Mary skrev:Dit ska Mary-Cathy oxå
Hoppas du tyckte det va trevligt! Själv missade vi först en buss & sen en spårvagn så vi såg inte mkt mer än extra nummerna Men men...
Mary skrev:Dit ska Mary-Cathy oxå
Starstriker skrev:Well. Vi blev ju iaf packade
TOBO skrev:Ska söderut (Munchen) nästa helg och dricka lite öl...
Ifjol fick jag bara i mig 5 bärs, och jag känner att jag behöver förbättra
mig tills i år. nån som har lite tips?
Barrett skrev:Hoppas du tyckte det va trevligt! Själv missade vi först en buss & sen en spårvagn så vi såg inte mkt mer än extra nummerna Men men...
Mary skrev:F-n va trist, synd att ni missade. Det var riktigt bra, jäkla ös. Synd att de inte spelade lite längre bara.
Starstriker skrev:Hehehe. Det finns fler brudar. Ta dig du några ryggfyllor till, men när du ska ut på jakt rekommenderar jag dig att kanske dricka en aning mindre. Med lite tur kanske du ändå hamnar i ryggläge vad det lider
Barrett skrev:Hade vi bara haft koll på att det inte va ngt förband så hade vi ju tagit en taxi redan när vi missade bussen. men men...
Efter konserten blev vi lurade att det kostade 180:- spänn att komma in på sticky. Fast det gällde visst bara övervåningen pga lite skitband som spelade där. Så vi drog vidare till Rockbaren. Damn vilket sunkigt hak! Ja ja, en polare jobbar som bartender där så det va väl ok ändå. En lycklig kille blev iaf duktigt full där gratis tillsammans med mig.
Lördagen blev lyckad iaf. Trevlig förfest, en sväng om Uppåt & framåt och sedan avrundades kvällen på sticky.
Nitrogen skrev:Ikväll ska jag värma upp.
Imorgon blir det monsterfylla, jag ska svina till det riktigt ordentligt.
På lördag ska jag supa mig tillbaka till apstadiet och kasta barstolar.
Den som känner för att beskåda fenomenet är mer än välkommen till Moatjé (fredag) och Mondo (lördag)
SKÅL!
Mary skrev:Rockbaren är ingen hit men är fyllan gratis så... Sticky är mkt bättre!
Är det inte lite märkligt att de inte hade nåt förband ja ja bra va det så länge de höll på iaf, vilket inte va så länge. Köpte en dvd med dom igår
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|