Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jäää. Fredag. Här på jobbet öppnade vi första ölen klockan 1500. Nu ska vi dra ut på stan på AW!

Ha en trevlig helg gott folk!
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Oh yeah! Nu är det dags att korka upp... blir nog en halvblöt kväll ikväll och imorgon ska jag på 30-årsfest så då lär det inte bli mindre blött. :fyllisar
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Ja får väl dra mitt strå till säcken :tungan

Klart det är fredag :tummenupp Skulle igentligen hålla på med en hoj..... men tar det till veckan istället :D man måste ju få ta det lugnt å dricka lite bira med ju :yoparty
Räckte ju med att jag bytte vattenpump åt en polare i hans BMW på fredagen... med nåra bira :fyllisar
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
floodi skrev:
jag är fullast så dra åt helvete

funderar på att smälta min kebabtallrik i lugn o ro framför tvn.
hoppas jag inte väcker kärringen bara o vovven.


hoppas ni haft en trevlig kväll.
skit på dig, du är inte alls fullast. jag kan garantera att Mr. Vader är (och var) fullast ikväll efter att jag och Crashtestdummie drog ut honom på hans svensexa! Vi började lite lugnt med whiskyprovning hos crashdockan och sen släpade vi med honom ut på krogen och käkade middag. Självklart var han klädd i skinnställ och hjälm eftersom han åker hoj :hihi
Sen skulle vi vidare och när vi skulle gå in på nästa ställe så visade det sig att Entombed skulle lira där... gissa om vi röjde :tummenupp
Btw så var det nog inte bara herr vader som blev full, även om han blev fullast av nån anledning :fyllisar
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Idag blir det grym fest! Precis skrivit en mattetenta, om ett par timmar är det en finsitting och intag av stora mängder rusdrycker! :fyllisar
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Idag blir det fest. Två tentor denna jävla veckan.

Finöl på glasflaska inköpt. (Kung - starköl, belligaste glasflaskan på bolaschet)

:öl
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
äntligen hemma, tack vare ett par extranycklar... det suger att sumpa sina riktiga nycklar :4skrika nu måset man ängna den nya dagen åt att hitta nycklarna.
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
O så tar vi o dammar av krökningstråden då det e fredag bwahaahaa :)

Det blir en lååång kväll med poker+ utgång a la "oldstyle" dvs 30 st.öl o ett jävla brölande :D vem vet kanske man stuffar för en gångs skull.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Är det inte idag man får lön? Varför är det så tyst i den här tråden? Säg inte att ni alla ska sitta hemma och sura ikväll!

Själv ska jag på säckpipekonsert minsann. Det kommer garanterat att inmundigas en hel del öl i samband med det!
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Jag sitter på min prao och dricker öl nu. Det är så det ska vara.

Snacka om testfest aszå. :banana
 

Zita

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2005
Ort
Västerås
Hoj
cbr 600f -97
Har just hällt upp ett glas vin. Får gåshud av att bara titta på det! Hmm...vet inte om det är bra eller dåligt.. :va
Ska knalla iväg till en inflyttningsfest senare :)
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Jag sitter och värmer med 5 l dunken.
Sen ska jag styra kosan mot förfesten, för att senare åka till Moatjé på vasa.g för att svänga mina lurviga. Jag rekommenderar alla att komma dit då självaste Paolo Mojo spelar ikväll.
Hejaheja!! :fyllisar
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Börjar att smutta på ölen :tummenupp
Men jag får se hur/vad det blir.

Crashade nyckelbenet för snart en vecka sen, jobbat som vanligt... hjälpte en polare ikväll å råkade ta i för mycket.... aj aj :död
Jaja man känner att man lever :tungan
Får nog dra i mig ett par st så det dövar lite smärta :fyllisar Sen får man leta åt nån fest :yoparty skåål
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Är hemma i Stockholm den här helgen, det var ju jävligt dumt att åka upp hit eftersom självaste Björn Rosenström spelar i skövde på lördag...



Nitrogen skrev:
Jag sitter och värmer med 5 l dunken.
Sen ska jag styra kosan mot förfesten, för att senare åka till Moatjé på vasa.g för att svänga mina lurviga. Jag rekommenderar alla att komma dit då självaste Paolo Mojo spelar ikväll.
Hejaheja!! :fyllisar

Vem är Paolo Mojo? Värt att dra dit?
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
rimag skrev:
Är hemma i Stockholm den här helgen, det var ju jävligt dumt att åka upp hit eftersom självaste Björn Rosenström spelar i skövde på lördag...





Vem är Paolo Mojo? Värt att dra dit?


aaa, ne fy fan, björn Rosenström är inget vidare, några kompsiar ska dit, dom ville ha med mej med. jag drar till krikkan :) idag blir det nycktert.
Dej har jag itne sett innan, varför är du inte i skövdetråden nåt?
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
HumAnyt skrev:
aaa, ne fy fan, björn Rosenström är inget vidare, några kompsiar ska dit, dom ville ha med mej med. jag drar till krikkan :) idag blir det nycktert.
Dej har jag itne sett innan, varför är du inte i skövdetråden nåt?

Är ursprungligen från stockholm, men pluggar i skövde... Har inte erkänt mig som en riktig skövdebo än :rolleyes: hehe

Krikelin/kosmopol är ju inte heller så där direkt världsklass, men det sura är att jag var i stockholm sist rosenström spelade i skövde också
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
rimag skrev:
Är ursprungligen från stockholm, men pluggar i skövde... Har inte erkänt mig som en riktig skövdebo än :rolleyes: hehe

Krikelin/kosmopol är ju inte heller så där direkt världsklass, men det sura är att jag var i stockholm sist rosenström spelade i skövde också

mja, men rosenström är väl okej, men lyssna en helkväll. nja, så sugen är jag inte på det. brukar inte vara så kul på Xl eller, det är för stort. jodå, krikkan går bra, bara men inte är för nyckter :) fast det är fan för trångt jämt. bogrens är inte på tanke längre...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top