På väg till SRF så det är inte omöjligt...Mackz skrev:2224863Nå, blir nåt svineri ikväll gott folk?
På väg till SRF så det är inte omöjligt...Mackz skrev:2224863Nå, blir nåt svineri ikväll gott folk?
Mackz skrev:2225716Inne på 3:e Ölen och 2 scan snabbburgare sänkta!
Snart bär det av mot Malmö för fortsatt Ölning, hur går det för er?
PeP skrev:2226114Jag ska dricka absinth imorgon....nån som har provat det?? har ni några tips jag antar att man inte skall dricka det rent
Rocky skrev:2226156Har druckit Absinthe ett par gånger men för bästa effekt skall man inhalera cannabis sativa i någon form till, detta förutsätter att du befinner dig där denna handling är laglig.
Men att enbart grogga/dricka Absinthe är för mig totalt meningslöst, dock brukar procentsatsen vara skojig.
PeP skrev:2226444Njaa inget sånt för min del, däremot hade jag hört att det fanns diverse olagligheter i just absinthen denna är köpt i Tjeckien
Starstriker skrev:2240647Nehepp. Nu är det freitag igen och solen skiner. Tycker vi kan snacka party istället för fotboll.
Ikväll blir det vin-picknick nere på gräset utanför Karlbergs slott. Kanske fler som vill dyka upp?
Willmar skrev:2243242Så nu jävlar.... precis kommit hem från garaget. hela jävla dagen har gått åt att göra iordning en bil som skall ställas ut imorgon
Men men den blev fin
Nu har man precis klämt i sig en liten pizza, å dricker lite Lappin Kulta
Skall iväg å fira en polare som fyllt 25 bast.
Haha som det känns nu så blir man nog rätt full
Sånt är trevligtrimag skrev:2243306Härligt, själv ska jag ut o göra stan osäker med en polare jag inte träffat på ett drygt år!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari