Krökatråden

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
jahopp lördag ikväll igen grundade med polarna in till stan , drog ett par öl
söp bort lite pengar vetifan vart , skitfull , vetifan vad som får mig att sitta här
det är väll förmodligen alla goa sommar minnen på hojjen nu är det punka
KTMen , pocketbiken vurpad så mycket det går ,så jag antar att det varit
en perfekt månad. fixa däcket imorgon sen blir det lite film som kommer upp ..

nu ska ja sova era jävlar tattare :hihi ,,

PS

har ni set några ufon eller demoner kan ni ju ringa mig.
Har hört att dom kan vara rätt heta nu på natten.

Ha det gutt gaffeltruck....

NewstreaM

Fardin
Gick med
29 May 2004
Hoj
Aprilia Tuono V4R -14
Fyyy faaaan fa gott att va full. Är lite lagom för tillfället och trivs med det. undrar varför jag i helvete inte sover nu, skulle ju vara betydligt nyttigare iaf..... :3freak

Nån mer som varit på bög-nöjesfabriken i Karlstad ikväll???

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Haha!

Dags att bli radiostyrd! eller iaf rätt bucklig*asg* så det blir väl en 10-15 bärkor innan man går ut på stan :)

Vi ska ner till skybaren o sprätta o steka i skjorta o slirre vicket inte e min favorit men jag måste offra mig lite idag..

sen!!! vete fan.. slutar väl med att man dräller runt på bluemoon eller vad det nu blir.

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Jag har varit full sedan kl 14.... det gäller att ligga i om man vill ligga på topp.
Moatjé som vanligt. Ni som diggar skön housemusik kan ju kika förbi. Hälsa om ni ser mig, det rödhåriga yrvädret! :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ölen är öppnad, musike är på topp, kroppen är avspolad, laxen är snart nere i pannan och besöket är på väg.

Ikväll blir de öl, middag, öl, ljus, öl, film och kanske nån öl. Måste träna inför oktobeerfesten imorrn :yoparty

Vad har ni andra för planer med helgen?

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
crf 450 skrev:
Moattje ?? va e det för hak? :)
Datum: 2005-10-07
Tid: 23-05
Typ: Klubb
Plats: Moatje, Vasagatan 7
Stad: Stockholm
Pris: 100sek(50kr innan midnatt)
Ålder: 20
Status: Aktuell

DJ´s:
Anti(AC-DC/Spiral trax)
Kvasi(Flexible/Arvikafestivalen)
ken1(tribalism)

Övrigt:
Vi firar att det är exakt tre år sedan element blev tribalism med stort kalas och att bjuda in två riktiga veteraner. En av världens största djs Anti och Grymt duktige Kvasi. Progressive och electro/trance står på menyn. Dessutom gästar skivbolaget AC-DC(Spiral Trax).De första 50 betalande belönas med en grym dubbel CD.

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Nitrogen skrev:
Datum: 2005-10-07
Plats: Moatje, Vasagatan 7
Stad: Stockholm
Pris: 100sek(50kr innan midnatt)
Ålder: 20
Status: Aktuell
Övrigt:
Dessutom gästar skivbolaget AC-DC(Spiral Trax).De första 50 betalande belönas med en grym dubbel CD.
:jisses

Jag är ju en steaker så jag platsar nog inte där.. :lol

rock on!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Ojoj, ska till piteå strax och hittar ingen tröja, tror ni jag hinner vädra bort svettlukten ur nån gammal t-shirt på 10 minuter?? :confused: Sen har man en sjua vodka, kanske 2dec absint och en bärs, det blev kvar efter utflyttningsfesten, inte dumt.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Trådlyft!

Det är fredag, och då lyfter man den här tråden. Kan fan ingen annan visa lite ansvar någongång. *suck* Allt ska man göra.

Har hela kylen hemma full med öl och sprit. Allt är klart för en blöt kväll. Varför sitter jag här på jobbet?

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Faan! starstrikerjävel hann före.. jag brukar göra en stöt på fredagseftermiddan..

Jorå det ska krökas!! :) Jag fick ett stalltips på Engelen, Marmeladorkestern lirar (ja det är tillåtet att asgarva) ett coverband från Östersund så vem vet de kanske e bra? Så det blir väl om inte annat en bra plats för Klyktattarna från Sundsvall att ansluta så det eviga hatet mellan Östersund/Sundsvall kan förbättras med ett pa knynävsslag & armbrytning osv.. :hihi

Själv ska jag träffa ett par pangkex o blajja på i vanl ordning..
check

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
blir nog en par tre flaskor rött i afton.

billigt vin är skiten :fakta

Edit: laddar upp redan nu med Turbonegro - City of satan (hultsfred -05).mp3

Last edited:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
honkiie skrev:
blir nog en par tre flaskor rött i afton.

billigt vin är skiten :fakta

Edit: laddar upp redan nu med Turbonegro - City of satan (hultsfred -05).mp3

Fan just det. Rödtjut ska det drickas ikväll. Kassan är så gott som tom. Någon som har ett bra tips på prisvärt vin för 50-70:-? Ska drickas rakt upp & ner, inget käk å grejer.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Barrett skrev:
Fan just det. Rödtjut ska det drickas ikväll. Kassan är så gott som tom. Någon som har ett bra tips på prisvärt vin för 50-70:-? Ska drickas rakt upp & ner, inget käk å grejer.
Då jag börjar få slut i kassan så brukar jag handla Castillo de gredos, det billigaste man hittar. 1l i kartong för 50kr. Det är inte så hemskt gott men jag brukar oftast göra vindrinkar av den första litern iaf, blanda 50-50 med sprite. Får en så fräsch och lättdrucken smak. Sen efter första litern så brukar man sluta bry sig om hur nånting smakar :)

Annars tycker jag jp chenet är helt okej, även chill out vinet funkar bra till supning. Men nu är jag ingen vinkännare utan mer vinsupare så du kanske inte ska ta mina råd särskilt allvarligt :hihi

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
honkiie skrev:
Då jag börjar få slut i kassan så brukar jag handla Castillo de gredos, det billigaste man hittar. 1l i kartong för 50kr. Det är inte så hemskt gott men jag brukar oftast göra vindrinkar av den första litern iaf, blanda 50-50 med sprite. Får en så fräsch och lättdrucken smak. Sen efter första litern så brukar man sluta bry sig om hur nånting smakar :)

Annars tycker jag jp chenet är helt okej, även chill out vinet funkar bra till supning. Men nu är jag ingen vinkännare utan mer vinsupare så du kanske inte ska ta mina råd särskilt allvarligt :hihi

Glömde säga att allt annat än flaska går fetbort. För 50-70:- vet jag ju att det finns faktiskt en hel del hyffsade viner. Men minnet sviker, blandar ju alltid ihop alla så man minns inte vilket som va bra respektive mindre bra. :gnissla
Så, inga ful-vins tips tack. :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Den bästa lösningen när man är pank brukar annars vara att bjuda in några polare och säga att de måste ta med sig vin/sprit till sig själva eftersom man bara har så att det räcker för en själv. Sen är det bara att supa av dom istället. Funkar klockrent i 100% av fallen.

Har man inga polare får man sniffa lim eller nåt. Limmstift och limmet på kuvert är ganska svagt. Björnklister funkar heller inge bra.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Starstriker skrev:
Den bästa lösningen när man är pank brukar annars vara att bjuda in några polare och säga att de måste ta med sig vin/sprit till sig själva eftersom man bara har så att det räcker för en själv. Sen är det bara att supa av dom istället. Funkar klockrent i 100% av fallen.

Har man inga polare får man sniffa lim eller nåt. Limmstift och limmet på kuvert är ganska svagt. Björnklister funkar heller inge bra.

Tokpank är jag inte. Mina polare som det ska festas med ikväll är studerande dock så där lär inte finnas mkt att hämta :rolleyes:

Får väl göra som morsan annars. Köpa vinet med finaste flaska/etikett :tungan

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...