Krökatråden

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Då man inte har nån knarr att köra kan man lika gärna :fjårtissupa och va bakis hela dagen imorgon. Skål på er fylltrattar!

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Nu har man kört sitt 4-dagarspass och ska inte på förrän på tisdag.
Så nu... Något dött djur på grillen + alkoholhaltig dryckjom. :tummenupp Blev Zlatopramen idag...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fan. Man tål ju ingenting nuförtiden. Drack några öl och en och annan drink med polarna igår. Absolut ingen meggsfylla.

Men fan. Bakis blir man ju ändå. Nuförtiden räcker det med 4 bira för att jag ska bli bakis nästa dag. Ska det vara såhär? :confused:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Fan. Man tål ju ingenting nuförtiden. Drack några öl och en och annan drink med polarna igår. Absolut ingen meggsfylla.

Men fan. Bakis blir man ju ändå. Nuförtiden räcker det med 4 bira för att jag ska bli bakis nästa dag. Ska det vara såhär? :confused:

Det blir helt klart värre ju äldre man blir.. När man var 20 så var en 3 dagars inga problem. Idag skulle man antagligen dö om man skulle få för sig att prova.

Dominator-Rocks

Guest
Det blir helt klart värre ju äldre man blir.. När man var 20 så var en 3 dagars inga problem. Idag skulle man antagligen dö om man skulle få för sig att prova.

Jag å mina kömpisar brukar dra en finnskryss nån gång om året då blir det en 2 dagars med lite lagom alkoholintag man är sliten en vecka efter :mad:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Första ölen slank ner på 13:15 rasten, fan så illa man kommer må imorgon :gråta

Dominator-Rocks

Guest
Slog ner ändan på en stol för första gången sen kl 06:00 i morse :barnkalas :födelsedag :näsblod

FOLK:öl och peppar salami :tungan

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Mycket öl och ginburkar blev det under onsdagen och torsdagen då man åkte på kryssning till Tallinn!

En bild som beskriver resan ganska väl! :fakta

25i2fi8.jpg

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Efter ännu en avslutad arbetsvecka* är det dags att hoppa ner i badkaret med en kall och fira att det kommer en ny arbetsvecka redan imorgon :tummenupp

*=100 timmar

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Efter att (ännu en helg) fått vara den som håller isär alla som ska bråka och ta rätt på de som fått i sig lite för mycket börjar man seriöst fundera på att konvertera till nykterist...

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Var på systemet idag när de öppnade och köpte en sjua jack, är på min tredje nu :) Sitter i min ensamhet och spelar gitarr och sjunger. Fan va nice.

Det låter jävligt alkis men det är ju brännbollsyran idag så jag är ursäktad :)

Dark_Messenger

Guest
Var på systemet idag när de öppnade och köpte en sjua jack, är på min tredje nu :) Sitter i min ensamhet och spelar gitarr och sjunger. Fan va nice.

Det låter jävligt alkis men det är ju brännbollsyran idag så jag är ursäktad :)

Brännbollsyran är grym. Har själv deltagit i den vid två tillfällen när jag bodde i Ume. När alla var apraka och vi hade gjort det vi skulle gick alla till ålidhem och eldade möbler. Det var kul. Själv ska man till hermans sjöslag ikväll och kröka. Ingen annan som ska dit f.ö? Smauuland.. :D :yoparty

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Brännbollsyran är grym. Har själv deltagit i den vid två tillfällen när jag bodde i Ume. När alla var apraka och vi hade gjort det vi skulle gick alla till ålidhem och eldade möbler. Det var kul. Själv ska man till hermans sjöslag ikväll och kröka. Ingen annan som ska dit f.ö? Smauuland.. :D :yoparty

Det är lite tråkigt att de senaste åren har polisen varit så jävla taggad så fort nån försökt elda nånting. Jag har dock vilda planer på att elda upp min kavaj ikväll. Jag och mina vänner fick nån sorts vision av att jag har en slips som pannband och eldar upp min kavaj, svingar den runt runt och skriker party med antingen alice coopers poison i bakgrunden eller final countdown med europe. Jag tror det vore en syn för gudarna.

Det viktiga är att på yran behöver man inte skämmas för nånting för det är alltid minst 300 andra studenter som gör nånting värre :D

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Haft några lediga dagar nu som innefattat diverse dryckjom, samt fyllt år. Men i morgon lördag ska man jobba igen. Nu är det iaf. good 'ol Staropramen som gäller.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ikväll har jag bokat in några glas Gin&Tonic och eventuellt ett glas CM&Cola. Men det blir lugnt försöker jag intala mig själv, dock finns en pool på plats dit vi ska och av erfarenhet vet jag hur det brukar sluta :(

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Efter en lugn kväll med måttligt intag av alkohol så mår man ju som en kung nu och var uppe i ottan. Fy fan vad skönt att inte vakna full som en alika och bara invänta måndagen...
Enda nackdelen är att jag inte kommer "bakis-städa" lägenheten men det är smällar man får ta...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati