Krökatråden

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Hmm, var det inte några här som skulle till kvarnen?
Ja å striker va där vid halv 1 tiden ungefär och såg inte till en enda man kanske kunde känna igen härifrån.

ATW

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Honda, Hornet 900
Öldrickning

Ska söderut (Munchen) nästa helg och dricka lite öl...
Ifjol fick jag bara i mig 5 bärs, och jag känner att jag behöver förbättra
mig tills i år. nån som har lite tips?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
TOBO skrev:
Ska söderut (Munchen) nästa helg och dricka lite öl...
Ifjol fick jag bara i mig 5 bärs, och jag känner att jag behöver förbättra
mig tills i år. nån som har lite tips?

5 Maas är inte fy skam. Vill du få i dig fler så börja drick tidigare. Ett tips är att varva med "radler" (öl och nån läsk) så blir man inte så trött på ölen och man får samtidigt i sig lite vätska. Fungerar bra för mig när jag är där ;)

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
Barrett skrev:
Hoppas du tyckte det va trevligt! Själv missade vi först en buss & sen en spårvagn så vi såg inte mkt mer än extra nummerna :död Men men...

F-n va trist, synd att ni missade. Det var riktigt bra, jäkla ös. Synd att de inte spelade lite längre bara.

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
250km/h

Jahopp Måndag... Hur får man en Crf 450 att göra 250km/h? Jo man driver på själv som en galning bakom ner till Pressbyrån bara för att man klantat till det o inte hade "stänkskydd" tillhanda när det vankades vuxenlajja i helgen :D
Men det var det värt! Så nu har man ett streck till på griffeltavlan o ett flin på käften.

Jag misstänker att min lever kommer att hamna på museum som den "äldsta bäst bevarade" pga all spritkonservering den utsatts för på sistone. :)

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Mary skrev:
F-n va trist, synd att ni missade. Det var riktigt bra, jäkla ös. Synd att de inte spelade lite längre bara.

Hade vi bara haft koll på att det inte va ngt förband så hade vi ju tagit en taxi redan när vi missade bussen. men men...
Efter konserten blev vi lurade att det kostade 180:- spänn att komma in på sticky. Fast det gällde visst bara övervåningen pga lite skitband som spelade där. Så vi drog vidare till Rockbaren. Damn vilket sunkigt hak! Ja ja, en polare jobbar som bartender där så det va väl ok ändå. En lycklig kille blev iaf duktigt full där gratis tillsammans med mig. :fyllisar

Lördagen blev lyckad iaf. Trevlig förfest, en sväng om Uppåt & framåt och sedan avrundades kvällen på sticky. :tummenupp

Scrub

Guest
Fan vilken skön tråd!

Kan ju dela med mig av mitt senaste krökande.
Var ute i Lördags, Blev ganska duktigt packad.
Jag stod o hoppade och var lycklig till nåt coverband, känner hur det knackar till i foten... det gör ont... Äh skitsamma det är bara att dricka mer sprit!
Jo, ellerhur, efter ca 30minuter så gör det så ont så jag inte vet vad jag heter.
Tvingas alltså lämmna både krogen och den där halv-läckra 30taggaren.
Hoppar in i en taxi och ber som köra till akuten.

När jag kommer fram till KS (akuten) så lyckas jag ta en springnota från taxin... fråga mig inte hur, men det gjorde sjukt ont.

Några timmar senare så konstaterar dom att jag har brutit foten!

Som om det inte kan bli värre, idag ringde dom från banken och upplyste mig om att dom inte kunde göra min begärda penngaöverföring till tyskland, då jag uppenbarligen hade "brännt lite mycket stålar på krogen i lördags"

Livet är på topp eller vad säger man?

Tobbe81

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF 600 R Thundercat
Oj oj, nu börjar man återvända till livet, men lååångsamt :näsblod . Tänkte summera helgen för er. Fredag=Supa supa :yoparty , Lördag=En rejäl dunderfylla :fyllisar , fy faan va skönt att få huvet rensat från alla brud bekymmer :fatta! ... Söndag= Nu var det dags för återställare :yoparty , blev lite lättberusad igen :arsele , tyvärr gick det rätt ner i HELVETE med tjejen jag försökt på :huvet , men några ryggfyllor till så hoppas jag va återställd :rolleyes:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Hehehe. Det finns fler brudar. Ta dig du några ryggfyllor till, men när du ska ut på jakt rekommenderar jag dig att kanske dricka en aning mindre. Med lite tur kanske du ändå hamnar i ryggläge vad det lider ;)

Tobbe81

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF 600 R Thundercat
Starstriker skrev:
Hehehe. Det finns fler brudar. Ta dig du några ryggfyllor till, men när du ska ut på jakt rekommenderar jag dig att kanske dricka en aning mindre. Med lite tur kanske du ändå hamnar i ryggläge vad det lider ;)

Tack för tipset, brukar klanta till det och tänka "tror jag tar en bärs till", sen tänker jag så lite väl många gånger per kväll, så till sist e man kanon och allt vad :tuttar heter vill inte se en :tungan . Ryggläget regerar :Bugar :banana

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
Barrett skrev:
Hade vi bara haft koll på att det inte va ngt förband så hade vi ju tagit en taxi redan när vi missade bussen. men men...
Efter konserten blev vi lurade att det kostade 180:- spänn att komma in på sticky. Fast det gällde visst bara övervåningen pga lite skitband som spelade där. Så vi drog vidare till Rockbaren. Damn vilket sunkigt hak! Ja ja, en polare jobbar som bartender där så det va väl ok ändå. En lycklig kille blev iaf duktigt full där gratis tillsammans med mig. :fyllisar

Lördagen blev lyckad iaf. Trevlig förfest, en sväng om Uppåt & framåt och sedan avrundades kvällen på sticky. :tummenupp

Rockbaren är ingen hit men är fyllan gratis så... Sticky är mkt bättre!
Är det inte lite märkligt att de inte hade nåt förband :va ja ja bra va det så länge de höll på iaf, vilket inte va så länge. Köpte en dvd med dom igår :banana

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Ikväll ska jag värma upp.
Imorgon blir det monsterfylla, jag ska svina till det riktigt ordentligt.
På lördag ska jag supa mig tillbaka till apstadiet och kasta barstolar.
Den som känner för att beskåda fenomenet är mer än välkommen till Moatjé (fredag) och Mondo (lördag)

SKÅL! :fyllisar

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Nitrogen skrev:
Ikväll ska jag värma upp.
Imorgon blir det monsterfylla, jag ska svina till det riktigt ordentligt.
På lördag ska jag supa mig tillbaka till apstadiet och kasta barstolar.
Den som känner för att beskåda fenomenet är mer än välkommen till Moatjé (fredag) och Mondo (lördag)

SKÅL! :fyllisar

Det här vill jag inte missa. Vart ska du?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Mary skrev:
Rockbaren är ingen hit men är fyllan gratis så... Sticky är mkt bättre!
Är det inte lite märkligt att de inte hade nåt förband :va ja ja bra va det så länge de höll på iaf, vilket inte va så länge. Köpte en dvd med dom igår :banana

Tyvärr va det ju inte för mig fyllan va gratis. Det va jag som bjöd! :rolleyes:

Det vi hann se va absolut bra! Men varför väljer dom att avsluta med sin absoulut sämsta låt någonsin? :va Sen kunde dom väl va lite snälla mot stand in gitarristen väl? Inte va han väl så ful att dom tvunget behövde gömma honom bakom högtarlarlådorna? :hihi

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
kotte
rötjtuuuuut

Tjena, tänkte vika för alkoholens sköna berusning och behöver tips på lite schyssta viner, endast röda då. Runt 60-70 buck för en flarra har jag som riktmärkte. Även viner i bag-in-box kan vara intressant. Ge mig lite namn på några bra musöppnare... Tack :banana

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
sådääär.. freedag! yea! det blir väl ner på stan o steka på lördagen. Ikväll ska jag sitta o hålla handen med en tjej, ja asså middag+tända ljus/glo på skit på tv/pilla på varann/slockna vid midnatt-kväll.
Men imorrrrnnn! så blire till o bröta runt på stan i vanlig oordning(ja ni läste rätt) ingen speciell destination men fyllpia eller jurasic-park blir säkert bra.. smaskiga köttmarknader båda 2 :hihi

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Så ja, ikväll blir det bowling med ett hugg. Då ska såklart det beryktade "bowling-greppet" praktiseras. I sällskap med en massa öl borde inte detta gå att misslyckas, även om det kanske har hänt förut :rolleyes:

Låt kloten rulla!

Mark

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha