Krökatråden

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
HumAnyt skrev:
mja, men rosenström är väl okej, men lyssna en helkväll. nja, så sugen är jag inte på det. brukar inte vara så kul på Xl eller, det är för stort. jodå, krikkan går bra, bara men inte är för nyckter :) fast det är fan för trångt jämt. bogrens är inte på tanke längre...

Sant, rosenström blir lätt för mycket. Men bogrens lär ju ändå vara en 3 gånger större än krikkan... Men det är bra att man kan knalla fritt mellan kosmo och krikkan.

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Freeeeeeeedag igen! oe för en gångs skull blire afterwork-borsta på ett plejs som heter storstad. Wtf hur svårt ere? "bara en öl" = 4 & så varte svårt att hinna hem, duscha+ ha kladd i håret+smälla upp kragen o kamma "stureplanshjälm" :D o in till stan igen i TID... Pffffh.

Men borsttorsk som man e så blire väl ordning på eländet vid 01 tiden o så var ännu en fredag komplett :2cool

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
kotte
hb

Tjenis! Behöver seriösa tips på olika groggkonstalationer där hb utgör basen. Vilka/et virke ger en god grogg, vill gärna ha exempel på olika mixar t.ex. cola/fanta och hb, sprite/cola och hb ni fattar poängen. Jag orkar inte hålla på med bananlikörer & skit! Tillsist ett sliskigt drinktips: Southern Comfort och ginger ale. Fullt ös medvetslös. :banana

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
R1Björne skrev:
2049178 Tjenis! Behöver seriösa tips på olika groggkonstalationer där hb utgör basen. Vilka/et virke ger en god grogg, vill gärna ha exempel på olika mixar t.ex. cola/fanta och hb, sprite/cola och hb ni fattar poängen. Jag orkar inte hålla på med bananlikörer & skit! Tillsist ett sliskigt drinktips: Southern Comfort och ginger ale. Fullt ös medvetslös. :banana

Mjölk, oboy och hb/vodka/minttu. Funkar alltid (alldeles för bra :banana) och det smakar inte sprit.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
R1Björne skrev:
2049178 Tjenis! Behöver seriösa tips på olika groggkonstalationer där hb utgör basen. Vilka/et virke ger en god grogg, vill gärna ha exempel på olika mixar t.ex. cola/fanta och hb, sprite/cola och hb ni fattar poängen. Jag orkar inte hålla på med bananlikörer & skit! Tillsist ett sliskigt drinktips: Southern Comfort och ginger ale. Fullt ös medvetslös. :banana

HB + Fanta apelsin (50%) + Färskpressad apelsinjuice (50%) :tummenupp

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
HB + Russian är nog den mest klassiska hembrännargroggen av dem alla. Oslagbar ia lla lägen. Tom dagen efter.

R1Björne skrev:

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Starstriker skrev:
2050323 HB + Russian är nog den mest klassiska hembrännargroggen av dem alla. Oslagbar ia lla lägen. Tom dagen efter.

Att vi inte dricker några i samlag istället för att skriva här,Aspudden är ju gångavstånd från middagen med päronen.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ikon fyller år idag, så det blir garanterat jättefest! Förhoppningsvis dricks det inte lika många enheter som förra veckan då superbakfyllan var ett faktum, imorrn ska ju köras hoj!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
snabbåka skrev:
2050384 Att vi inte dricker några i samlag istället för att skriva här,Aspudden är ju gångavstånd från middagen med päronen.

Sant, det hade varit trevligt...... Stod dock på Bilmässan hela dagen och skall göra detsamma imorrn (Svenska Expeditionssällskapet, monter C13:21).
Kanske en annan gång? Kunde vara trevligt!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Nä, nu är det för segt här i formuet. Bara en massa trista trådar om påletik, elände och länkar från aftonbladet.

Ska ni parta någe i helgen? Bunde börjar inte vårkänslorna pyra under vinterhullet?

Soft ikväll (allt är relativt) för jag ska jobba på mässan imorrn.jobbar ute på mässan imorrn, men på kvällen blir det party-party och boule i nån källare i Vasastan.....

Just nu vill jag bara ha ett glas rödtjut och min fredagscigg!

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Starstriker skrev:
2067421 Nä, nu är det för segt här i formuet. Bara en massa trista trådar om påletik, elände och länkar från aftonbladet.

Ska ni parta någe i helgen? Bunde börjar inte vårkänslorna pyra under vinterhullet?

Soft ikväll (allt är relativt) för jag ska jobba på mässan imorrn.jobbar ute på mässan imorrn, men på kvällen blir det party-party och boule i nån källare i Vasastan.....

Just nu vill jag bara ha ett glas rödtjut och min fredagscigg!
Fan vad jag ska jobba varenda fredagkväll... :huvet

Fast imorgon blir det både förfest och fest :tummenupp

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Va i h-e. Är hela Sverige nyktert ikväll? Skandal isf. Har precis själv kommit tillbaka från en blöt aw på tranan. Nu är det tänkt att jag ska göra min ryskaläxa så att jag kan göra mig förstådd med kamraterna i Ryssland i sommar. Drinken står här, redo att inmundigas i samband med ryskaläxan.

веселит камрада !

mp_87

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
KTM 640 sm
rimag skrev:
1803381 Lyfter krökartråden redan nu, inte på grund av att det är onsdag, utan för att jag drar på festar-skidweekend-tripp till hemsedal imorgon! :fyllisar

Hemsedal, där var jag o grabbarna på sportlovet. Så jäkla fint! Riktigt bra skidställe, men utelivet just i "hemsedal" är väl inte något o hänga i granen. Fast iofs. när vi var där var det 80% tjejer (smötöser...) på vårt lilla hotell, synd man inte vara singel bara... :tungan

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Starstriker skrev:
2068192 Va i h-e. Är hela Sverige nyktert ikväll? Skandal isf. Har precis själv kommit tillbaka från en blöt aw på tranan. Nu är det tänkt att jag ska göra min ryskaläxa så att jag kan göra mig förstådd med kamraterna i Ryssland i sommar. Drinken står här, redo att inmundigas i samband med ryskaläxan.

веселит камрада !
Vill kröka, men har tyvärr ingen och körka med, alla verkar bestämt sig för att gå ut i morgon :huvet

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0