floodi
Sporthojsnörd
Krökas skall det jääävlas göras!!!!!!!!!! ikväll!
Henken skrev:Jag trodde man gick ut på annandagen? Nåja, juldagen kanske funkar oxå
Jag blir förvirrad, drar en 3 dagars kring nyår istället så blir det ordentligt gjort!
Dunken!?
floodi skrev:han mår rätt ok , tror jag , han sover iallafall ,
fan va god kebab .
Känner mig rätt givmild , har köpt en kebab till personen som sover på golvet också. Fast han är nog inte sugen,
Nursey skrev:Skicka hiit
floodi skrev:Fan fick upp honom , han lever Fick dra in honom på dass, så han ligger där o kalvar lite. Sen har jag bäddat fint på soffan också så han får sova fint , Fan jag känner mig riktigt snäll o trevlig ikväll. Det måste vara all God julmat som sprider glädjen.
Kanske också för att min tjej är på väg hem Inte så kul o se en full jävla
idiot liggandes på golvet i köket som man inte känner när man kommer hem.
Nursey skrev:Vill bara förtydliga att det var kebaben jag tänkte på och inte fyllot i ditt badrum
honkiie skrev:åh jag känner mig fortfarande bakis
En bag in box senare så fick vinet återgå till naturen genom inte mindre än fyra olika toalettstolar, på den fjärde toaletten sov jag en stund också och lyckades välta badkaret på nått sätt. allt efter klockan två är stillbilder utan ljud.Starstriker skrev:Hehe. Tur att det är kortvecka. Juldagen blev ganska soft faktiskt. Pimplade i mig en hel del men blev faktiskt inte full alls. Märkligt det där. Ibland tar inte alkoholen. Tja, känns som om det kvittar, det var en trevlig kväll och jag var inte bakis dagen efter! Det verkar som om Honkie blev bakis för oss alla
honkiie skrev:En bag in box senare så fick vinet återgå till naturen genom inte mindre än fyra olika toalettstolar, på den fjärde toaletten sov jag en stund också och lyckades välta badkaret på nått sätt. allt efter klockan två är stillbilder utan ljud.
Men det var ändå rätt så kul iallafall.
Gjorde jag ígårhonkiie skrev:jobbigt, måste fara på systemet idag.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|