Krökatråden

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Drack en flaska rött till kinamaten min tjej drack en flaska vitt,, kolla på fäbojäntan sen sex.. Nu sitter jag här med en whisky hon sover så fint.. Ibland är livet bara gött...
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
ZwaniZ skrev:
2068270 Drack en flaska rött till kinamaten min tjej drack en flaska vitt,, kolla på fäbojäntan sen sex.. Nu sitter jag här med en whisky hon sover så fint.. Ibland är livet bara gött...

Japp! Haha. Det är såna små stunder man lever fr. Ibland är livet bara gött. Man behöver int emycket för att känna sig som en hel människa!
 

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Starstriker skrev:
2068313 Japp! Haha. Det är såna små stunder man lever fr. Ibland är livet bara gött. Man behöver int emycket för att känna sig som en hel människa!

Nä,, det är det lilla som gör det :tummenupp
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
ZwaniZ skrev:
2068361 Nä,, det är det lilla som gör det :tummenupp

Nätter som "din" brukar jag kunna bli lite småpackad... Man sitte och smådricker och pysslar med dittan och datta, och rätt som det är märker man att priten faktiskt tar. Haha. Men visst, vaffan, måste man kröka ute om man har trevligare hemma?
 

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Starstriker skrev:
2068376 Nätter som "din" brukar jag kunna bli lite småpackad... Man sitte och smådricker och pysslar med dittan och datta, och rätt som det är märker man att priten faktiskt tar. Haha. Men visst, vaffan, måste man kröka ute om man har trevligare hemma?

Nä,, visst ä de kul ute men ibland ä det kul å sitta här å lura lite..en å annan jävel kan väl inte skada om det går ner med hehe :tummenupp
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
ZwaniZ skrev:
2068406 Nä,, visst ä de kul ute men ibland ä det kul å sitta här å lura lite..en å annan jävel kan väl inte skada om det går ner med hehe :tummenupp

Akta dig. Efter en timmer eller två tappar man räkningen och utan att man vet ordet av är man full med jävelskap ;)
 

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Starstriker skrev:
2068468 Akta dig. Efter en timmer eller två tappar man räkningen och utan att man vet ordet av är man full med jävelskap ;)

Haha,, hmm det har faktiskt hänt nån gång att man vaknat upp dan efter en datakväll med frågan: Vad hände?? :3freak
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
ZwaniZ skrev:
2068487 Haha,, hmm det har faktiskt hänt nån gång att man vaknat upp dan efter en datakväll med frågan: Vad hände?? :3freak

Ja jävlar, man knaske skulle dra igång det gamla hederliga UT2004 och rocka loss. Det var ett tag sen!

newstead skrev:
2068491 Jodå, men det är väl implicit om man har varit på fest? :hihi

Vet inte hur det är där du bor, men här i Sthlm är det ingen mänsklig rättighet!
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Starstriker skrev:
2068508...Vet inte hur det är där du bor, men här i Sthlm är det ingen mänsklig rättighet!
Jofan, det är klart det är en mänsklig rättighet där oxå. Blir man inte inbjuden på nån så får man väl hålla en för sig själv när man kommer hem :D
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
newstead skrev:
2068529 Jofan, det är klart det är en mänsklig rättighet där oxå. Blir man inte inbjuden på nån så får man väl hålla en för sig själv när man kommer hem :D

Sant. Det blir inte roligare än man gör det!
 

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Starstriker skrev:
2068508 Ja jävlar, man knaske skulle dra igång det gamla hederliga UT2004 och rocka loss. Det var ett tag sen!

Hehe,, vi kanske skulle ta en 1vs1 nån gång,, jag har nog mitt installerat fortfarande.. hade vatt kul det var ett tag sen nu
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Idag blir det inget, blir nog inget kröka på hela helgen tror jag. Fick min beskärda del igår. Familjen Bacardi bjöd i princip på hela sitt sortiment inklusive ett par nya sorter som är under utvärdering. Så det blandades frisk mellan rom-groggar, bacardi breezer o den nya bacardi silver sorterna. det dröjer innan det dricks rom igen. :3freak
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top