Krökatråden

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Starstriker skrev:
Bakis idag alltså !?!?

Jaha.. Det är fan typiskt. Polaren bangar ikväll. Vad ska man nu hitta på. Suck.
Ja, och har århundradets träningsvärk efter allt dansande.
Hett tips, Noisia lirar ikväll, för den som gillar DnB.
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Japp, då är man nyduschad och ett gäng Sofiero är inhandlade. Ska ha en bit mat i magen sen beger man sig till polaren där Sofieroen ska inhaleras och därefter Slagthuset.
Så idag har man väl all anledning att posta i krökatråden! :fyllisar

Skål på er!
 

Jonathan

Guest
Bär nog iväg till Gävle ikväll och krogen.
En back Anderssons står bredvid här och väntar på att bli uppdrucken. :)

Btw, testade Jack Daniels för första gången igår (utan is), fi satan vad det brände till i halsregionerna :död .

Men efter några munnar var det -> :yoparty
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag luktar inte så jävla illa känner jag men jag känner ändå att jag borde duscha. Ska inte ut på krogen ikväll utan bara bli full som en jävla sjöman hos kompisarna. Är det värt att duscha?
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Dags för ett lyft här tycker jag. 16.30 börjar hockeyn och det sedvanliga öleriet, efter det blir det nog (läs förhoppningsvis) utgång! :fyllisar
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
rimag skrev:
Dags för ett lyft här tycker jag. 16.30 börjar hockeyn och det sedvanliga öleriet, efter det blir det nog (läs förhoppningsvis) utgång! :fyllisar

Satt precis och bläddrade efter den här tråden på sida tre eller nåt.. hittade den inte. Till min glädje såg jag att den nyss var lyft.

Den här dagen passar ypperligt till att kröka på. Det går bra på jobbet. Hockey i em. Det är fredag. Lönen har kommit. Är underbart kär i min tjej.... Bara viiinet som saknas!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Gaaaah. Det har sina fördelar att jobba i IT-branschen. Hur många ftg kan tex stoltsera med ett helt kylskåp fullt med öl åt sina anställda ? :arsele
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
en jp chenet, en kvarting plötslig komfort och fem stycken corona. Blir mysa i helgen.
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Starstriker skrev:
Gaaaah. Det har sina fördelar att jobba i IT-branschen. Hur många ftg kan tex stoltsera med ett helt kylskåp fullt med öl åt sina anställda ? :arsele

Söker ni ny personal? :hihi

BTW 2-1 till Sverige!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
rimag skrev:
Söker ni ny personal? :hihi

BTW 2-1 till Sverige!

Chalalala! Vi vann visst i hockeyn! Blir dock inget party för mig ikväll, det får vänta till morgondagen.

Jo, vi söker massor med folk. Just nu letar vi med ljus och lykta efter någon som är GRYM på flash. Vet ni någon i Sthlm så PMa mig.

Förresten. 956 inlägg i den här tråden nu. Vem skriver nr 1000 ?
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Starstriker skrev:
Chalalala! Vi vann visst i hockeyn! Blir dock inget party för mig ikväll, det får vänta till morgondagen.

Jo, vi söker massor med folk. Just nu letar vi med ljus och lykta efter någon som är GRYM på flash. Vet ni någon i Sthlm så PMa mig.

Förresten. 956 inlägg i den här tråden nu. Vem skriver nr 1000 ?

Wey, OS-final!! Tyvärr är jag nog inte kvalificerad för jobbet hehe... Jag ska spama sönder den här tråden ikväll så länge jag klarar av att skriva, för att bli inlägg #1000!
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Klart som fan det är öl..... snart grogg :tummenupp Fredag för bövelen....

Dock blev det fullt upp på jobbet idag.. 15 min rast (07:00 -16-20) sen bar det iväg till garaget... med en uppvärmnings pizza då jag bara hunnit med en macka under dagen... kom hem 19:30. första jag gjorde var att öppna en öl :yoparty Innan jag ens tagit av mig kläder..... så satans gött :tungan
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Nu har snart situationen kulminerat till en förfest, med öl och grogg i ren studentanda!
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
duschad..... å en fulgrogg halvsvept. Hade fan dåligt me virke hemma :huvet
Chatou de garage dunken börjar att sina... :död :3freak går mot sin ände detta :lol men men har nästan litern kvar... väntar på att leverans skall ske (asap)
Får se hur kvällen slutar... har inte hunnit kolla upp så mycket än.. kanske skall med en polare på diverse saker. Annars kanske man drar på krogen all by my self :tuttar kärringen har jag inte hört av på ett par dar, är uppe i Sälen :hihi
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top