Konstigaste/värsta ovanan?

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
inget chiligegg på fingrarna, råkade en gång för länge sedan glömma bort det när jag kliade mig i ögat. :näsblod

Det är förståeligt jämfört med att om jag får för mig att käka ostbågar. Jag äter dem med gaffel! Har inga problem med att få skit under naglarna, men det där är fanimig vidrigt.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jag är en anal pedant och kan INTE sova på ett lakan med en rynka på det, eller ett påslakan där tyget inte ligger kant i kant med själva täcket. Eller en korrekt fluffad kudde.
Min flickvän blir tokig varje kväll, det har hänt att jag har tvingat henne ur sängen för att jag ska bädda om sängen. Jag har försökt lära henne bädda sängen men det går ungefär lika bra som det gör med att lära henne vika mina strumpor och t-shirts på rätt sätt. 9 år snart, ge mig 10 till så har hon nog fan lärt sig...
Ingen ovana för mig, men enligt tjejen så är det en ovana.

En ovana som jag själv stör mig på är att jag alltid måste dammsuga två gånger när jag städar lägenheten ordentligt, vilket innebär dammsuga-skura-dammsuga. Lite jobbigt då det är ca 120kvm, igår städade jag i 2 timmar och svetten rann som ett Niagarafall nedför ryggen och när jag var klar så kom tjejen hem och frågade om jag hade städat :mad:

Och enligt bartendern ikväll så är det en ovana att bara be om en isbit i groggen samt att de blandar alla rom-groggar med flask-cola åt mig. För mig är det naturligt, man vill väl dricka goda groggar och inget skit med syrup-cola och tonvis med is :confused:
Att jag dessutom påpekade deras stavfel i menyn var grädden på moset :D

att du är pedantiskt förklarar faktiskt såååå mycket :D

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Kan inte äta upp sista tuggan på hamburgare...lämnar alltid slumpen

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Mina "jag ska bara kolla något på datorn" stunder som alltid blir längre än de ska. Än värre är att det gått inflation i dem.

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Kan inte äta upp sista tuggan på hamburgare...lämnar alltid slumpen

Samma här...fast med mackan, lämnar alltid sista kanten, även om jag ätit 90% av all annan kant så kan jag inte äta den där sista biten. Den känns så torr:va

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Samma här...fast med mackan, lämnar alltid sista kanten, även om jag ätit 90% av all annan kant så kan jag inte äta den där sista biten. Den känns så torr:va
En kompis slängde alltid biten han hållt i.
Mackor, bullar, korv och hamburgare.
"Ingen djävel som vet var jag varit med fingrarna." var förklaringen.
Det underliga är att han inte kunde tänka sig att ge bort biten till hunden när den var med.
Den skulle slängas.

Saknar honom.
Självmord vid 20 års ålder.

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Skrattar/fnissar åt precis var enda fis jag hör/åstakommer.

samma här!!!

satt och skrev en tenta en gång när det var nån i salen som släppte en liten fis..
kunde inte hålla mig så jag började fnissa lite... då vände sig alla om mot mig och trodde det var jag som hade släppt mig!! :död

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Det är förståeligt jämfört med att om jag får för mig att käka ostbågar. Jag äter dem med gaffel! Har inga problem med att få skit under naglarna, men det där är fanimig vidrigt.

Haha, tack för att du gett mig ett bra sätt att äta ostbågar, hatar det där jävla kletet överallt. Hädanefter blir det gaffel.

Min ovana om man kan kalla det de är att jag alltid måste borsta av lakanet i sängen varje gång innan jag lägger mig i sängen. Jag tål inte om det är minsta lilla sandkorn eller nåt jävla skit som ska sätta sig på huden när jag sover. Det ska vara mjukt och skönt. :tungan

//Pippi

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Haha, tack för att du gett mig ett bra sätt att äta ostbågar, hatar det där jävla kletet överallt. Hädanefter blir det gaffel.

Min ovana om man kan kalla det de är att jag alltid måste borsta av lakanet i sängen varje gång innan jag lägger mig i sängen. Jag tål inte om det är minsta lilla sandkorn eller nåt jävla skit som ska sätta sig på huden när jag sover. Det ska vara mjukt och skönt. :tungan

//Pippi

där har jag en liknande ovana, jag torkar av fötterna varje gång innan jag lägger mig i sängen så jag inte drar med mig smuts upp i den :)

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Jag brukar sitta och bita mig i tungan. Om man håller framtänderna ganska tätt ihop och trycker+drar tungan mot dem brukar man kunna känna små små pluppar. När jag hittar en sån drar jag runt tungan på baksidan av tänderna tills jag får till det så att pluppen (pytteliten syns normalt inte) är mellan tänderna och biter sen av den. Det gär djävligt ont och efter att ha bitit av några st blir jag helt öm i tungan och funderar på vad fan jag håller på med. Men när jag hittar en sån där liten plupp kan jag likväl inte låta bli att bita av den :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
där har jag en liknande ovana, jag torkar av fötterna varje gång innan jag lägger mig i sängen så jag inte drar med mig smuts upp i den :)

Det är ingen ful eller konstig ovana, det är högst nödvändigt, naturligt och normalt!:fakta Inte fan vill man ha grus och annat golvskit i sängen??:va

Jag brukar sitta och bita mig i tungan. Om man håller framtänderna ganska tätt ihop och trycker+drar tungan mot dem brukar man kunna känna små små pluppar. När jag hittar en sån drar jag runt tungan på baksidan av tänderna tills jag får till det så att pluppen (pytteliten syns normalt inte) är mellan tänderna och biter sen av den. Det gär djävligt ont och efter att ha bitit av några st blir jag helt öm i tungan och funderar på vad fan jag håller på med. Men när jag hittar en sån där liten plupp kan jag likväl inte låta bli att bita av den :rolleyes:

:rofl :rofl

Last edited:
Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år