Willmar skrev:Jag har ca 70- 80 cl kvar i 5l dunken, å köpte 18 öl. skall nog klara kvällen Jo just det, har nog en skvätt kvar i pluntan
Är lite seg ikväll (mycket jobb å slit i veckan) så jag är på 3:e ölen... legat å vilat ett tag. Men snart slutar polaren jobbet då jävlar blir det partaj
Ja för fan Nejdå, men jag har sett nån epa traktor då jag åkt till garaget iblandStarstriker skrev:Jäää!
Vad gör man i Karlstad en fredagkväll? Tar sin epatraktor på en tur runt Hammarön?
Willmar skrev:Ja för fan Nejdå, men jag har sett nån epa traktor då jag åkt till garaget ibland
Händer å händer... mc klubben har pubkväll, en polare skall ha fest.
Sen är det nån.. tror det är Darin som spelar på Nöjesfabriken ikväll...
Sen har man ju ett givet kort "Harrys"
Edit: tänkte på en sak dags för en ny öl
Jag skrev en sådan tråd för några år sen på ett annat forum som jag var medlem i (karlstad) var fan nästan bara jag som skrev "fredag igen... fest" jag blev klassad som en alko m,m
Bara för att man tycker det ger en skön njutning m,m ... när man tar en bira eller 2.
Ingen som pm:at sönder dig
Starstriker skrev:Well. Jag är nog den enda från Sthlm som skriver i den här tråden..... Alikis.. Öööh.. Eeeh. Nä. Faktiskt inte. Men jag gillar en grogg på fredagar!
Willmar skrev:Hehe, huvudsaken är ju att man mår bra själv å gillar det man gör
vi får väl ordna lite partaj till sommaren då
Starstriker skrev:Yepp! Ett alkisparty minsann!
Men allvarligt. Vad gör man i Krlstad. Finns det några bra ställen? Det är ju inte en alldeles liten stad. Var hänger folk?
Daytona Peter skrev:Sitter just nu med eh Laphroaig i ena handen (inte just precis nu förstås)
Ska gå över till spriten snart.
Skål!
honkiie skrev:alltid lika kul att vakna och tänka: vars i själva helvetet är jag?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|