Krökatråden

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Ah, ikväll blir det nog spela in i studion och kanske suga på en pilsner, det riktiga våldkrökandet får vänta till imorgon.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Delade på två vinare med en polare igår. Det räckte för att jag skulle känna mig bläig imorse när jag steg upp. Gissnngsvis blir det mer fest ikväll. Är det inte såndäringa SH-pub i hufvudstaden?

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
Själv så ska man festa med tjejen och hennes polare ikväll!!

Okej jag får väl ta kacklandet då, men att vara ensam kille med 5tjejer är inte fel det heller :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Speciellt inte då ena tjejen är storesyrra till tjejen Arwen som är i final i top modell. Tycker dock att store syrran är snyggare..... Trevlig familj det där :D

bara jag inte blir för full och börjar med att speaka my mind :fyllisar :fatta!

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
freedag! o borsten e på G!

Den här helgen blir ett wildcard, inget planerat ännu! men vafa det går snabbt. SH-puben går bort, för mkt been there done that. Jag misstänker att om O-baren e öppen igen så hamnar man väl där vare lider :)
Jag är ju easy-going = nåt o dricka+ schyssta chiks...me like! :hihi

Såre blir på me glesbygdskavajen o trävofflorna o ut o stek! :yoparty

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Nej fan, nu börjar det bli riktigt segt här på jobbet så jag lyfter den här tråden igen.

Vad händer ikväll?

Själv har jag köpt nya snygga kuddfodral och en golvkandelaber som skall tryckas in i vardagsrummet. Sen ska jag sitta där och dricka vin och beundra hur fint det blev. Efter det vet jag inte riktigt......

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
vafan.. ere inga party-steakers ute i omlopp en fredag på SH?

bara starstrajker som e trogen fredagsupptakten :fyllisar

En annan funtar på o dra till Enköping som omväxling o träffa lite folks o dra ett pa glas föståss!

jäh! :yoparty

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Jaha, fredag igen. Första fredags-ölen är oslagbar! :fyllisar
Denna gången sitter även jag i hufudstaden.
Ikväll blir det 3 rätters & sälskapsspel med lite vänner. Imorgon blir det ut på krogen. Inget speciellt in planerat ...än iaf. Men nått trevligt ska man väl hitta!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Häpp.

Nu har fredagskänslan infunnit sig. ½ flaska vin och en rejäl GT var allt som behövdes. Adderade lite musik och allt blev kalas. Tyvärr är kassan nästan tom så det blir till att leva på nudlar och blodpudding resten av veckan.

Vad har ni för er därute i riket? Statusrapport tack!.

Här är aktuell bild från min lya. Snubben på bilden är en polare som sitter och snyltar på min sprit och mitt PS2 om ni undrar......

Bifogat

• CIMG0481.jpg
    CIMG0481.jpg
    49.4 KB · Visningar: 70

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jonathan skrev:
Jag vill ha receptet på den ultimata groggen :fyllisar

Det beror ju lite på vad man är sugen på. En rejäl Absolut Mandarin med en apelsinskiva i är finfint på sommare. En fet hemgjort WR är toppen på vintern, men inte om man vill ha en cig till. Mitt tips är vodka redbull. Funkar alltid.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Carpe me skrev:
10 delar vodka och 0 delar extra allt. :fyllisar

Varför sitter du därhemma och trycker? Du borde vara på Kvarnen vid det här laget. Där är det ju bevisat lättraggat. Höhö

Nu är det utgång! Ha det gött ikväll pojkar och flickor... Och lycka till :yoparty

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Starstriker skrev:
Varför sitter du därhemma och trycker? Du borde vara på Kvarnen vid det här laget. Där är det ju bevisat lättraggat. Höhö

Nu är det utgång! Ha det gött ikväll pojkar och flickor... Och lycka till :yoparty

Meckat hojj hela kvällen, och den funkar nu. Därför :tungan

+ jag vågar inte åka dit själv, man vet alldrig när man blir påhoppad av dig gammel gubbe :brinnerup

Jonathan

Guest
Starstriker skrev:
Det beror ju lite på vad man är sugen på. En rejäl Absolut Mandarin med en apelsinskiva i är finfint på sommare. En fet hemgjort WR är toppen på vintern, men inte om man vill ha en cig till. Mitt tips är vodka redbull. Funkar alltid.

Jojo, men finns det ingen som funkar jämt då?
Är inte så förtjust i grogg direkt, föredrar öl och färgad sprit :)

Testade att göra lakritsshot på 50/50 sprit och turkisk peppar (godiset), det vart jäklarns gott men det är ju lite mer findricka och inget man dricker sig berusad på kanske :tungan

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring