Krökatråden

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Nyss hemkommen från palace springbreak , har kollat på Takida och Backyard babies , , det känns lite jobbigt att sitta här med trummisen i backyard´s
ena trummpinne :)

den bara landade i näven när jag stod i publiken , ganska fränt ....
gnatt.. era jävlar..

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Fan vilken toppenkväll. "Bara" 43 av mina närmaste vänner ;) var där o festade och åt o drack till långt in på småtimmarna. Hade lagat mat åt en armé men inget blev över och alla var mätta o glada. Personligen så känns det som om jag slickat botten av en fågelbur idag :fyllisar men det var det värt.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
fy fan.
jag behöver lite medlidande. är helt dyngrak och börjar jobba om fyra timmar. det är synd om mig. :fakta

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
kom precis hem från en gammal barndoms polare , snackade lite gammla rackatyg o käkade o drack pilsner , utan kärringarna , helt jävla underbart , men nu är det
sängen , ska bara borsta tänderna rejält , käkade mycket vitlök ikväll , det sitter fan i hur man än bär sig åt

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Under hala dagen idag har jag packat allt för min MC-resa över Asien. Trodde det skulle bli ont om plats i packväskorna, men jag har plats över :confused: Man blir lite misstänksam och undrar om man glömt något.
På torsdag skickas rubbet (hoj och all utrustning) från Wallhamn på västkusten. Förhoppningsvis finns allt på plats i Korea när jag kommer dit 25 juli. Annars blir det problem.

Lite trist bara att vara utan hojen i två månader mitt i sommaren......

Aja. Nu är jag packad och jobbar på att bli lite mer packad. Testar med sprit :banana

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Starstriker skrev:
2212077 Under hala dagen idag har jag packat allt för min MC-resa över Asien. Trodde det skulle bli ont om plats i packväskorna, men jag har plats över :confused: Man blir lite misstänksam och undrar om man glömt något.
På torsdag skickas rubbet (hoj och all utrustning) från Wallhamn på västkusten. Förhoppningsvis finns allt på plats i Korea när jag kommer dit 25 juli. Annars blir det problem.

Lite trist bara att vara utan hojen i två månader mitt i sommaren......

Aja. Nu är jag packad och jobbar på att bli lite mer packad. Testar med sprit :banana

Fan vad kul. Jag kommer uppleva raka motsatsen då jag reser på onsdag tror jag. Hojen kommer nog se ut som en packåsna. Jag är nervööööööös.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Kom igen! Allt du behöver är ett kontokort. Resten fixar sig alltid.

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Igår hade man probs att stå rakt :tungan
Efterfesten slutade alldrig... sen att man åkte å hällsade på en arbetskamrat (camping) gjorde det hela inte bättre :fyllisar

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
jobbar till 23 men jag kan nog smyga i mej nåra bärs på jobbet och förhoppningsvis kan vi sticka nåra timmar innan vi ska sluta.Man ska inte jobba frdagkvällar, särskilt inte när solen skiner :huvet

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Öh hallå.

Det är faktiskt fredag och solen skiner. Ingen som ska festa till det i helgen?
Hos mig blir det slatt-tömning (=fri sprit) imorrn. Har inte plats för alla halvfulla flaskor längre :)

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Öppnar helgens första öl i detta nu men det blir nog bara ett par för mig i afton, för imorgon så skall man vara representabel på förmiddagen.

Men på lördag så blir det :ätapiller dansafton då technotarmen inte fått något på länge.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...