Starstriker
Som man googlar får man svar
Jäää. Fredag. Här på jobbet öppnade vi första ölen klockan 1500. Nu ska vi dra ut på stan på AW!
Ha en trevlig helg gott folk!
Ha en trevlig helg gott folk!
Jaja sorry menade förra fredagenrobbandalal skrev:nu går du allt händelserna i förväg, fredagen är idag
skit på dig, du är inte alls fullast. jag kan garantera att Mr. Vader är (och var) fullast ikväll efter att jag och Crashtestdummie drog ut honom på hans svensexa! Vi började lite lugnt med whiskyprovning hos crashdockan och sen släpade vi med honom ut på krogen och käkade middag. Självklart var han klädd i skinnställ och hjälm eftersom han åker hojfloodi skrev:jag är fullast så dra åt helvete
funderar på att smälta min kebabtallrik i lugn o ro framför tvn.
hoppas jag inte väcker kärringen bara o vovven.
hoppas ni haft en trevlig kväll.
Nitrogen skrev:Jag sitter och värmer med 5 l dunken.
Sen ska jag styra kosan mot förfesten, för att senare åka till Moatjé på vasa.g för att svänga mina lurviga. Jag rekommenderar alla att komma dit då självaste Paolo Mojo spelar ikväll.
Hejaheja!!
rimag skrev:Är hemma i Stockholm den här helgen, det var ju jävligt dumt att åka upp hit eftersom självaste Björn Rosenström spelar i skövde på lördag...
Vem är Paolo Mojo? Värt att dra dit?
HumAnyt skrev:aaa, ne fy fan, björn Rosenström är inget vidare, några kompsiar ska dit, dom ville ha med mej med. jag drar till krikkan idag blir det nycktert.
Dej har jag itne sett innan, varför är du inte i skövdetråden nåt?
rimag skrev:Är ursprungligen från stockholm, men pluggar i skövde... Har inte erkänt mig som en riktig skövdebo än hehe
Krikelin/kosmopol är ju inte heller så där direkt världsklass, men det sura är att jag var i stockholm sist rosenström spelade i skövde också
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|