Krökatråden

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Kalmar
Hoj
...
Var på studentskiva igår. :fyllisar
Kom till skolan i kostym, efter att ha tagit några återställare. Jag tror aldrig jag varit så uttittad i skolan. :yoparty
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Starstriker skrev:
2138371 UPP UPP UPP

Nu är det dax att skaka liv i den här gamla tråden! Sommaren har kommit till stan. Man borde ta sig ut i nån park och sippa lite rosévin eller nåt ;)

Kan dock inte bälga i mig för mycket. Ska infinna mig på MC-dagen imorrn 0900, och då har jag inte lust att osa sprit. Får parta lite mer imorrn kväll istället!

lite kul när man läser den här tråden. För bara en vecka sedan skrev folk om snödrivor (norröver visserligen) och nu en vecka senare har vi 20C här i huvudstaden. Underbart!

Vad f-n ska du göra där 9 ? resten av oss e ju bakis å kommer inte före 12 :fyllisar :lol :tummenupp
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Har hittills tagit tre kalla Harboe Guld som uppvärmning inför kvällens "Joddla Med Siv" konsert på Sandra. :banana
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Håhåhå, lyckades hålla mig nykter hela helgen. Nu kan man supa varje helg till oktober.
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
10min efter hockeyns slut dunkar det in 25 pers i korridoren, som på beställning, så nu är det bara fram med dunken!
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Ikväll blir det givetvis hockeyförfest, sedan utgång och ta igen för att man satt hemma på sin födelsedag igår!
 

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
rimag skrev:
2176321 Ikväll blir det givetvis hockeyförfest, sedan utgång och ta igen för att man satt hemma på sin födelsedag igår!

Grattis i efterskott! :)

Ikväll planerar jag att bli sådär barnsligt fjortisfull framför melodifestivalen och sen gå ut på stan och röja som aldrig förr. :yoparty Har varit alldeles för sansad på senaste tiden.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
förrförra helgen kom jag på att jag skulle vara nykter, sen förra helgen kom farsan på att jag var tvungen skogsplantera, planterat idag också. Så nu ska jag tvinga i mig så mycket sprit så att kroppen slutar värka. Ni märker väl om jag slutar skriva på forumet så kan ni gissa vad som hänt. :fyllisar
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
honkiie skrev:
2176625 förrförra helgen kom jag på att jag skulle vara nykter, sen förra helgen kom farsan på att jag var tvungen skogsplantera, planterat idag också. Så nu ska jag tvinga i mig så mycket sprit så att kroppen slutar värka. Ni märker väl om jag slutar skriva på forumet så kan ni gissa vad som hänt. :fyllisar


Jag gissar på att du har planterat ner dig själv i sängen eller i en buske
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
Eftersom jag inte orkar gå igenom 57 sidor av kröktråden tar jag risken och ställer en fråga som kan ha kommit upp tidigare:

Finns det någon "billig", trevlig krog i hufvudstaden som har 18-års gräns? (blir myndig på onsdag :banana)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top