Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jonathan skrev:
Jojo, men finns det ingen som funkar jämt då?
Är inte så förtjust i grogg direkt, föredrar öl och färgad sprit :)

Testade att göra lakritsshot på 50/50 sprit och turkisk peppar (godiset), det vart jäklarns gott men det är ju lite mer findricka och inget man dricker sig berusad på kanske :tungan

Ska man dricka sig packad är det grogg som häller. Öl tar för lång tid och ren sprit är äckligt. Rödvin kan också vara ok ibland, det blir man lite småmysig av.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Starstriker skrev:
Ska man dricka sig packad är det grogg som häller. Öl tar för lång tid och ren sprit är äckligt. Rödvin kan också vara ok ibland, det blir man lite småmysig av.
Ifall man ska bli aspackad tycker jag vin eller Jack är the way to go. Jack Daniels med vatten till eller Vingrogg gjord på rött eller vitt vin och sprite. Vingroggarna är så lättdruckna så det blir som att dricka typ breezers fast mindre sliskigt i längden och jack daniels bränner ordentligt men det drar iväg som satan också.

Jonathan

Guest
Starstriker skrev:

Njaa. Grogg har jag en förmåga att bli så jävlig av :3freak
Öl blir man superskön av just för att det tar en stund innan det händer nåt.

Men nu är jag inte ute efter att bli packad. Bara en grogg som inte smakar snuskig starkt läsk typ.

honkiie skrev:
Ifall man ska bli aspackad tycker jag vin eller Jack är the way to go. Jack Daniels med vatten till eller Vingrogg gjord på rött eller vitt vin och sprite. Vingroggarna är så lättdruckna så det blir som att dricka typ breezers fast mindre sliskigt i längden och jack daniels bränner ordentligt men det drar iväg som satan också.

Mm kanske skulle testa en vingrogg då.
Jack vill jag inte dricka mig full på. Whiskey är till för att avnjutas, inte att hälla i sig :)

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Dom vill ha mig till blue moon bar. Men jag känner mig skeptisk, ngn som känner till haket?

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Barrett skrev:
Dom vill ha mig till blue moon bar. Men jag känner mig skeptisk, ngn som känner till haket?

jorå.... helt ok. Men att stanna till 5 e kass! helt kass! för de släpper in alldeles för mkt folk o vem vill köa runt på ett hak överhuvudtaget? :3freak

Så det är bara att dra dit, rosa skjorta me uppsmälld krage+kladd i håret+ vita myggjagare & saken e biff :)

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
crf 450 skrev:
Så det är bara att dra dit, rosa skjorta me uppsmälld krage+kladd i håret+ vita myggjagare & saken e biff :)

Det låter ju absolut som ngt för mig ...eller inte alls typ :tungan
Nä det får nog bli att försöka övertala sällskapet om att det finns betydligt bättre alternativ.

Gabor

Guest
Ska definitivt ta årets värsta dryckes slag ikväll...kommer att må :tummenupp i morgon..... :3freak

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
ja, då var man igång igen efter en hård natt. Finns fan inget bättre än att ta en bärs å lyssna på go musik och bara känna att allt är bra,SHCkål! :fyllisar

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Fan, alla bangar! :huvet
Får se om man känner sig manad att ge sig ut på egen hand i stor stan eller om man stanna hemma.

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
man va nyckter i morsse men nu börjar det ordna upp sig. snart ska jag te grannen å supa så det är krypavstånd hem i alla fall. :yoparty :fyllisar

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Barrett skrev:
Fan, alla bangar! :huvet
Får se om man känner sig manad att ge sig ut på egen hand i stor stan eller om man stanna hemma.

Men det är ju SH-pub på Tivoli!!! Funderar själv på att sticka dit lite senare.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Starstriker skrev:
Men det är ju SH-pub på Tivoli!!! Funderar själv på att sticka dit lite senare.

hmmm... nu nalkas det sällskapspel. Men det finns ett klart sug att bege mig ut senare. När drar det igår & hur länge stannar folket? Kanske vore nått att dra till. Man kan ju inte bara sitta hemma när man är i storstan en lördagkväll!

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
samtal via icq med polarna ...

[00:02:05] <floodi> huaaaa!!!
[00:02:08] <floodi> hemma
[00:03:20] <Ralfie> jaså? så tidigt?
[00:05:44] <floodi> stal en cykel utanför andreas och det var inte så smart , cyklade förbi gammla mekonomen in till stan och det blev tvärnit på framhjulet , och jag for rakt ner i diket och blev liggandes där o garvade i några minuter sen kom det några brudar o hjälpte mig upp , och då skulle jag ta cykeln o dra vidare men den var ju totalt kvaddad av nån anledning som jag inte vet nu , så iallafall så gick jag till maxims o laddade på min mobil , och ringde jjohan men dom var ju fortfarande kvar på festen tydligen så jag gick in till stan , men dom kom ju inte så jag tog tarre hem

Felstav pågrund utav för mycket alkohol kanske...

mår piss har ont överallt , själ inte någons cykel det straffar sig.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag kunde inte hålla mig, jag var tvungen att blanda till en nattagrogg. Så nu sitter jag här med en vodka lime och lyssnar på deliverance-soundtracket. :tummenupp :yoparty

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Halogen skrev:
Jag kunde inte hålla mig, jag var tvungen att blanda till en nattagrogg. Så nu sitter jag här med en vodka lime och lyssnar på deliverance-soundtracket. :tummenupp :yoparty

Tell me about it. Alltid nice med en liten grogg och en cig när man kommer hem :)

Ni som var på SH-puben förresten - hur var det? Vilka var där?

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Mickez77 skrev:
det är av misstagen man lär sig, hoppas inte ägaren saknar hojen

Hon / han borde inte sakna hojjen eftersom den knappt gick styra ,
därav att jag for ner i diket kan jag tänka mig , skärm fan fram var lite knäckt
så den låste hjulet efter nån km , så det blev en 360 ner i diket haha
och nu sitter jag här bakis...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha