Krökatråden

granted79

Guest
JAG VILL FESTA STENHÅRT........... NÅN SOM E SUUUUGEN....... :yoparty :yoparty :fyllisar

Monster tjejen

Monster tjejen No:1
Gick med
30 May 2005
Hoj
Crescent
granted79 skrev:
JAG VILL FESTA STENHÅRT........... NÅN SOM E SUUUUGEN....... :yoparty :yoparty :fyllisar

Vaffö skriver du inte in i göteborgs partytråd??... tänk mest på att du är ju ifrån göteborg trotsallt..... så att du slipper åka långa vägar för att festa. :va
:fyllisar

Vi i göteborg hade ju trots allt lite kul förra helgen :tungan

Bifogat

• hengs30årsfest004.jpg
    hengs30årsfest004.jpg
    19.7 KB · Visningar: 74
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kvällens drinktips: Vaniljvodka, blåbärssaft (koncentrerad) och 7-up :yoparty
Snacka om godis!

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Starstriker skrev:
Kvällens drinktips: Vaniljvodka, blåbärssaft (koncentrerad) och 7-up :yoparty
Snacka om godis!

Nejnej föffa.... vodka/ramlösa! rent & osliskigt o ingen jävla spritstark smak!!
try it U like it.
karlkröka såre förslår!! Starstrikers dricka e rena legspreddern sere ut som :lol men det e väl meningen.....

wtf imorgon lördag såe blire dundersteka nere på stan.. jag och 3 andra törstiga idivider ska försöka begrunda gravitationens mysterier medelst berusning m a o ragla omkring o hålla på :D
Men först så blir det ut o rippa lite snöiga fält med fräscha piggedäck, kanske göra en o annan friluftsjeppe arg men wtf jag e ingen diplomat så det får gå på badwill-kontot :2cool

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Det funkade inge vidare som legspreader...... Tjejjen somade efter att ha druckit halva drinken. Varför tror du jag sitter här? Höhö

crf 450 skrev:
Nejnej föffa.... vodka/ramlösa! rent & osliskigt o ingen jävla spritstark smak!!
try it U like it.
karlkröka såre förslår!! Starstrikers dricka e rena legspreddern sere ut som :lol men det e väl meningen.....

wtf imorgon lördag såe blire dundersteka nere på stan.. jag och 3 andra törstiga idivider ska försöka begrunda gravitationens mysterier medelst berusning m a o ragla omkring o hålla på :D
Men först så blir det ut o rippa lite snöiga fält med fräscha piggedäck, kanske göra en o annan friluftsjeppe arg men wtf jag e ingen diplomat så det får gå på badwill-kontot :2cool

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Äh säg som vi sa hemma i norrland......"ikväll drar vi in 4hjulsdriften" då snacka vi supa/dricka :tungan (slutar/halvvägs går man på alla fyra) :D

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
crf 450 skrev:
try it U like it

Om du på allvar dricker vodka ramlösa kan jag bara välkommna dig i klubben broder började med denna drink på krogen för fem år sen och den har fan fastnat.

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
tjena! nu får vi uppdatera lite: full som en ninja vid 22,hångla med en brud mellan 23-02 fick örfil vid 02.05 vetefan vad som hände, men tydligen slant väl tungan på ett eller annt sätt :lol nu tar vi nya tag för idag :fyllisar

Fritte666

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
R1
Jaha pojkar... Va blir de ikväll då??
Själv ska jag ut till Norrtälje o fira två polare som fyllt år!! :)

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Fritte666 skrev:
Jaha pojkar... Va blir de ikväll då??
Själv ska jag ut till Norrtälje o fira två polare som fyllt år!! :)

Förfest hos casa de Ikon senare vidare ned mot sir simon för att avnjuta ett band som lirar maiden covers.Och till denna ljuvliga musik kommer en och annan newcastle att drickas....det kan sluta hur som helst sist blev det ölförbud för herrskapet vid bord 2. :va

Sup hårt pojkar det e bara lördag en gång i veckan

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Min lya blev invaderad.........

Fem pinglor och en grabb invaderade just min lya. Med sig hade de två kassar mat och två kassar mat. De lagar mat i köket just nu medan jag sitter här och väntar på en ny grogg. Fn. Hur ska det här sluta? Men men.

Här är festen! Undrar hur många grannar som kommer knacka på under kvällen :yoparty

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Starstriker skrev:
Fem pinglor och en grabb invaderade just min lya. Med sig hade de två kassar mat och två kassar mat. De lagar mat i köket just nu medan jag sitter här och väntar på en ny grogg. Fn. Hur ska det här sluta? Men men.

Här är festen! Undrar hur många grannar som kommer knacka på under kvällen :yoparty

Ni är ju helt outnumbered av pinglor, härligt!

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
JÄÄH :fyllisar

Så vare fredag igen o dags att tracka levern :D

Ikväll blire middagslarv a la parnörd o imorgon melodi-aset som jag inte kunde krångla mig ur...pffffh

Nån som har en binge kralliga ursäkter att leverera så man slipper gå + en cool bilbana+ett pa backar bira redo så har ni en given deltagare här! :2cool

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ikon skrev:
Sup hårt pojkar det e bara lördag en gång i veckan

Jo, fast eftersom jag känner dig vet jag ju att det inte hindrar dig/oss från att supa fler gånger i veckan. :yoparty
Som idag, feetfest me massa alkohol, snart kör vi igång!

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
crf 450 skrev:
JÄÄH :fyllisar

Så vare fredag igen o dags att tracka levern :D

Ikväll blire middagslarv a la parnörd o imorgon melodi-aset som jag inte kunde krångla mig ur...pffffh

Nån som har en binge kralliga ursäkter att leverera så man slipper gå + en cool bilbana+ett pa backar bira redo så har ni en given deltagare här! :2cool

En bra ursäkt är

Kärring jag ska sitta på en back bira och köra Bilbana hela kvällen , jag har inte
tid med parmiddag , det är tråkigt. Eller så käkar ni lite sen tar du med killen i det andra paret o ta fram backen och sätter er och kör skiten ur bilbanan tillsammans som riktiga karlar :yoparty

Själv ska jag supa satan själv ikväll , sen blir det till nån privat tillställning med
massa billig öl o sprit.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...