Krökatråden

IronMike

Guest
:) Nu har du å dina polare ett bra skäl å köra lugnt förbi ;)

Tjo!. Nu går ja över till gummibåtstråden för nu känner vi ju i proncip varann!!
Haha :) ..åker inte så mkt hoj där, men däremot körde jag ju värmdö taxi förr, därav att man har lite koll på området haha tror tom jag skjutsat hem någon dit.

IronMike

Guest
Är det sommar så är det :D

Exakt :D :D ..men jag gjorde mig, bokstavligen talat, av med alla jobb. Så jag har inget att komma tillbaks till. Satsade allt på ledighet & nöje i sommar.. Må det vara sålänge som möjligt.

Sade upp mig från 2 jobb i april, kvittade ut slutlöner och semesterersättningar. Nu e jag bara ledig och har det soft.. :yoparty

verkligheten kommer väl ifatt nångång :rolleyes:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Exakt :D :D ..men jag gjorde mig, bokstavligen talat, av med alla jobb. Så jag har inget att komma tillbaks till. Satsade allt på ledighet & nöje i sommar.. Må det vara sålänge som möjligt.

Sade upp mig från 2 jobb i april, kvittade ut slutlöner och semesterersättningar. Nu e jag bara ledig och har det soft.. :yoparty

Helrätt. Man lever bara en gång och det gäller att göra det bästa av tiden.
Gjorde samma sak för några år sen, och jag ångrar mig inte, även om det blev knapert mot slutet.

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
tyskarna har begripit det här med underhallning. Dansade till 9 pa morronkvisten pa en böghouseklubb inhyst i en övergiven fabrik som tar in en par tusen.

full som ett as pga. ölen 3 euro i baren. pa nattklubb.

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Sitter nu med en kall Zlatopramen och väntar på att bli hämtad om c:a 2 timmar då det bär av till en stuga vid stranden på Öland, där det sedan ska eldas diverse döda djur över glöd och eld som sköljs ner med ännu mera alkoholhaltig dryckjom. :öl

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Häller i mig allt (!!199)tillsammans med lite vattenpipa..men nu har tgästerna gått med sin vattenpipa och jag ä kvar me en stoor dunk vin och massa nanat...bra..då kan man akanske glömam..jsugt det..japp

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj

Jag gör tvärt om... jobbar 15 timmar om dagen på sommaren så då behöver man ett par glas för att varva ner på kvällen. :rolleyes: Ikväll blir det vitt vin och en påse gott & blandat till middag :D
Snart är det vinter och då är jag ledig så man har tid att kröka på riktigt :yoparty

Häller i mig allt (!!199)tillsammans med lite vattenpipa..men nu har tgästerna gått med sin vattenpipa och jag ä kvar me en stoor dunk vin och massa nanat...bra..då kan man akanske glömam..jsugt det..japp

Du skulle ha bjudit in mig :tungan

Kul att du är tillbaka :krama

Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Nu är det så pass illa att jag var tvungen att luta dunken för att fylla upp sista glaset :D Blir ful-grogg sen om jag inte somnat på t-bordet (seriöst, borde man inte sova istället?!?!).

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...