Krökatråden

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Jag har ca 70- 80 cl kvar i 5l dunken, å köpte 18 öl. skall nog klara kvällen :tungan Jo just det, har nog en skvätt kvar i pluntan :D

Är lite seg ikväll (mycket jobb å slit i veckan) så jag är på 3:e ölen... legat å vilat ett tag. Men snart slutar polaren jobbet :pannkyss då jävlar blir det partaj :banana
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jäää!

Vad gör man i Karlstad en fredagkväll? Tar sin epatraktor på en tur runt Hammarön? :fyllisar

Willmar skrev:
Jag har ca 70- 80 cl kvar i 5l dunken, å köpte 18 öl. skall nog klara kvällen :tungan Jo just det, har nog en skvätt kvar i pluntan :D

Är lite seg ikväll (mycket jobb å slit i veckan) så jag är på 3:e ölen... legat å vilat ett tag. Men snart slutar polaren jobbet :pannkyss då jävlar blir det partaj :banana
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Starstriker skrev:
Jäää!

Vad gör man i Karlstad en fredagkväll? Tar sin epatraktor på en tur runt Hammarön? :fyllisar
Ja för fan :D Nejdå, men jag har sett nån epa traktor då jag åkt till garaget ibland:pannkyss

Händer å händer... mc klubben har pubkväll, en polare skall ha fest.
Sen är det nån.. tror det är Darin som spelar på Nöjesfabriken ikväll...
Sen har man ju ett givet kort "Harrys" :tummenupp

Edit: tänkte på en sak :tungan dags för en ny öl :D
Jag skrev en sådan tråd för några år sen på ett annat forum som jag var medlem i (karlstad) var fan nästan bara jag som skrev "fredag igen... fest" jag blev klassad som en alko :mad: m,m

Bara för att man tycker det ger en skön njutning m,m ... :hihi när man tar en bira eller 2.

Ingen som pm:at sönder dig :hihi
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Well. Jag är nog den enda från Sthlm som skriver i den här tråden..... Alikis.. Öööh.. Eeeh. Nä. Faktiskt inte. Men jag gillar en grogg på fredagar!

Willmar skrev:
Ja för fan :D Nejdå, men jag har sett nån epa traktor då jag åkt till garaget ibland:pannkyss

Händer å händer... mc klubben har pubkväll, en polare skall ha fest.
Sen är det nån.. tror det är Darin som spelar på Nöjesfabriken ikväll...
Sen har man ju ett givet kort "Harrys" :tummenupp

Edit: tänkte på en sak :tungan dags för en ny öl :D
Jag skrev en sådan tråd för några år sen på ett annat forum som jag var medlem i (karlstad) var fan nästan bara jag som skrev "fredag igen... fest" jag blev klassad som en alko :mad: m,m

Bara för att man tycker det ger en skön njutning m,m ... :hihi när man tar en bira eller 2.

Ingen som pm:at sönder dig :hihi
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Starstriker skrev:
Well. Jag är nog den enda från Sthlm som skriver i den här tråden..... Alikis.. Öööh.. Eeeh. Nä. Faktiskt inte. Men jag gillar en grogg på fredagar!

Hehe, huvudsaken är ju att man mår bra själv :tummenupp å gillar det man gör :pannkyss

vi får väl ordna lite partaj till sommaren då :tummenupp
 

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Nu blir det duschen, sedan har grannen lovat att bju på brännvin! :fyllisar
Kvällen är räddad...
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Yepp! Ett alkisparty minsann!
Men allvarligt. Vad gör man i Krlstad. Finns det några bra ställen? Det är ju inte en alldeles liten stad. Var hänger folk?

Willmar skrev:
Hehe, huvudsaken är ju att man mår bra själv :tummenupp å gillar det man gör :pannkyss

vi får väl ordna lite partaj till sommaren då :tummenupp
 

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Ort
uddevalla
Hoj
Harley custom 110"
schkål tamejfan! Nu bor ju inte jag i karlstad men när jag va där och jobba för nåra år sen var vi på ett ställe som hette sandgrund tror jag, fan va det va lättraggat där, va inte en jävel som kom i tid dan efter utan alla snubbla ur en taxi vid 9 snåret. fin stad :D
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
Starstriker skrev:
Yepp! Ett alkisparty minsann!
Men allvarligt. Vad gör man i Krlstad. Finns det några bra ställen? Det är ju inte en alldeles liten stad. Var hänger folk?

Bwehehee.. karlstà i wäärmlann..d jorå föffa man har vart radiostyrd på Jäger på sin tid men vete fa om det panget finns kvar?? Det e rätt schysst o kröka där, gångavstånd till det mesta eftsom det är en liten by :D
grejtans..

wtf om 40-50 dgr e re säkert väder för hojåka o då kan man ju göra repris på 2005 o steka iväg te wäärmlann på en 990SD :2cool el nåt........

Om nån vill veta så kan jag meddela att jag psis gjort slut på en pava vitt o ska hugga in på lite bäver :D .. so i´m chekkin out! :hej
 

Daytona Peter

hojlös :-(
Gick med
4 May 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Triumph Daytona T595 *såld*
Sitter just nu med eh Laphroaig i ena handen (inte just precis nu förstås)
Ska gå över till spriten snart.

Skål! :fyllisar
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
MUAHAHA. När ska man växa upp? Sitter här med polaren och pimplar bira och lirar rally på TV'n. Precis som för 10 år sen. Fortfarande lika kul!

Daytona Peter skrev:
Sitter just nu med eh Laphroaig i ena handen (inte just precis nu förstås)
Ska gå över till spriten snart.

Skål! :fyllisar
 

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Ort
uddevalla
Hoj
Harley custom 110"
Ja, då va det fredag igen och det är öl på schemat likaså imorrn, får försöka ragga lite ikväll alltså.På söndag åker jag till gävle och jobbar i 6v och där lär det inte bli nån kärlek :fyllisar
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Fredag.. så skönt :tummenupp
Sitter på andra ölen... :fyllisar Som vanligt inget bestämt, men det visar sig :yoparty skål för fan :pannkyss
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
har varit sjuk i veckan, är fortfarande hyfs sjuk. Blev ju bastubad och snöbollskrig samtidigt förra helgen.

Ska jag supa bort sjukdomen eller ligga hemma helt nykter och jäsa framför en film?
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Damn, jag är tre inlägg efter tusensträcket. Sitter upp till midjan i skolskit för tillfället, så det blir nog bara ett par folkisar idag.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top