Krökatråden

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
Yes! :2cool

Glöggafton hos vänner i parträsket (eller va re patrasket *asg*) kom som förslag på mailen...
Vrålkul att fara ut till förorten 90mil utanför stan ("jättebra komunikationer" stod det i deras husannons) så man kan nog ställa bilen o åka socialsnöre+nattbuss :3freak

Jag tror hellre jag dricker mig full på arrakspunch o hänger vid T-stationen på Odenplan ist. :D
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
crf 450 skrev:
Yes! :2cool

Glöggafton hos vänner i parträsket (eller va re patrasket *asg*) kom som förslag på mailen...
Vrålkul att fara ut till förorten 90mil utanför stan ("jättebra komunikationer" stod det i deras husannons) så man kan nog ställa bilen o åka socialsnöre+nattbuss :3freak

Jag tror hellre jag dricker mig full på arrakspunch o hänger vid T-stationen på Odenplan ist. :D

Var i Sthlm bor du?
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
crf 450 skrev:
Yes! :2cool

Glöggafton hos vänner i parträsket (eller va re patrasket *asg*) kom som förslag på mailen...

Haha... Det har man ju aldrig gjort innan. Tydligen behövs det bara en person (t ex jag) för att göra en fest av en annars urtråkig partillställning. :hihi
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
rätt nära Fredhäll kan man säga.. jag vill inte ha nåra stalkers vid min port :)
Sån sann dunderkrökare man e :hihi
själv då?
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
Halogen skrev:
Haha... Det har man ju aldrig gjort innan. Tydligen behövs det bara en person (t ex jag) för att göra en fest av en annars urtråkig partillställning. :hihi

:D
ja o en annan som är så allergisk mot sånt kan inte låta bli o säga kontroversiella saker hela tiden när man e på parmöten. Så jag säger en massa störiga saker hela tiden o blir "den där jobbiga killen" :hihi eller "jag förstår att han e singel" :D o än värre kommentarer...

Endast en av dessa (gammal skolkompis till mig) är på min sida i smyg... o kommer o viskar saker under festens gång att jag kanske skulle lugna ner mig osv... Han tycker att vissa saker jag säger e klockrena :yoparty fast munnen på han säger "nämen roland fyy.. så kan man ju inte blablalblaa" när jag drar mina cyniska utalanden.. :D
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
aah hem från jobbet, slängde i mig mat.
Sen blev det att koka upp lite glögg, spettsade med brännvin. Till det förståss nån pepparkaka :tummenupp

Efter det blev det öl.... :banana
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
Dan före... Julaftooon :)

Fatta ett sånt spektakel det blir imorgon med släktingar o allt... :)

Jag tror jag ska fixa så att jag o ett par kompisar måste ses i morrnkväll o lira PS2 istf att sitta o vara 2faced med folk som man tappar intresset för efter 3sek! :hihi

Nån som känner igen sig?

Kanske ner på stan o wasta ett piggedäck på den gråfula asfalten...men det är ju dagsverket.. kvällsaktiviteterna skulle varit Bilbane-VM med tillhörande starköl o kärringfritt men det sprack.

over änd out
:2cool
 
Last edited:

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Järfälla
Hoj
En fuling
crf 450 skrev:
Nån som känner igen sig?
U bet. Men jag ska vara chaufför imorrn så jag får inte ens trösta mig med whiskyn tomten kommer med (HÖR DU DET TOMTEN??!!!) i julklapp. :4skrika

Fasiken vad kul det lät med bilbana. Man kanske kan smita från släktingarna, sätta sig på dass med en laptop och lira BF2 och skylla på en dålig Jansons frestelse?
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
årets Partykväll!

Det här är bästa partykvällen på HELA året. Det är bara partyproffsen som är ute och man slipper följaktligen beblanda sig med kreti pch pleti!

Bra stämning och kul folk på så gott som ALLA ställen som har öppet idag. Alla är trötta på familjen/släkten och vill bara ut och stänga av allt vad jul heter. Det brukar resultera i riktigt bra party!

Vad ska ni hitta på? Själv drar jag till Västerås om en timme, sen blir det phest.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Starstriker skrev:
Det här är bästa partykvällen på HELA året. Det är bara partyproffsen som är ute och man slipper följaktligen beblanda sig med kreti pch pleti!

Bra stämning och kul folk på så gott som ALLA ställen som har öppet idag. Alla är trötta på familjen/släkten och vill bara ut och stänga av allt vad jul heter. Det brukar resultera i riktigt bra party!

Vad ska ni hitta på? Själv drar jag till Västerås om en timme, sen blir det phest.
det blir nog en härlig sunkig alkisfest med mycket folk och riktigt hårt supande ikväll. Går ju inte att gå ut i älvsbyn en kväll som denna. Det är så förbannat mycket folk så det knappt går att röra sig. Brukar vara kaos.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Starstriker skrev:
Det här är bästa partykvällen på HELA året. Det är bara partyproffsen som är ute och man slipper följaktligen beblanda sig med kreti pch pleti!

Bra stämning och kul folk på så gott som ALLA ställen som har öppet idag. Alla är trötta på familjen/släkten och vill bara ut och stänga av allt vad jul heter. Det brukar resultera i riktigt bra party!

Vad ska ni hitta på? Själv drar jag till Västerås om en timme, sen blir det phest.
Nä, idag är det väl, likt alla andra "måstefestdagar" amatörernas afton.

Nyårsafton ska man ju inte ens tala om. Djeflar.

Men visst, det är en bra ursäkt för att bli sketfull! I'm on!

:öl
 

Gabor

Guest
honkiie skrev:
det blir nog en härlig sunkig alkisfest med mycket folk och riktigt hårt supande ikväll. Går ju inte att gå ut i älvsbyn en kväll som denna. Det är så förbannat mycket folk så det knappt går att röra sig. Brukar vara kaos.

Älvsbyn,,?? kaos, ja den byn är ju överbefolkad :rolleyes: ...
Men det är ju klart, motorskooter, glesbyggdskavaj på, åså hellyhansenstövlar å stubbjuice....boxning i kväll ??
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Gabor skrev:
Älvsbyn,,?? kaos, ja den byn är ju överbefolkad :rolleyes: ...
Men det är ju klart, motorskooter, glesbyggdskavaj på, åså hellyhansenstövlar å stubbjuice....boxning i kväll ??
jag märker att du aldrig varit ut i älvsbyn på juldagen.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top