Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Bidde ingen körning i soluppgången. Vaknade framför TVn med kläderna på kl 0430, inget vidare sugen på att sticka ut och köra.

Senare blev det faktiskt 20 mil. I hällregn. Rätt trivsamt faktiskt. Det finns inget dåligt väder :D

Nu är vinpava #1 urkorkad så vi får se vad kvällen har i sitt sköte........:banana

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Ja jag är fortfarande på landet och har även idag en öl i hand :hihi Visserligen delar jag mig mellan frun sh och tvn men som alla vet har sh en förmåga att vinna :hihi

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Ja jag är fortfarande på landet och har även idag en öl i hand :hihi Visserligen delar jag mig mellan frun sh och tvn men som alla vet har sh en förmåga att vinna :hihi

Jag vet vad du menar. SH är en bra förströelse, men jag måste säga att det mattats av här på sistone. Kanske skulle starta en ny kamphundstråd här så att folk vaknar till :tungan

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
:skrattaåt ja det brukar ju få fart på sh :rofl Annars har utanskydd tråden haft ganska bra framgång :hihi

Dominator-Rocks

Guest
Jag vet vad du menar. SH är en bra förströelse, men jag måste säga att det mattats av här på sistone. Kanske skulle starta en ny kamphundstråd här så att folk vaknar till :tungan

Sitter och väntar på en "Starstriker gone wild" tråd!

Men i ståkhålm äre väll mycke snack och en liten liten sketen verkstad! :confused:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
:skrattaåt ja det brukar ju få fart på sh :rofl Annars har utanskydd tråden haft ganska bra framgång :hihi

Jovisst, men utanskydd-tråden är ju lite tam. Alla vet ju att man ska köra med skydd, men alla gör det inte alla gånger. På samma sätt som att man inte alltid håller hastigheten....

Jag vet precis vilka knappar man skall trycka på på det här forumet, men tyvärr gör man sig ju inte direkt populär :tandlös

Sitter och väntar på en "Starstriker gone wild" tråd!

Men i ståkhålm äre väll mycke snack och en liten liten sketen verkstad! :confused:

Vaffan. Har DU vaknat till?

Knäpper en burk svensk starköl :öl

även fulvin gör sitt till det allmänna välmåendet! :tummenupp

Fan. Sitter här och gröggar. Vi hade tänkt släpa oss ner till Gerdas, men det vräker ju ner ute, så det känns såder.

Tyvärr kan man inte glida ner i sitt goretex-ställ och traska ner. Ser inte vidare bra ut. Med hjälm och allt. Men då kommer man iaf fram torr :D :D

Några drinkar kanske kan få mig att negligera vätan...

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jovisst, men utanskydd-tråden är ju lite tam. Alla vet ju att man ska köra med skydd, men alla gör det inte alla gånger. På samma sätt som att man inte alltid håller hastigheten....

Jag vet precis vilka knappar man skall trycka på på det här forumet, men tyvärr gör man sig ju inte direkt populär :tandlös

Hehe nä alla gillar tydligen inte en livlig diskussion :yoparty :D :gnissla

Fan. Sitter här och gröggar. Vi hade tänkt släpa oss ner till Gerdas, men det vräker ju ner ute, så det känns såder.

Tyvärr kan man inte glida ner i sitt goretex-ställ och traska ner. Ser inte vidare bra ut. Med hjälm och allt. Men då kommer man iaf fram torr :D :D

Några drinkar kanske kan få mig att negligera vätan...

Nä regnet kommer segra! skulle fan inte gå ut ens efter ett par groggar :D

Dominator-Rocks

Guest
Ikväll jevlar smällere!

Jag är ensammen hemma, inga barn ingen kärring hemma förens i morgon. :2cool

Jag har precis varit och köpt en påse full med :öl burkar :brynad

Till det blire gröna å röda chilifrukter, kycklinggrillspett kallsås saltgurka och chips :tungan :tungan :tungan

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Ikväll ska jag leva mitt ensamma liv igen.

Kärringen har lämnat mig och tog kidsen med sig, jag var inte tillräckligt bra helt enkelt :gråta Undrar om hon ska :ligga med Mattias ikväll igen..

Jag har precis varit och köpt 4st Falcon 3.5%, undrar om det kan dämpa sorgen :va Ska steka lite pytt-i-panna också så man iaf får lite mat i sig.. :gråta

Du skulle chjöpt sPrit istället, man blir mycket fulLaRe då :yoparty

Dominator-Rocks

Guest
Har precis käkat Chili chili chili kyckling :HOt hot hot :tummenupp

Druckit iskall :öl till det :tummenupp

Kört lite roadracing.... motogp2 vunnit båda rejsen :2cool

Edit: Kaffetajm :tummenupp så man orkar köra slagssmålsspel om det kommer någon sopig polare och skall utmana en!

Last edited:

EmiliosFantomen

Guest
Brudparty hemma hos mig:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Ratio 1-5

Edit: Dom drog till Laroy eller nå:gråta

Jag, en falcon lite 3,5, en slurk rosé och 8 finskapinnar kvar:yoparty :yoparty

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO