Det är ingen ful eller konstig ovana, det är högst nödvändigt, naturligt och normalt! Inte fan vill man ha grus och annat golvskit i sängen??
har en vana att alltid ta med telefonen och en kopp kaffe när jag går på muggen för att lägga en kabel
sant, tänkte inte att det är en ovana eller ful vana, mer att det är en ovanlig vana
Den är nog inte så ovanlig heller... Jag tror knappast att det bara är du, jag och PippiT som inte diggar grus i lakanen
Calle.s skrev:Jag brukar sitta och bita mig i tungan. Om man håller framtänderna ganska tätt ihop och trycker+drar tungan mot dem brukar man kunna känna små små pluppar. När jag hittar en sån drar jag runt tungan på baksidan av tänderna tills jag får till det så att pluppen (pytteliten syns normalt inte) är mellan tänderna och biter sen av den. Det gär djävligt ont och efter att ha bitit av några st blir jag helt öm i tungan och funderar på vad fan jag håller på med. Men när jag hittar en sån där liten plupp kan jag likväl inte låta bli att bita av den
att du är pedantiskt förklarar faktiskt såååå mycket
Det där var mig en jävligt ful ovana, hur står du ut
Hur menar du nu då
att många av dina inlägg här på forumet visar att du tycker illa om eller inte förstår dig på människor som gör saker på andra sätt än dig, och om du då är pedantisk i andra saker med så förklarar det en del
Menar du att jag saknar empati Jag är bara elitist, inget att bry sig om
Kan inte äta upp sista tuggan på hamburgare...lämnar alltid slumpen
Den är nog inte så ovanlig heller... Jag tror knappast att det bara är du, jag och PippiT som inte diggar grus i lakanen
har ni stampat jordgolv?
själv så brukar jag dammsuga lite då och då för att ha rent hemma
Har en hel del fula vanor.
Biter loss bitar från kinden/läppen så jag börjar blöda som en gris (oftast när jag är nervös, vilket turligt nog är ytterst sällan)
Biter på naglarna (men har börjat få för ont i tänderna)
"Suger fast" tungan mot baksidan av nedre framtänderna, så det blir liksom ett litet vakuum som ploppar till. Jättemysig känsla tyvärr driver ljudet vissa till vansinne, dessutom ser man inte så söt ut när man gör det.
Jag föreställer mig att tungan en dag kommer vara helt slätDet där var mig en jävligt ful ovana, hur står du ut
Det låter jäkligt praktiskt tycker jag, gör det lite då och då jag med men för det mesta så går det åt h*vete och så slutar det med att jag får göra dem var för sig iallafall, men den ena med "fel hand"Jag har en ful vana att multitaska
Fan vad enformigt... jag försöker ofta ta olika pålägg på mina mackor, förutsatt att alternativen är nästan lika goda.Dessutom måste jag ha samma pålägg på alla mackor, kan inte äta två mackor på raken med olika pålägg.
Hehe nu när du säger det så brukar jag faktiskt sitta och bita mig i kinderna/läppen också. Det är tur att det slutar blöda ganska fort...Har en hel del fula vanor.
Biter loss bitar från kinden/läppen så jag börjar blöda som en gris (oftast när jag är nervös, vilket turligt nog är ytterst sällan)
Biter på naglarna (men har börjat få för ont i tänderna)
"Suger fast" tungan mot baksidan av nedre framtänderna, så det blir liksom ett litet vakuum som ploppar till. Jättemysig känsla tyvärr driver ljudet vissa till vansinne, dessutom ser man inte så söt ut när man gör det.
Strumpor?
Min konstigaste ovana är väl att jag inte får gå olika många steg eller om det är sånna här gatuplattor så måste jag gå lika många steg på varje
Biter också bort skinn från fingertopparna där huden möter nageln eller hur man ska säga. På sidan av nagelbanden. Kommer man för långt ner gör det svinigt ont. När man lyckas att få till det snyggt så att det inte blöder, utan att man bara får bort en bit man stört sig på så blir man lite extra lycklig
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|