"fet i centrum", hon var väl jämnmullig?
Rubriksättaren måste gå SFI kurs.
Underbart
Riktiga visdomsordEn dåre och hans pengar går ofta skilda vägar.
Hade någon stått med mikrofon och ropat:
- "Hej, tjockisen, ja du ja, rödhåriga lilla tjockisen där borta.. precis du, kom hit så har jag ett fett erbjudande till dig!"
...då hade jag förstått hennes belägenhet. I det här fallet är det ingen som har kallat henne fet, tjock, mullig eller överviktig. Ingen har kallat henne något.
En person sträckte däremot över ett visitkortsliknande reklamblad för "iTrim" där de gjorde reklam för bl.a. viktminskning och ett erbjudande att mäta kroppsfett.
De har kontaktat en advokat, undrar hur många kärror i timmen han kommer debitera dem.
Selma vem?
Det är inte riktigt allmänbildning över resten av världen vilken liten lokalkändis som gjorde vad.
bibliotek brukar väl ändå inte klassas som "företag"Hon kanske sökte jobb som biblotekarie, i Sverige?
Första kvinnan som fick Nobelpriset i litteratur är fanimej allmänbildning. Tillbaks till skolbänken med dig, pojkvasker!Selma vem?
Det är inte riktigt allmänbildning över resten av världen vilken liten lokalkändis som gjorde vad.
Hihi, jag sa inte att jag inte vet vem Selma var, lite har jag snappat upp efter att ha bott här i över 20 år.Första kvinnan som fick Nobelpriset i litteratur är fanimej allmänbildning. Tillbaks till skolbänken med dig, pojkvasker!
Någon är inte riktigt nöjd med att reklamen för Kalles kaviar är för svensk och således anmält den till Reklamombudsmannen.
http://www.reklamombudsmannen.org/Uttalanden/Uttalande.aspx?page_id=495.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|