Krökatråden

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
God morgon,, är öppe å tar en öl bara,, lyssnar lite på rockklassiker.
Min dotter ska tävla i crossmoped i morgon så det får inte bli för länge här:tummenupp

IronMike

Guest
Fan. Jag har tappat räkningen, men ska göra en uppskattning

Edit. Ca 1.8. Total förbränningstid 20h. Vaffan, jag tänkte sticka ut och köra lite imorrn kl 11.00, dvs om 9h. Ingen bra ide alltså.

Fifan..skippa det, spelar du golf? ..golfbil får man köra, och jag tänkte låna en imorrn förmiddag när jag ska ut (får ljuga på kansliet att jag skadat ljumsken eller nåt..) :gnissla

IronMike

Guest
Vad zippar ni på då? ..själv kör jag rajraj-dryck #1 ikväll, röd JP-dunk, yees.. Dock tar den väl slut innan läggdags, tack vare att man börja tidigt + såg mastodontfilm (Das Boot)

:näsblod

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vad zippar ni på då? ..själv kör jag rajraj-dryck #1 ikväll, röd JP-dunk, yees.. Dock tar den väl slut innan läggdags, tack vare att man börja tidigt + såg mastodontfilm (Das Boot)

:näsblod

Lever på svältgränsen. Eget företag blir man inte rik på iaf inte det första året. Härä r det Kalinka voka som gäller.

Btw så rockar Das Boot. Hoppas du kollade på den själv, för det är inget för brudar.

Å andra sidan, kollar du på film själv och krökar hårt så borde du kanske skaffa ett liv? :gnissla

IronMike

Guest
Lever på svältgränsen. Eget företag blir man inte rik på iaf inte det första året. Härä r det Kalinka voka som gäller.

Btw så rockar Das Boot. Hoppas du kollade på den själv, för det är inget för brudar.

Å andra sidan, kollar du på film själv och krökar hårt så borde du kanske skaffa ett liv? :gnissla

Kvinnofolk kan man inte titta på film med, eller det går väl an om man börjar titta sent så de somnar illa kvickt. Då kan man ju smutta rödvin utan att skämmas -för sällskapet finns ju ändå i det latenta.

Har du nyss startat eget? vad handlar det om? :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kvinnofolk kan man inte titta på film med, eller det går väl an om man börjar titta sent så de somnar illa kvickt. Då kan man ju smutta rödvin utan att skämmas -för sällskapet finns ju ändå i det latenta.

Har du nyss startat eget? vad handlar det om? :)

Yepp. Tröttnade på mina bakåtsträvande chefer. Insåg att jag kunde göra samma sak bättre själv samtidigt som jag har roligare och tjänar bättre..

Se www.greatdays.se

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det blev bara 2 groggar då svärföräldrarna var över på middag och lite sällskapsspel...
Ikväll blir det aningens mer då det är fotboll. Tanken var att jag skulle kolla på det på en kompis restaurang men inatt hade han inbrott och de stal den sprillans nya projektorn som jag monterade i förrgår :(
Så frågan är om det blir fotboll hemma istället, hur som helst så blir det Morgan&Cola :banana

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kan verifiera ovanstående..
Det blev jäggerbull och gittarhero och bad company med polarna igår tillslut

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Jaha, då striker är bannad får man väl lyfta råden i hans ära. Smuttar på en fin grogg och ska snart vidare till den bannade strikern. Eventuellt välta bågen fär skojja lite:D

God kväll önskas

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Själv så har man precis druckit lite champagne... en flaska Gosset avnjöts.
Sen gick vi över på Beringer Cab-Souv till maten.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning