Krökatråden

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Och jag hävdar fortfarande att all whiskey (även JW Blue label) ska rickas med cola :mattias

Whiskey* kan man dricka med cola, whisky** däremot drickes som den är :fakta

*Amerikanskt blask
**Den ädla drycken från skottland

Edit: Två lediga dagar framför mig nu och imorgon kommer en polare från Malmö upp så det är dags att börja värma! Får bli en lagom tempererad speyside single malt... cask strength :yoparty

Dominator-Rocks

Guest
Pa mandag (Forsta "semesterdagen) vill jag ha riktigt fint vader, da har jag planerat in Varamon beach med brassestolar strandtennis kepa solbrillor badbyxor, fullpackade kylbagar med mat & ol vilken jeeevla toppendag det kommer att bli :nicka

Dominator-Rocks

Guest
Vilken kv'll, dessutom sa vart jag helt ensamen hemma.

Jag hade k;tt och farska champinjoner i kylen, *avsaknad av alkohol* ringde till en kompis, sade till honom stick till bolaget och k;p n[ge gott att dricka s[ bjuder jag p[ grillat! Sagt och gjort! Vilken toppenkvall....... ! Avslutades med 3 bowling matcher (Wii)
Summa: God mat 3,5 glas vitt massor sol och lite Bowling! #

SUPER!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Morgan på kylning, Tonic inhandlad och snart åker vi tillbaka ut till stugan och parkerar bilen för att gå till syrran som har sommarstuga en bit bort (1,5km!!! :mad: )
Är det semester så är det, skönt att kunna grogga i veckorna :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nyss hemkommen efter 800 mil bakom styret. I år hamnade vi till slut i Marocko efter kringelikrokande i Andorra, Spanien och Portugal.

Fet CM+7up blev min lön för mödan. Inte illa!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Men FAN. Har vi bara nykterister i det här landet nuförtiden?

Man blir förbannad.

krokodilracing

Brum Brum
Gick med
15 Apr 2008
Hoj
Hornet -07, Aprilia Pegaso 650 -96
Nej fan, här har man laddat med en fetgrogg, resten av familjen har somnat. Men nu jäklar ska ja surfa se en juste rulle å zippa på en smarrig GT. Me lite tur stavar man sämre redan om en timme :)

Semestern börjar idag så ja smygstartar semesterfyllan själv!

skål, här smuttas det cerveza (san miguel) och varvas med en 15 årig single malt!!
Nacka... hmmm. bor på Värmdö... kanske skulle ta mountainbiken... :)

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Men FAN. Har vi bara nykterister i det här landet nuförtiden?

Man blir förbannad.

Näe, sådär får du inte säga :(
En oöppnad pava Morgan på kylning, dock bara med 2liters-cola denna gång då flaskorna är slut :mad:
Stor grillfest hemma hos oss imorrn däremot och flaskan ska räcka då också (har begränsat intaget till 1pava/vecka max nu under semestern så man inte behöver känna sig som en husvagns-alkis) så det blir bara en, max två groggar ikväll. Och träna på GH3 så man kan glänsa lite imorrn :D

IronMike

Guest
Nej fan, här har man laddat med en fetgrogg, resten av familjen har somnat. Men nu jäklar ska ja surfa se en juste rulle å zippa på en smarrig GT. Me lite tur stavar man sämre redan om en timme :)

Semestern börjar idag så ja smygstartar semesterfyllan själv!

Nacka... hmmm. bor på Värmdö... kanske skulle ta mountainbiken... :)

Ofan, mkt nacka-värmdö folk här :yoparty ..det blir en bit å cykla, fast iofs cyklade jag till Bullandö marina och tillbaks för 2 veckor sen (bor vid skurubron..) vilken del av värmdö bor du på?

IronMike

Guest
Mitt mellan Hemmesta å Bullandö så du har cyklat förbi kåken...

De e klart de e en bit men för en 15 årig single malt så... :)

:öl :fyllisar

Ofan, i närheten av Tuna stall då kanske? ...haha ja för en whiskey kan man cykla långt, och man kan säkert cykla långt av whiskey. Om en bil rullar 1 mil i 100 km/h och väger 1,5 ton - på en liter etanol, så borde man kunna cykla djävulskt långt på ett par dec glenfidish :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati