne bädda sängen men det går ungefär lika bra som det gör med att lära henne vika mina strumpor och t-shirts på rätt sätt. 9 år snart, ge mig 10 till så har hon nog fan lärt sig...
Ingen ovana för mig, men enligt tjejen så är det en ovana.

En ovana som jag själv stör mig på är att jag alltid måste dammsuga två gånger när jag städar lägenheten ordentligt, vilket innebär dammsuga-skura-dammsuga. Lite jobbigt då det är ca 120kvm, igår städade jag i 2 timmar och svetten rann som ett Niagarafall nedför ryggen och när jag var klar så kom tjejen hem och frågade om jag hade städat :mad:

Och enligt bartendern ikväll så är det en ovana att bara be om en isbit i groggen samt att de blandar alla rom-groggar med flask-cola åt mig. För mig är det naturligt, man vill väl dricka goda groggar och inget skit med syrup-cola och tonvis med is :confused:
Att jag dessutom påpekade deras stavfel i menyn var grädden på moset :D

:rofl patrick bateman

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år