Krökatråden

Henken

Guest
Jag trodde man gick ut på annandagen? Nåja, juldagen kanske funkar oxå :confused:

Jag blir förvirrad, drar en 3 dagars kring nyår istället så blir det ordentligt gjort!
Dunken!?
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Fan är det bra när det ligger en o sover i köket när man har förfest , o låter honom sova , o sen när man kommer hem så ligger personen fråga kvar i samma ställning. kanske skulle försöka få lite liv i honom.....


käkar min kebab först.
Andra bilden var när vi drog in till stan , sen la vi honom på golvet o sova ruset
av sig.
 

Bifogat

  • PICT0180.JPG
    PICT0180.JPG
    96.4 KB · Visningar: 96
  • PICT0179.JPG
    PICT0179.JPG
    96.2 KB · Visningar: 107
Last edited:

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Nursey skrev:


Fan fick upp honom , han lever :banana Fick dra in honom på dass, så han ligger där o kalvar lite. Sen har jag bäddat fint på soffan också så han får sova fint , Fan jag känner mig riktigt snäll o trevlig ikväll. Det måste vara all God julmat som sprider glädjen.

Kanske också för att min tjej är på väg hem :) Inte så kul o se en full jävla
idiot liggandes på golvet i köket som man inte känner när man kommer hem.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
floodi skrev:
Fan fick upp honom , han lever :banana Fick dra in honom på dass, så han ligger där o kalvar lite. Sen har jag bäddat fint på soffan också så han får sova fint , Fan jag känner mig riktigt snäll o trevlig ikväll. Det måste vara all God julmat som sprider glädjen.

Kanske också för att min tjej är på väg hem :) Inte så kul o se en full jävla
idiot liggandes på golvet i köket som man inte känner när man kommer hem.

Vill bara förtydliga att det var kebaben jag tänkte på och inte fyllot i ditt badrum :tomten :rofl
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Nursey skrev:
Vill bara förtydliga att det var kebaben jag tänkte på och inte fyllot i ditt badrum :tomten :rofl


Hur fan ska jag kunna veta det.
Fan en full kille vill väll alla brudar ha med sig hem i sängkammaren eller :rolleyes:

En kebab köper man ju bara med sig hem, för att stilla tillvaron , trodde du ville
ha lite hålligång med en full pojke som inte tål spriten. :hihi
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
honkiie skrev:
åh jag känner mig fortfarande bakis

Hehe. Tur att det är kortvecka. Juldagen blev ganska soft faktiskt. Pimplade i mig en hel del men blev faktiskt inte full alls. Märkligt det där. Ibland tar inte alkoholen. Tja, känns som om det kvittar, det var en trevlig kväll och jag var inte bakis dagen efter! Det verkar som om Honkie blev bakis för oss alla ;)
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Starstriker skrev:
Hehe. Tur att det är kortvecka. Juldagen blev ganska soft faktiskt. Pimplade i mig en hel del men blev faktiskt inte full alls. Märkligt det där. Ibland tar inte alkoholen. Tja, känns som om det kvittar, det var en trevlig kväll och jag var inte bakis dagen efter! Det verkar som om Honkie blev bakis för oss alla ;)
En bag in box senare så fick vinet återgå till naturen genom inte mindre än fyra olika toalettstolar, på den fjärde toaletten sov jag en stund också och lyckades välta badkaret på nått sätt. allt efter klockan två är stillbilder utan ljud. :gnissla
Men det var ändå rätt så kul iallafall.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
honkiie skrev:
En bag in box senare så fick vinet återgå till naturen genom inte mindre än fyra olika toalettstolar, på den fjärde toaletten sov jag en stund också och lyckades välta badkaret på nått sätt. allt efter klockan två är stillbilder utan ljud. :gnissla
Men det var ändå rätt så kul iallafall.

Kom det inget genom näsan? Blandat med julskinka och rödkål? ;)
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
Dan före den stoora krökadan! Fast jag håller nog med Leonard Cohen. Han söp 364 dgr o året ett tag, men amatörernas afton fick de ha för sig själva..Nyårsafton :)

Hursom det blir ingen nyårsbuffé a la 1000 pix o fesljummen mat som var god i går på ett knökat ställe.

Mitt nyårslöfte blir att ta re lite lugnare under 2006... jag ska dra ner till 7 fester i veckan :2cool
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Nu är man på plats i skellefteå iallafall, känns bra. Känner mig taggad och redo. Ikväll ska det barka! Skål! :fyllisar
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top