Krökatråden

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Just kommit hem från jobbet. Dessvärre verkar de flesta polarna hyffsat sega och ut på nån krog kommer inte på tal.

I värsta fall är man stadgad hemma och korkar upp ett antal Captain Morgan/Ballentines-colagroggar! :yoparty

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
YES! Men det är tomt på kontot. Det blir till att budgetkröka! :yoparty :banana

Tonvis med deg på kontot men vad fan gör det när alkohol-bolaget ändå har stängt :mad:
varför köpte jag inte en pava CM på bolaget när jag ändå var där med tjejen!? :huvet
Kan någon vänlig själv köra hit med en flaska om ni råkar ha en i kylen? Jag kan betala bensinkostnaden om ni inte bor så långt bort :näsblod

Just kommit hem från jobbet. Dessvärre verkar de flesta polarna hyffsat sega och ut på nån krog kommer inte på tal.

I värsta fall är man stadgad hemma och korkar upp ett antal Captain Morgan/Ballentines-colagroggar! :yoparty

Sviiiiiiin!

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tonvis med deg på kontot men vad fan gör det när alkohol-bolaget ändå har stängt :mad:
varför köpte jag inte en pava CM på bolaget när jag ändå var där med tjejen!? :huvet
Kan någon vänlig själv köra hit med en flaska om ni råkar ha en i kylen? Jag kan betala bensinkostnaden om ni inte bor så långt bort :näsblod

Sviiiiiiin!

Jag har en hel LÅDA med CM Spiced Gold här :budgetkröka :banana

+4x sillisar plus 2x vanliga :yoparty

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Feeling lucky!! :D

Fast synd om mig med- hade trott jag hade ett antal starkpangare hemma, men själv fallet var att det endast fanns en! :( :pannkyss

Är det samma skit som starköl :va Isåfall kan vi göra ett byte :D Jag har massvis med olika starköl i barkylen, Staropramen etc. Men sånt skit kan ju inte jag dricka, samtidigt vill jag inte hälla ut det. Men det tar ju plats! Så kom hit med en pava CM så får du en massa öl på köpet, och pengar för CM :pannkyss
Grymt bra deal jag erbjuder dig här, du är dum om du inte tar den...

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Är det samma skit som starköl :va Isåfall kan vi göra ett byte :D Jag har massvis med olika starköl i barkylen, Staropramen etc. Men sånt skit kan ju inte jag dricka, samtidigt vill jag inte hälla ut det. Men det tar ju plats! Så kom hit med en pava CM så får du en massa öl på köpet, och pengar för CM :pannkyss
Grymt bra deal jag erbjuder dig här, du är dum om du inte tar den...

En bra deal helt klart! Dock har jag redan sugit i mig en grogg, så att sätta sig i bilen blir inte på tal! :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har en hel LÅDA med CM Spiced Gold här :budgetkröka :banana

+4x sillisar plus 2x vanliga :yoparty

Nu ljuger du :mad: Iaf intalar jag mig det. Inte så långt till Stockholm, bara så du vet. Så om någon står och skriker utanför din balkong så är det bara att slänga ner nyckeln. Jag vet vart du bor :brynad

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Nu ljuger du :mad: Iaf intalar jag mig det. Inte så långt till Stockholm, bara så du vet. Så om någon står och skriker utanför din balkong så är det bara att slänga ner nyckeln. Jag vet vart du bor :brynad

Nix. Det är sant. Eller rättare sagt det VAR sant. Vi tömde 1½ flarra CM och nu har alla gått hem/vidare. Jag ska upp "tidigt" imorrn och köra hoj serru :)

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Nyss hemkommen från en bekant där en gyrostallrik + 4 stöl per skalle sänktes. Men sen insisterade jag på att få avsmaka hans italienska 95% sprit. :jisses
Det var bra drag i den. Hehe... Men jag ska upp och joppa kl. 10 i morgon så...

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Bara EN grogg? Klockan är faktiskt snart 22!!!111!!

Ja men vad ska jag göra, kan ju inte supa på en bensinstation när jag jobbar! Sen kom två polare och våldgästa (och lika uttråkade som jag) så då blev det att se Shooter igen (går inte att påpeka hur bra den är). Men där drog jag gränsen! Då blev det flera snuskigt grova groggar framför TV-fan!:yoparty

Men in i dimman kom jag (eller iaf kondensen på bilrutan!)!:tungan

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Har druckit helt för mycket Pripps blå på senaste tiden :huvet

Jag snarare för lite, hänger inte med vissa polare (ja det som dricker när det skas och inte slutar att ha kul för att tänka på morgondagen! :huvet ).

Nej det är som jag säger, dricka är en sport, håller man inte igång den presterar man den med sämre resultat!

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Vad är cm? Sökte på spiced gold på google och fick fram lite lustiga svar, nån som vill säga vad det är?

EDIT: Okej det är rom, sökte på cm spiced gold och fick fram nått slags knark vid namn spice gold. Trodde ni var helt från vettet :tungan

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Vad är cm? Sökte på spiced gold på google och fick fram lite lustiga svar, nån som vill säga vad det är?

Captain Morgan

CM är ett rommärke. Jag mfl här föredrar CM "Spiced Gold" tillsammans med mycket lime och 7up. Spiced Gold har en svag smak av kola/vanilj som passar bra ihop med 7upen. Testa, men glöm inte mycket lime och is.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning