Socrates
Guest
Fick precis en förfrågan om att komma på en fest ikväll. "Hej, har du lust att festa lite ikväll? Vi är för många tjejer...vi måste ha lite killar"
Socrates skrev:Fick precis en förfrågan om att komma på en fest ikväll. "Hej, har du lust att festa lite ikväll? Vi är för många tjejer...vi måste ha lite killar"
Backdraft skrev:Är det i närheten av Norrmalm så kan du ju alltid försäga dig ang plats.
Starfighter skrev:Jaha, nu blev man precis inringd till en fest, så det är bara slänga sig i partajskorna och dansa iväg...
Med den gröna vackra systemet påsen i näven
Calmanders skrev:Konsekvent val! Med tanke på dom nya färgerna dom har på påsarna...
Starfighter skrev:Har bara gammal sprit
Starstriker skrev:Chalalala! Fiffan vad skönt att de tär fredag.
Starstriker skrev:Chalalala! Fiffan vad skönt att de tär fredag. Ikväll blir det några bärs tror jag. Ska bli göttigt. Har nästan abra druckit rödtjut på sistone. Omväxling förnöjer!
Backdraft skrev:Ikväll blir det OS-invigning, gurlirande, skitsnack och en god portion hårdrock över en flarre vitt vin och några *host* cider. Därefter blir det väl någon form av utgång och kanske ett besök på Harrys som är såååå trevligt!
Egentligen borde jag supa ner mig hårt med tanke på att jag inte fick jobbet som jag verkligen ville ha.
Starstriker skrev:Jamen det är väl en bra anledning att supa ner dig! Sup gosse!
Själv sitter jag här med en ÖPPNAD öl framför mig på jobbet IT-branschen är inte så tokig alla gånger. Anställningstrygghet - NEJ, kul på jobbet - JA
I sthlm händer väll som vanligt allt och inget. Nu ´föröker man komma i party mode här. Något låt tips?Starstriker skrev:Äh hönni. Nu får ni vakna. Är inne på andra biran nu.
Händer det någe kul i Sthlm ikväll? Jag är på partyhumör (undrar varför).
Nitrogen skrev:Alla som missade Felix da housecat på Grodan igår kan ju lika gärna gå och dränka sig i badkaret.
Mitt liv blir aldrig detsamma igen. Felix är gud!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|